PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE

  • 101. Data: 2005-07-12 20:58:56
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Immona wrote:

    > Uzytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL>
    > napisal w wiadomosci news:db18t4$2g7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Zaradnosc pozytywna wg mnie (inni moga podac inna definicje) to
    > zaplanowanie swojej kariery, dopasowywanie sie do trendow na
    > rynku przez opanowywanie tych umiejetnosci, na ktore jest
    > zapotrzebowanie, wczesne rozpoczecie zdobywania doswiadczenia
    > (praktyki i staze podczas studiow) oraz ksztalcenie waznych w
    > dzisiejszym swiecie umiejetnosci interpersonalnych,
    > autoprezentacyjnych itd. Ponadto: mobilnosc (wyjezdzamy do

    A tu juz tylko cienka linia dzieli pozytywne cechy (umiejetnosci
    interpersonalne, autoprezentacja itd.) od zwyklego
    _wazeliniarstwa_ i _lizusostwa_ itd. :-)))

  • 102. Data: 2005-07-12 21:00:02
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Immona wrote:

    > Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:33a6.00001278.42d425dd@newsgate.onet.pl...

    > Nie bronie, tylko oburzam sie, ze ktos moze ludziom z grupy
    > sugerowac cos takiego, bo z kontekstu mozna bylo to podejrzewac.
    > Ale Slawomir sie wytlumaczyl :)

    Pora spac bo imiona Ci sie myla :-)))))

  • 103. Data: 2005-07-12 21:02:57
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Uzytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisal w
    wiadomosci news:db1aq6$95o$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > A tu juz tylko cienka linia dzieli pozytywne cechy (umiejetnosci
    > interpersonalne, autoprezentacja itd.) od zwyklego
    > _wazeliniarstwa_ i _lizusostwa_ itd. :-)))

    Linia nie jest cienka. Dobre zdolnosci autoprezentacji i interpersonalne
    wiaza sie z asertywnoscia, czyli umiejetnoscia wyznaczania granic, mowienia
    "nie" i zachowywania osobistej godnosci. Lizus ma szanse co najwyzej trafic
    do zlej firmy, gdzie sie pomiata ludzmi. Mialam okazje spedzic troche czasu
    w otoczeniu, gdzie bylo troche lizusow dosc okropnego gatunku i wywalono
    mnie stamtad za wyrazanie mojego nielizusowskiego krytycznego zdania.
    Machnelam na to reka i znalazlam cos lepszego, a oni sie dalej mecza. A
    mecza sie, bo sie boja - bo nie wierza, ze moga znalezc cos lepszego.

    I.

  • 104. Data: 2005-07-12 21:03:38
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:db1as8$95o$3@atlantis.news.tpi.pl...

    > Pora spac bo imiona Ci sie myla :-)))))

    Przepraszam Cie bardzo. Rzeczywiscie mi sie pomylily.

    I.

  • 105. Data: 2005-07-12 21:13:41
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    Odpowiadam w jednym poście, bo przkraczam limit 10 wiadomości.

    Na poprzedni:
> [...]
    > tych umiejetnosci, na ktore jest zapotrzebowanie, wczesne rozpoczecie
    > zdobywania doswiadczenia (praktyki i staze podczas studiow) oraz ksztalcenie
    > waznych w dzisiejszym swiecie umiejetnosci interpersonalnych,
    > autoprezentacyjnych itd. Ponadto: mobilnosc (wyjezdzamy do miasta/panstwa,
    > gdzie jest satysfakcjonujaca nas praca, gdy jej nie ma na miejscu),
    > pozytywne nastawienie i szukanie mozliwosci, nie zwalanie porazek na
    > rynek/zlych ludzi/cyklistow, tylko wyciaganie wnioskow odnosnie tego, co
    > nalezy udoskonalic u siebie i czego zabraklo.

    Jak to się ma ta definicja zaradności do początkowego postu ?
    Kto tam był zaradny ?

    Na bierzący:

    > Gdyby ktos kogos okradl, sprawa bylaby mozliwa do wygrania w sadzie.
    Skąd ta wiara w Polskie sądownictwo ?
    Znowu nie przeczytałaś, (jak dlej nie będzies czytać uważnie, nie będę marnować
    na ciebie moich cennych limitowanych postów).
    Ona , ta co nagrywała, pisze, że sprawa zaczęła sie toczyć, a potem przestała.
    To źle świadczy o sądzie i o WARCIE,
    to nie znaczy , że nie było kradzieży.

    > Uwaga na boku: Z prostego searcha wynika dosc mocno, ze ta "ona" to Ty.
    Mi ten search nie wyszedł.

    > (...) powinien sam rowniez imiennie wystapic
    A po co ci to imie i nazwisko ?

    > Jest to jedyna sytuacja, gdy przeszkadza mi czyjes krycie
    > sie za nickiem.
    Dla mnie na pewno sytucji w których chcę znać nazwisko rozmówcy jest wiele
    więcej.
    Jesteś albo nieszczera, albo brak ci wyobraźni, albo w ogóle, gdzie ty żyjesz?
    W pracy wystarczy ci przezwisko współpracownika, czy przełożonego ?
    W urzędzie też ?

    stokrotka

  • 106. Data: 2005-07-12 21:29:35
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    stokrotka <p...@o...pl> wrote:

    > A po co ci to imie i nazwisko ?

