PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Date: Tue, 12 Jul 2005 22:33:35 +0200
    <das6hv$84$1@nemesis.news.tpi.pl> <dau9rg$8k7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <daujb7$for$1@atlantis.news.tpi.pl> <daunjk$11if$1@riot.atman.pl>
    <daup9u$go7$1@atlantis.news.tpi.pl> <davqiv$squ$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <davsgd$61f$1@atlantis.news.tpi.pl> <davt7g$bqh$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <davu9b$gnt$1@atlantis.news.tpi.pl> <db06mc$17k$1@inews.gazeta.pl>
    <db0bj8$md9$1@atlantis.news.tpi.pl> <al6lrxf0zs6y$.dlg@agnus.eu.org>
    <db0r0r$2uq$2@atlantis.news.tpi.pl> <n...@a...eu.org>
    <db15e7$9ma$2@nemesis.news.tpi.pl> <db16l5$fbt$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <db18t4$2g7$1@atlantis.news.tpi.pl>

    Uzytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisal w
    wiadomosci news:db18t4$2g7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Listy z tej czy innych grup nie moga byc podstawa do narzekania na
    > pokolenie. Chcialem zauwazyc,ze pokolenie to nie tylko ludzie
    > umiejacy korzystac z komputera i grup dyskusyjnych a ci ktorzy
    > korzystaja nie zawsze pisza to co mysla :-)))
    > Rownie dobrze mozna napisac, ze zaradny to jest ktos kto potrafi
    > odpowiednio wazelinowac zeby sie utrzymac w dobrze platnej pracy.
    > Moze tak byc? Moze. A jaka jest Wasza definicja zaradnosci
    > pozytywnej bo podany przeze mnie przyklad oceniam jako zaradnosc
    > negatywna?

    Zaradnosc pozytywna wg mnie (inni moga podac inna definicje) to zaplanowanie
    swojej kariery, dopasowywanie sie do trendow na rynku przez opanowywanie
    tych umiejetnosci, na ktore jest zapotrzebowanie, wczesne rozpoczecie
    zdobywania doswiadczenia (praktyki i staze podczas studiow) oraz ksztalcenie
    waznych w dzisiejszym swiecie umiejetnosci interpersonalnych,
    autoprezentacyjnych itd. Ponadto: mobilnosc (wyjezdzamy do miasta/panstwa,
    gdzie jest satysfakcjonujaca nas praca, gdy jej nie ma na miejscu),
    pozytywne nastawienie i szukanie mozliwosci, nie zwalanie porazek na
    rynek/zlych ludzi/cyklistow, tylko wyciaganie wnioskow odnosnie tego, co
    nalezy udoskonalic u siebie i czego zabraklo.

    I.