PracaGrupypl.praca.dyskusjeWOJSKO - Postępowanie w celu powołania do zas. sł. wojsk. › Re: WOJSKO - Postępowanie w celu powołania do zas. sł. wojsk.
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: WOJSKO - Postępowanie w celu powołania do zas. sł. wojsk.
    Date: 2 Jul 2002 09:26:15 +0200

    > Problem w tym że ja nic nie odbierałem !
    > Wszystkie dotychczasowe pisama z WKU przychodzą do mnie zwykłym listem a nie
    > listem poleconym.
    > Nie jest przypadkiem tak że powinni do mnie przesyłać korespondencję za
    > pokwitowaniem ( list polecony ) ?
    >
    > Tomek

    Juz specjalnie nic nie podpowiem..bo moga byc rozne wyjscia, krete, proste...na
    co sie odwazysz i jak to poprowadzisz to juz zalezy od twojej osobowosci i
    pomyslowosci.

    Ja ze swojej strony chcialem ci uswiadomic waqe twojego problemu, bo mialem
    wrazenie , ze traktowales go jako cos nierealnego, nie dotyczacego ciebie
    naprawde.

    Zycze powodzenia w walce z MON-em.

    Ze swojej strony moge jeszcze dodac, ze wydaje mi sie (powtarzam...subiektywnie
    wydaje mi sie), ze tak naprawde moga wcale nie byc chetni do wziecia cie
    w "kamasze", i moga uwzglednic szybko twoje odwolania, choroby, studia...czy co
    tam wymyslisz (moze mlodsi koledzy podpowiedza, co jest na topie). Moje
    subiektywne domniemanie wynika z tego, ze poniewaz nei masz wyzszych studiow,
    to prawdopodobnie trafilbys do jakiejs szkolki podoficerskiej. Pomiedzy
    chlopakow w wieku 19-22 lata. Moglbys stanowic, dzieki swojemu doswiadczeniu
    zyciowemu czynnik destrukcyjny i stwarzajacy problemy. Ale to sa moje
    domniemania, i wystarczy ze trafisz na upierdliwego trepa z bolem brzucha...i
    cala teoria oparta na tym moze sie wysypac.

    Pozdrawiam
    Krzysztof