PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to zrobić ???

  • 1. Data: 2002-07-01 07:08:00
    Temat: Jak to zrobić ???
    Od: "1...@p...fm" <1...@p...fm>

    Witam,

    Muszę zmienić nazwisko po ślubie, który wzięłam nie informując o tym
    pracodawcy. Nie zmieniałam nazwiska co chcę zrobić teraz. Chcę to zrobić
    mówiąc pracodawcy, że ślub wzięłam w zeszłym tygodniu ( de facto wzięłam
    go ponad 1 rok temu !!! ). Czy wraz z decyzją z USC o zmianie nazwiska
    muszę przedstawić pracodawcy akt zawarcia ślubu ( nie chce tego robić
    gdyż może się wydać, że ślub wzięłam ponad rok temu) ??? Dodam że
    rezygnuje z dwóch dni urlopu okolicznościowego, który przysługuje mi na
    ślub. Czy muszęw takim przypadku przedstawić pracodawcy akt ślubu ???

    Dla cobardziej dociekliwych dodam, że całą ta kombinacja wynika z tego,
    że pracodawca zaraz po przyjęciu do pracy nadmienił, że w przypadku
    zamążpójścia automatycznie jestem zwolniona. Teraz już się troszkę
    pozmieniało ( inny szef ) i już nie muszęsię z tym kryć, a z drugiej
    strony nie chcę wyjść na idiotkę (głównie przed kolegami ), która
    zataiła fakt wyjścia za mąż.

    Z góry dziękuje za odpowiedĽ.

    Mariola.

  • 2. Data: 2002-07-01 08:02:01
    Temat: Re: Jak to zrobić ???
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > rezygnuje z dwóch dni urlopu okolicznościowego, który przysługuje mi na
    > ślub. Czy muszęw takim przypadku przedstawić pracodawcy akt ślubu ???

    Dajesz nowy dowod osobisty i mowisz ze teraz tak sie nazywasz. Jesli chcesz
    wypasc fer wobec kolegow przynies jakies ciasto po wekendzie i nadmien ze to z
    okazji ..bez okazji...jak dowiedza sie ze zmienilas nazwisko..stwierdza ze
    wzielas cichy slub...i tyle...U mnie w pracy jedna z kolezanek
    (panienka)...raptem po wekendzie wypatrzyla, ze najatrakcyjniejszy facet w
    firmie ma obraczke...i tyle...

    Pozdrawiam
    krzysztof