PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE

  • 161. Data: 2005-07-15 11:03:22
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: etylowy <e...@N...pl>

    > Bez przesady. Laborki/projekty są najczęściej robione w grupach,
    > z czego część osób robi (bo lubi, bo chce się nauczyć), a część
    > maksymalnie się obija i ma to gdzieś (bo studiują dla papierka).

    No nie wiem, niektorzy prowadzacy weryfikuja wiedze delikwentow z grupy
    poprzez losowe pytania na tzw. groupmeetingu. Kto nie odpowiedzial na
    znaczny odsetek pytan, zapraszany byl na nastepny raz. A taki meeting
    trwal ok godziny zegarowej na 4osobowa grupe.

    pzdr
    etylowy

  • 162. Data: 2005-07-15 13:12:34
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    etylowy napisał(a):

    > No nie wiem, niektorzy prowadzacy weryfikuja wiedze delikwentow z grupy
    > poprzez losowe pytania na tzw. groupmeetingu.

    No to obryje się z teorii. I zapomni. Tu wystarczy zasada 3Z.
    Ze szczególnym naciskiem na ostatnie Z, przy kolejnej popijawie.
    A z laborek/projektów dalej nic nie wyniesie.

    A efekt takiego trybu nauki jest taki, że dostaję (sytuacja autentyczna)
    na GG zapytanie 'dlaczego nie mogę zapisać do pliku w php, przecież jest
    ustawione chmod 777 na plik' i potem taka osoba wkleja mi taką oto treść
    błędu:

    #v-
    fopen(http://host/plik.txt): failed to open stream: HTTP wrapper does
    not support writeable connections. in /home/user/public_html/plik.php
    on line 118
    #v+

    (dane hosta oczywiście zmieniłem, ale sens pozostał). Każdy problem
    którego nie przewidział prowadzący, którego nie ma w teorii jest przez
    dla takiej osoby często barierą nie do przejścia, nawet jeżeli
    rozwiązanie rzuca się bezczelnie w oczy.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 163. Data: 2005-07-20 13:32:04
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Pawel Sklarow napisał(a):

    > No właśnie - jak to jest z umową o pracę - naprawdę nie
    > mogę kogoś zwolnić bo mi np. nie pasuje do zespołu?
    > To mi wygląda na jakąś bzdurę.

    Ale to w KP jest. W przypadku umowy o pracę na czas nieokreślony musisz
    podać *dobre* uzasadnienie. To czy było wystarczająco dobre ocenia sąd -
    w wersji hard-core, czyli teraz chyba prawie zawsze.

    > Wydawało mi się, że konkretne przyczyny (np. sławetna likwidacja
    > stanowiska) muszą być podawane tylko przy zwolnieniach grupowych?

    Nie, nie tylko. Zawsze w przypadku wypowiedzenia przez pracodawcę umowy
    o pracę na czas nieokreślony.
    Tylko umowę na czas określony - o ile zawarto klauzulę o możliwości
    wypowiedzenia - każda ze stron może wypowiedzieć bez uzasadnienia.

    pozdrawiam

    Zbyszek