PracaGrupypl.praca.dyskusje › nieco [OT] - rozwój rynku pracy w wykonaniu obecnych władz

  • 1. Data: 2002-07-01 08:02:16
    Temat: nieco [OT] - rozwój rynku pracy w wykonaniu obecnych władz
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    http://biznes.onet.pl/0,518199,wiadomosci.html

    Podobaja mi się zwłaszcza te fragmenty:

    Według niego (przewodniczącego KIGTSW) - zakaz importu używanej odzieży
    spowoduje też zwolnienie 40.000 osób zatrudnionych w tej branży. "Budżet
    państwa będzie musiał wypłacić zasiłki dla bezrobotnych" - dodał
    Podkidacz.

    Poinformował, (przewodniczący KIGTSW) że w ubiegłym roku firmy
    importujące i przetwarzające odzież wpłaciły do budżetu państwa 17 mln
    dolarów podatku celnego i VAT.

    No comments...

    Chester EM

  • 2. Data: 2002-07-01 19:15:06
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Poinformował, (przewodniczący KIGTSW) że w ubiegłym roku firmy
    > importujące i przetwarzające odzież wpłaciły do budżetu państwa 17 mln

    No wlasnie - dlaczego jesli ktos broni wlasnych interesow, to nie potrafi
    powiedziec, ze "zakaz importu uzywanej odziezy spowoduje, ze nie bedzie mnie
    juz stac na utrzymanie jachtu pelnomorskiego",
    tylko szafuje interesem budzetu i biednych ludzi. A naiwni sie na to
    nabieraja. Zawsz ejak ktos zyskuje, ktos traci - importerzy skladakow, czy
    producenci samochodow, importerzy szmat czy producenci odziezy ?Nie jestem
    specjalista i nie wiem, czy ta decyzja jest sluszna , czy nie ( bo wymaga to
    duzej wiedzy i mnostwa danych ), ale dlaczego dziennikarze nie przedstawia
    tego uczciwie ?

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2002-07-02 09:29:05
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "Jacuo" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale dlaczego dziennikarze nie przedstawia
    > tego uczciwie ?

    Masz rację pisząc, że artykuł napisany jest jednostronnie.
    Jednak częstym przypadkiem w historii "nowej Polski"
    jest fakt, że na likwidacji kontrowersyjnej działalności
    strategia MG się kończy.

    Tego właśnie moje obawy dotyczyły.

    Chester EM