PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE

  • 81. Data: 2005-07-12 18:55:13
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 12 Jul 2005 17:56:29 +0200, p...@o...pl wklepał(-a):

    >Nie wierzę, że by zaczynali bez znajomości

    >Jeśli bez znajomości to tylko za cenę honoru, bądź udawania człowieka ,
    >który &#8222;nie rozumie w czym problem&#8221;,
    >bo tak jest wygodnie, bo to przynosi pieniądze.
    >O tym był ten post.

    O znajomościach mówią ci, którzy widać nie mają umiejętności, które mogą być
    docenione albo specjalnie pchają się tam, gdzie jeszcze ostały się jakieś różne
    dziwne układy.

  • 82. Data: 2005-07-12 19:01:00
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2005 18:33:36 +0200, Kira <c...@-...pl> wklepał(-a):

    >Re to: Stanislaw Chmielarz [Tue, 12 Jul 2005 18:33:44 +0200]:
    >
    >Nie podam. Bylo myslec wczesniej, a nie plakac teraz.
    >

    >Kira (nie nie podam bo nie ma. nie podam bo nie.)

    Tak patrząc na poprzedni post... Dobrą metodą na usamodzielnienie się jest
    napisanie książki "W jaki sposób myślą kobiety?" w taki sposób, żeby mężczyźni
    to zrozumieli. ;)

  • 83. Data: 2005-07-12 19:21:25
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Tomasz Płókarz wrote:

    > Umowa na czas okreslony nie podlega przedłużeniu.

    To wiemy.

    > To, że ktoś zechciał poinformować o zamiarze braku kontynuacji
    > współpracy z wyprzedzeniem trzytygodniowym, jest moim zdaniem
    > uprzejmością ze strony firmy. W moim odczuciu, wystarczyłby
    > tydzień (w przypadku 3-miesięcznego okresu próbnego). Jeśli
    > chodzi o mętność zeznań co do powodów - tu firma zachowała się
    > po prostu głupio. Moim zdaniem mozna spokojnie pisemnie wyjasnic

    No wlasnie o to zachowanie firmy chodzi.
    "Firma" sobie mysli, ze jest galopujace bezrobocie to co bedzie
    placic "konfliktowemu fachowcowi" plci zenskiej jak moze sobie
    poprzebierac w ofertach i wziac za grosze jakas niedojde :-)))

  • 84. Data: 2005-07-12 19:27:15
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Jarek Hirny wrote:

    > A to wada?

    Moim zdaniem tak, jesli przejawia sie zewnetrznie w tzw.
    dresiarstwie ogolnym (skora, fura, komora) bez mozliwosci
    wskazania zrodla legalnych przychodow.

  • 85. Data: 2005-07-12 19:28:27
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Kira wrote:

    > Re to: Jarek Hirny [Tue, 12 Jul 2005 18:57:43 +0200]:

    > No, tak, bo ci zaradni maja dobra prace i zarabiaja duzo,
    > przez co taki Stanislaw zarabia malo, i, o zgrozo! musi sie
    > _starac_ zeby w ogole cos zarobic...
    >
    > A powinni mu za friko dawac przeciez, a nie tam wysilku
    > jakiegos wymagac czy nie daj Boze pracy...
    >

    > Kira

    Moze sie jeszcze za mnie podpiszesz?
    Nastepna "dyskutantka".

  • 86. Data: 2005-07-12 19:33:00
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Immona wrote:

    > Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Moglabym Ci postawic przed oczami kilka przypadkow z realu
    > przeczacych temu, co mowisz.

    A ja kilka potwierdzajacych i co z tego? Nie neguj cudzych
    dswiadczen bo ich nie znasz. Ty masz takie a ktos inny inne
    doswiadczenia.

> [...]
    > Prywatny biznes dziala dla zarobku, a w niektorych branzach ten
    > zarobek zalezy dosc silnie od kwalifikacji sily roboczej, a nie
    > od wykonywania czynnosci, ktore kazda osoba umiejaca obslugiwac
    > sprzet biurowy moze skutecznie wykonac. Zasada jest taka, ze
    > firm dobrych jest na rynku malo i pracownikow majacych
    > odpowiednie kwalifikacje tez jest malo i oni sie dobieraja, a
    > reszta nie dosc dobrych tula sie po nie dosc dobrych firmach.
    > Roznica miedzy nami a bardziej cywilizowanymi krajami polega na
    > tym, ze tam proporcje miedzy jednymi a drugimi firmami sie

    Po prostu wiecej jest firm z tradycjami a nie nastawionych
    wylacznie na to aby sie nachapac jak najnizszym kosztem.
    Tu wlasnie koszty pracy sa doskonalym zrodlem oszczednosci.

  • 87. Data: 2005-07-12 19:35:32
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Czy mógłbyś już łaskawie przestać obrażać swoich rozmówców?
    > Po raz kolejny sugerujesz, że wszyscy Twoi 'oponenci', to
    > gówniarze, nic nie wiedzą o życiu i powinni cicho siedzieć. A Ty
    > jesteś doświadczony mastah, co wszystko wie o życiu.

    Niczego nie sugeruje wszystkim, odpowiedzialem tylko na konkretna
    zaczepke. Ale Ty lepiej ode mnie wiesz co chcialem napisac :-(((

  • 88. Data: 2005-07-12 19:37:13
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2005 21:27:15 +0200, Stanislaw Chmielarz
    <s...@u...com.PL> wklepał(-a):

    >Moim zdaniem tak, jesli przejawia sie zewnetrznie w tzw.
    >dresiarstwie ogolnym (skora, fura, komora) bez mozliwosci
    >wskazania zrodla legalnych przychodow.

    Wiesz, co to jest zaradność, a co kombinatorstwo?

  • 89. Data: 2005-07-12 19:44:02
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Notabene - obserwuję ten wątek i nie mogę wyjść z podziwu - jak
    > to niektórych dziwi fakt, że ma się taką pracę na jaką się...
    > zapracowało. Że są tysiące, a raczej setki tysiące ludzi, którym
    > się żyje dostatnio, tylko dlatego że dążyli do tego przez X lat.

    A slyszales moze o takim powiedzeniu "dzien bez wazeliny to dzien
    stracony"? Wiesz w ilu firmach ludzie musza sie podlizywac i
    kablowac kolegow zeby samemu nie zostac na bruku?
    To tez jest nasza dzisiejsza rzeczywistosc.

    > Że doskonalili swoje umiejętności, szukali firm w których mogą
    > się rozwijać i zdobywać nowe doświadczenia.

    Czysta poezja, a tam ich przyjmowali z otwartymi ramionami,
    wysylali na kursy, fundowali staze zagraniczne choc mogli wziac
    od razu gotowego fachowca ale moglby byc zbyt krnabrny :-(((
    Jesli chodzi o tesknote za dawnymi czasami komuny to spadkobiercy
    PZPR maja ciagle okolo 30% poparcie spoleczne.

  • 90. Data: 2005-07-12 19:44:12
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Tue, 12 Jul 2005 21:27:15 +0200, Stanislaw Chmielarz wrote:

    > Moim zdaniem tak, jesli przejawia sie zewnetrznie w tzw.
    > dresiarstwie ogolnym (skora, fura, komora) bez mozliwosci
    > wskazania zrodla legalnych przychodow.

    A kto(ś) przed tobą mówił o nielegalnych przychodach?

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    entredentolignumologist - One who collects toothpick boxes