PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy ktos wogole czyta cv wysylane mailem???

  • 1. Data: 2002-07-01 08:50:56
    Temat: czy ktos wogole czyta cv wysylane mailem???
    Od: ivvi <i...@p...onet.pl>

    Witajcie
    Pytanie jak w temacie. Wyslalem juz kilkadziesiat ofert w odpowiedzi na
    ogloszenia o prace i do tej pory nikt sie do mnie nie odezwal. Mam
    wyzsze wyksztalcenie informatyczne, i choc na poczatku tego roku sie
    bronilem to mam juz 2 lata doswiadczenia. Nie wydaje mi sie wiec by moja
    oferta nie byla warta chociaz tego zeby zaprosic mnie na jakies testy
    lub rozmowe (podkreslam ze nie chodzi mi o to ze nikt mnie nie zatrudnia
    - nie rozumiem tylko dlaczego NAWET nie biore udzialu w procesach
    rekrutacyjnych). Czy te wszystkie ogloszenia to tylko taki pic na wode a
    miejsca sa juz dawno zajete przez znajomych np pan z kadr ??
    Bo gdy sie nad tym zastanawiam to wydaje mi sie ze statystycznie na tyle
    wyslanych cv powinien byc chociaz 1 (slownie jedna) odpowiedz ...
    Czy ktos moze wie dlaczego tak sie dzieje ?

    Pozdrawiam
    neria

  • 2. Data: 2002-07-01 10:27:27
    Temat: Re: czy ktos wogole czyta cv wysylane mailem???
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "ivvi" <i...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witajcie
    > Pytanie jak w temacie. Wyslalem juz kilkadziesiat ofert w odpowiedzi na
    > ogloszenia o prace i do tej pory nikt sie do mnie nie odezwal. <cut>
    No nie wiem, ostatnio wyslalem dla zartu cv do headhuntera i odezwali sie
    telefonicznie nastepnego dnia. Zalezy co masz w cv-ce?
    A pozatym jest czesto tak jak piszesz. Bez poreki dostac prace, to musisz
    miec naprawde co pokazac. Takie czasy niestety. Ale wyslac mailem zawsze
    mozna i trzeba - czytaja, zareczam. Do tej pory wysylalem tylko tak. Pozdro
    /p

  • 3. Data: 2002-07-01 10:39:45
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "ivvi" napisal:
    > Witajcie

    Czesc,

    > Pytanie jak w temacie.

    No na pewno. Gdyby ich nikt nie czytal to tez nikt by o nie nie prosil.
    Ale tak zmieniajac temat - masz moze doswiadczenie w pracy redakcyjnej?
    Jesli tak to byles juz moze na http://www.pcworld.pl/reklama/407.html ?
    Moze tam Ci sie uda - praca taka, ze CV z maila chyba jak najbardziej
    przeczytaja (w koncu praca moze byc zdalna).

    pozdrawiam
    Greg

  • 4. Data: 2002-07-01 15:55:20
    Od: "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "ivvi" <i...@p...onet.pl> wrote in message
    > No nie wiem, ostatnio wyslalem dla zartu cv do headhuntera i odezwali sie
    > telefonicznie nastepnego dnia. Zalezy co masz w cv-ce?
    Daj namiar na tego head huntera

    --
    mangha

    Do what thou wilt shall be the whole of the Law.

  • 5. Data: 2002-07-01 17:16:30
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Daj namiar na tego head huntera

    Ja tez poproszę ;)

  • 6. Data: 2002-07-01 17:30:31
    Temat: Re: ida prosto do smieci
    Od: "Ola" <g...@N...poczta.gazeta.pl>

    > Czy te wszystkie ogloszenia to tylko taki pic na wode a
    > miejsca sa juz dawno zajete przez znajomych np pan z kadr ??

    Zwykle takich miejsc nie ma a te ogloszenia to forma reklamy tych firm.
    Jeszcze nie zlapales tego, to stara sztuczka a im chodzi o to zeby byc
    widocznym i robic wrazenie, ze sie rozwijaja, zatrudniaja itp.

  • 7. Data: 2002-07-01 20:16:34
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Pytanie jak w temacie. Wyslalem juz kilkadziesiat ofert w odpowiedzi na
    > ogloszenia o prace i do tej pory nikt sie do mnie nie odezwal.

    He he he :)
    Czytają skrupulatnie - mowa oczywiscie o tych, gdzie odpowiadasz na
    ogloszenie, w którym podano adres rekrutacyjny.
    A że nie chca z Toba gadac - widocznie potrzebuja kogos innego, albo inni
    kandydaci w swojej aplikacji maja informacje bardziej pożadane przez
    wybieranych przez Ciebie pracodawców.
    Na moje ok 200 aplikacji wysłanych na konkretne stanowiska odpowiedziało
    może 10 firm, w tym z 3 odmownie bez rozmowy, reszta zapraszajac.
    Taki rynek pracy jest po prostu.

    Wojtek

  • 8. Data: 2002-07-01 20:17:45
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Zwykle takich miejsc nie ma a te ogloszenia to forma reklamy tych firm.
    > Jeszcze nie zlapales tego, to stara sztuczka a im chodzi o to zeby byc
    > widocznym i robic wrazenie, ze sie rozwijaja, zatrudniaja itp.

    Bredzisz Olcia

    W.

  • 9. Data: 2002-07-01 21:34:22
    Od: "killerisme" <k...@p...gazeta.pl>

    > Pytanie jak w temacie.

    Czytaja - ja otrzymalem z pewnej firmy (branza motoryzacyjna) na V....
    odpowiedz listowna (chociaz sam im wyslalem CV mailem) - w niektorych
    firmach nie znizaja sie do takiego poziomu, zeby poinformowac, iz przeslane
    CV nie spelnia ich oczekiwan, bowiem dane miejsce i tak juz zostalo
    obsadzone przed emisja ogloszenia....

  • 10. Data: 2002-07-01 22:16:28
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik killerisme napisał:

> [...]
    > firmach nie znizaja sie do takiego poziomu, zeby poinformowac, iz przeslane
    > CV nie spelnia ich oczekiwan, bowiem dane miejsce i tak juz zostalo

    Czytają, czytają - jednak z czasu oczekiwania i sposobu/braku odpowiedzi
    możesz wnioskować, że:
    - firma ma problemy ogólne (chce kogoś przyjąć, ale sama nie wie, czy na
    pewno i czy teraz)
    - szef nie ma czasu na przejrzenie (kłopoty z organizacją czasu i
    delegowaniem kompetencji)
    - jesteś dla nich za dobry (czytaj drogi)
    - budują bazę potencjalnych kandydatów, nie interesuje ich zatrudnienie
    kogokolwiek w danej chwili
    - nie potrafią sformułować ogłoszenia np. sprzedawca/akwizytor
    definiowany jako key account (bo ma dużo sprzedawać) albo wymagania tak
    ogólne, że spełnia je 300k kandydatów (wykształcenie, język, soft
    skills, prawo jazdy, MS Office, etc...)

    Nie poddawaj się, dobrych pracodawców, tak, jak innych dobrych rzeczy
    jest kilka procent w każdej branży - będziesz wytrwały, trafisz na swojego.
    Pzdr: Dogbert