PracaGrupypl.praca.dyskusje › sprawa w SP

  • 1. Data: 2002-07-01 11:36:54
    Temat: sprawa w SP
    Od: <n...@n...pl>

    Witam
    Pracowalem w firmie na roznych umowach, przez pierwsze kilka miesiecy pensja
    byla, potem juz nie. Podalem drani do Sadu Pracy, z tego co wiem to
    sprawe mam wygrana, ale niepokoi mnie jedno: poki dostawalem pensje, dostawalem
    ja do reki, bez zadnych pokwitowan, przekazow itd... Co jesli pracodawca powie
    ze przeciez wyplacil mi pensje o ktora sie sadze w taki sam sposob? Co jesli
    znajdzie na to 'swiadkow'?
    Bardzo prosze o odpowiedz, te pieniadze to dla mnie byc lub nie byc.

  • 2. Data: 2002-07-01 16:05:58
    Temat: Re: sprawa w SP
    Od: "bobers" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@n...pl> napisał

[...]

    Obowiązkiem pracodawcy jest wykazać, że wypłacił ci pensję. Jeżeli użyje
    fałszywych świadków, to sąd raczej ich odrzuci, bo przecież skąd świadek ma
    wiedzieć, co za pieniądze tobie wręczał? Moze zwracał pożyczkę?

    --
    bobers