PracaGrupypl.praca.dyskusje › helpdesk 2 poziom - jak to wyglada?

  • 1. Data: 2005-07-10 18:26:44
    Temat: helpdesk 2 poziom - jak to wyglada?
    Od: "Jozef" <s...@W...gazeta.pl>

    Czesc,
    Czy ktos wie jak w praktyce wyglada praca w duzej firmie informatycznej na
    stanowisku konsultanta helpdesku 2 poziomu?
    Glownie chodzi mi o to, czy jest to praca rozwojowa; mysle o rozwoju wiedzy
    merytorycznej a nie wspinaniu sie po szczeblach kariery managerskiej.
    Prosze o odpowiedz wszyskich, ktorzy maja cos na ten temat do opowiedzenia.
    Dzieki,
    J.

  • 2. Data: 2005-07-10 18:40:07
    Temat: Re: helpdesk 2 poziom - jak to wyglada?
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez helpdesk poziom 1 - ten który jest
    rozmawia
    (w przypadku mojej firmy) z pracownikami rozsianymi po kraju.

    raczej zajęcie odtwórcze wymagające umiętności odszukiwania zgłoszonych
    dziur w całym.
    zresztą zalezy czy firma używa gotowego cudzego softu czy też własnego (jak
    moja)