PracaGrupypl.praca.dyskusje › WOJSKO - Postępowanie w celu powołania do zas. sł. wojsk.

  • 11. Data: 2002-07-02 07:26:15
    Temat: Re: WOJSKO - Postępowanie w celu powołania do zas. sł. wojsk.
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Problem w tym że ja nic nie odbierałem !
    > Wszystkie dotychczasowe pisama z WKU przychodzą do mnie zwykłym listem a nie
    > listem poleconym.
    > Nie jest przypadkiem tak że powinni do mnie przesyłać korespondencję za
    > pokwitowaniem ( list polecony ) ?
    >
    > Tomek

    Juz specjalnie nic nie podpowiem..bo moga byc rozne wyjscia, krete, proste...na
    co sie odwazysz i jak to poprowadzisz to juz zalezy od twojej osobowosci i
    pomyslowosci.

    Ja ze swojej strony chcialem ci uswiadomic waqe twojego problemu, bo mialem
    wrazenie , ze traktowales go jako cos nierealnego, nie dotyczacego ciebie
    naprawde.

    Zycze powodzenia w walce z MON-em.

    Ze swojej strony moge jeszcze dodac, ze wydaje mi sie (powtarzam...subiektywnie
    wydaje mi sie), ze tak naprawde moga wcale nie byc chetni do wziecia cie
    w "kamasze", i moga uwzglednic szybko twoje odwolania, choroby, studia...czy co
    tam wymyslisz (moze mlodsi koledzy podpowiedza, co jest na topie). Moje
    subiektywne domniemanie wynika z tego, ze poniewaz nei masz wyzszych studiow,
    to prawdopodobnie trafilbys do jakiejs szkolki podoficerskiej. Pomiedzy
    chlopakow w wieku 19-22 lata. Moglbys stanowic, dzieki swojemu doswiadczeniu
    zyciowemu czynnik destrukcyjny i stwarzajacy problemy. Ale to sa moje
    domniemania, i wystarczy ze trafisz na upierdliwego trepa z bolem brzucha...i
    cala teoria oparta na tym moze sie wysypac.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 12. Data: 2002-07-02 08:24:03
    Od: "Jarek Zgoda" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    iksystem <i...@i...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > listem poleconym.
    > Nie jest przypadkiem tak że powinni do mnie przesyłać korespondencję za

    Od 1998 roku nie. Pamiętam to w miarę dokładnie z czasów mojej służby w
    Oddziale Uzupełnień WOW. Mogą wysyłać zwykłymi listami, a Ty nie możesz im
    odpowiedzieć, że nie dostałeś, bo "informowanie się" w TOAW w sprawie Twojego
    obowiązku obrony należy do Ciebie. Tylko wezwania będziesz dostawać za
    pokwitowaniem.

    Zdrówko
    Jarek Zgoda

  • 13. Data: 2002-07-02 12:35:29
    Od: "iksystem" <i...@i...com.pl>

    dziekuje bardzo za Twoje sugestie...

    mam znajomosci ( ale male ) u lekarzy wiec zaczne jaka historie choroby
    ciagnac ( moze u urologa ) by w razie gdy przyjdzie wezwanie miec jakies
    papiery i wtedy starac sie przynajmniej o B12 potem juz bedzi bardzo malo
    czasu by mnie powolac...

    jeszcze raz dzieki
    i jakby ktos mial jeszcze jakis pomysl lub uwagi to niech wie ze odwiedzam
    ten watek co 5 minut ;)))

    Tomek

  • 14. Data: 2002-07-02 13:20:45
    Od: <k...@p...onet.pl>

    w razie gdy przyjdzie wezwanie miec jakies
    > papiery i wtedy starac sie przynajmniej o B12 potem juz bedzi bardzo malo
    > czasu by mnie powolac...

    Wydaje mi sie...powtarzam..wydaje..to sa moje domniemywania, nie siedze w
    tym..., ze lepszym rozwiazaniem byloby przed otrzymaniem wezwania skontaktowac
    sie w sprawie ponownej komisji lekarskiej, poniewaz jestes niezdolny z przyczyn
    zdrowotnych.Moze poznasz wtedy osobiscie osobe ktora jest decydentem w twojej
    sprawie..
    Za moich czasow powolaniowych, to potrafili odlozyc sprawe do przebadania
    delikwenta w macierzystej jednostce i tam lekarze orzekali..czy kwalifikuje sie
    na komisje, czy nie. To stare dzieje, teraz moze byc inaczej.
    Moze jednak studia jakies??

    Jeszcze raz pozdrawiam
    Krzysztof

  • 15. Data: 2002-07-03 08:29:32
    Od: "Jarek Zgoda" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Za moich czasow powolaniowych, to potrafili odlozyc sprawe do przebadania
    > delikwenta w macierzystej jednostce i tam lekarze orzekali..czy kwalifikuje
    > sie na komisje, czy nie. To stare dzieje, teraz moze byc inaczej.

    Teraz tak nie jest. Orzeczenie musi zostać wydane przed powołaniem.

    Zdrówko
    Jarek Zgoda

  • 16. Data: 2002-07-12 11:29:40
    Od: "Krzysztof Jabłoński" <y...@p...fm>

    Jeżeli masz umowy i zobowiązania WKU ma obowiązek przejąć na siebie
    wszystkie zobowiązania czyli jeżeli masz kredyt w banku oni muszą załatwiać
    wstrzymanie spłaty itp. Najlepiej zaciągnij kredyt jeżeli masz, i jak im
    pokażasz to niebędzie się im chaciało załatwiać całych tych całych spraw.
    WKU musiało by przez czas jaki jesteś w wojsku płacić odsetki karne, a chyba
    niejest im to na ręke.
    pozdrawiam
    yabko

  • 17. Data: 2002-07-17 07:49:21
    Od: s...@e...nomorespam.pl

    Jarek Zgoda <j...@n...poczta.gazeta.pl> wrote:

    > Teraz tak nie jest. Orzeczenie musi zostać wydane przed powołaniem.

    Nie bylbym do konca taki pewien.
    To o czym pisal przed-przedmowca - tzn o wyslaniu delikwenta do
    przydzielonej jednostki i dopiero tam wyslanie na komisje tez ma miejsce -
    tzn na pewno rok temu tak bylo. Wiem bo bylem swiadkiem.
    Sam mialem przed otrzymaniem biletu badania sprzed 7 lat, odwolywalem sie,
    ale pan kapitan w WKU stwierdzil ze ze "wzgledu na redukcje kosztow" nie
    sa prowadzone dodatkowe badania tutaj i juz tam na miejscu bedzie komisja.

    slash