    [...]

    > Dla mnie na pewno sytucji w których chcę znać nazwisko rozmówcy jest wiele
    > więcej.

    Kali jak żywy.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 107. Data: 2005-07-12 21:32:05
    Od: RamirezHL <q...@w...pl>

    Stanislaw Chmielarz napisał(a):
    > Nie rozumiesz, ze spoleczenstwo po to jest zorganizowane zeby
    > wazne dla zycia sprawy nie byly tylko problemem jednostki?

    no przecież nie będzie stał nad kimś urzędnik i nakazywał: "ucz się,
    zwiększaj kwalifikacje.." itd. Wystarczy, że jest demokracja, policja,
    sądy, nie ma wroga na granicach, a dodatkowo jest jakaś tam "darmowa"
    służba zdrowia i jakieś tam "darmowe" szkolnictwo.

  • 108. Data: 2005-07-12 21:36:06
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    > Na bierzący:

    .. biezacy...

    > Skąd ta wiara w Polskie sądownictwo ?

    W Sady Pracy akurat wierze, bo z racji branzy wiem sporo o tym, jak
    dzialaja. Sa silnie ukierunkowane na ochrone strony slabszej (podobnie jak
    sadownictwo rodzinne), czyli w tym przypadku pracownika. Pracownik ze
    slusznym zarzutem i dokumentacja zwykle wygrywa w Sadzie Pracy.

    > Znowu nie przeczytałaś, (jak dlej nie będzies czytać uważnie, nie będę
    > marnować
    > na ciebie moich cennych limitowanych postów).

    Nikt ci nie kaze mi odpowiadac, to Twoj wybor. Twoim wyborem jest rowniez
    skorzystanie z programu/serwera, ktory nie narzuca ilosci postow dziennie.
    Np. Mozilla jest darmowa i ma wbudowanego klienta newsow, a laczac sie z
    Tepsy mozesz korzystac z news.tpi.pl. Dziwne, ze osoba z wyksztalceniem
    informatycznym ma problem z czyms takim jak limit postow wskutek korzystania
    z onetu.
    Jesli zas nie piszesz ze swojego komputera i nie chcesz na cudzym czegos
    instalowac, to z interfejsow www polnews.pl nie ma limitu.

    > A po co ci to imie i nazwisko ?

    Zeby miec podstawy do powazniejszego potraktowania tej osoby. Anonimowych
    donosow nie traktuje sie powaznie.

> [...]
    > żyjesz?
    > W pracy wystarczy ci przezwisko współpracownika, czy przełożonego ?

    Real i biznesowe kontakty to co innego. Tam potrzeba wiarygodnosci tego, z
    kim ma sie do czynienia, a imie i nazwisko jest czescia wiarygodnosci
    pozwalajac sprawdzic, z kim sie ma do czynienia. W dyskusjach sieciowych,
    gdzie sie wyraza opinie, nie wchodzi sie w kontakty, w ktore cos sie
    inwestuje. Negatywna opinia na podstawie zarzutow dotyczacych kogos jest
    jednak dla mnie "powazna inwestycja", ktorej sie lekkomyslnie nie podejmuje
    i dlatego wiarygodnosc stawiajacego zarzuty jest dla mnie w takim kontekscie
    wazna. To moje zdanie i komus moze oczywiscie nie zalezec na mojej opinii w
    danej sprawie.

    I.

  • 109. Data: 2005-07-13 05:51:07
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Stanislaw Chmielarz [Tue, 12 Jul 2005 21:21:25 +0200]:

    > "Firma" sobie mysli, ze jest galopujace bezrobocie to co bedzie
    > placic "konfliktowemu fachowcowi" plci zenskiej

    I ten kawalek jest jak najbardziej sluszny. Zatrudnianie osoby
    konfliktowej, bez wzgledu na kwalifikacje, jest zazwyczaj taka
    bomba z opoznionym zaplonem: wiadomo ze pieprznie, tylko nie
    wiadomo kiedy i jakie szkody wyrzadzi.

    A babka z pierwszego posta tego watku to po prostu pieniaczka
    jest i z takimi ludzmi sie umow nie podpisuje.
    Na wszelki wypadek.
    Informatyk pieniacz to moze byc pare milionow strat. Jak nie
    jeszcze wiecej.

    Kira

  • 110. Data: 2005-07-13 05:53:35
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Stanislaw Chmielarz [Tue, 12 Jul 2005 21:44:02 +0200]:

    > A slyszales moze o takim powiedzeniu "dzien bez wazeliny
    > to dzien stracony"?

    Ja slysze pierwszy raz, ale to ze Ty swietnie znasz sporo
    wyjasnia w kwestii Twoich pogladow ;)

    > Wiesz w ilu firmach ludzie musza sie podlizywac i kablowac
    > kolegow zeby samemu nie zostac na bruku?
    > To tez jest nasza dzisiejsza rzeczywistosc.

    Znaczy ludzie bez kregoslupa, ktorzy nie wpadli na to, ze
    po tych imprezach w akademikach przyjdzie tez taki moment,
    kiedy bedzie trzeba pracowac? Tak, to nasza rzeczywistosc.

    Nikt im nie kazal olewac swojej przyszlosci, nikt im nie
    kazal pracowac w takiej firmie i sie dostosowywac, wiec
    niech nie zawracaja gitary, Ich wybory, ich problem.

    Kira