PracaGrupypl.praca.dyskusje › W Polsce nie ma webdesignerow....?

  • 21. Data: 2006-11-28 07:08:49
    Temat: Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Sat, 25 Nov 2006 16:58:53 +0000, gslabs napisał(a):

    > ROTFL! To ja pytam, co wykonawca ma do zaoferowania, a nie na odwrot!
    > Ja nie narzucam ceny. Ja pytam o wycene i jej nie dostaje.

    no to Ci napisali ile chcą za gotowca, projekt na indywidualne
    zamówienie będzie odpowiednio droższy

  • 22. Data: 2006-11-28 11:28:44
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Mon, 27 Nov 2006 10:43:26 +0100, michalek napisał(a):

    > Nie wykluczam zatrudnienia osoby wykonującej sklep w formie administratora
    > na stałe.

    to niech się zdecyduje, albo zakładamy że po wykonaniu sklepu wykonawca
    zostanie zatrudniony na stałe i podpisujemy stosowną umowe PRZED
    rozpoczęciem prac i wtedy można zrobić za 3k wraz z umową na
    administracje w okresie kilku lat za więcej niż 1k miesięcznie, albo
    15k za wykonanie a potem się zobaczy

  • 23. Data: 2006-11-28 13:25:46
    Od: "Kocurro" <k...@4...pl>

    2006-11-28 12:28:51
    futszaK <f...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > rozpoczęciem prac i wtedy można zrobić za 3k wraz z umową na
    > administracje w okresie kilku lat za więcej niż 1k miesięcznie,

    Dokladnie tak - sam kilka razy zgodzilem sie na wykonanie za grosze
    ale potem opieke i wyszedlem na tym na +. Tak skrypty napisalem, ze
    cala opieka to godzina tygodniowo a zarabialem kolo 1 tys. pln na
    miesiac za ta opieke.
    pozdr.
    Kocurro
    --
    Composed with Newz Crawler 1.8 http://www.newzcrawler.com/

  • 24. Data: 2006-11-29 13:19:42
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    vertret <v...@o...pl> napisał(a):
    > Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Na stronie jakiegoś urzędu pisało w jakich godzinach przyjmują pocztę
    > elektroniczną.

    to akurat smieszne nie jest... sam przyjmuje poczte pomiedzy 9 a 18 poprostu poza
    szczególnymi przypadkami nie oferuje 30 minutowej reakcji na maila wysłanego o 3 w
    nocy i tyle. Co nie zmienia faktu ze system autoryzacji kart płatniczych np dzialqa
    całą dobę.

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 25. Data: 2006-11-29 13:22:37
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Piotr Żebrowski napisał(a):

> [...]
    nocy i tyle. Co nie zmienia faktu ze system autoryzacji kart płatniczych np dzialqa

    urzad oferuje ustawowy (KPA) czas reakcji 14-30 dni, wiec to jednak
    smieszne jest.

    --

    glos

  • 26. Data: 2006-11-29 13:25:39
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr Żebrowski napisał(a):

> [...]
    > reakcji na maila wysłanego o 3 w nocy i tyle. Co nie zmienia faktu ze
    > system autoryzacji kart płatniczych np dzialqa całą dobę.

    Hmm 'przyjmujesz' czy 'czytasz'?

    j.

  • 27. Data: 2006-11-30 22:19:20
    Od: "Cezary" <e...@w...pl>

> [...]
    > jestem
    > cwaniak...? ROTFL!

    > Dlaczego mnie klasyfikujesz jako zlego czlowieka? Przeciez nic o mnie nie
    > wiesz! ROTFL!

    > No wlasnie o to pytam. Czy by znalezc wykonawce strony www musze
    > przejsc przez salony i wkupic sie w ta niedostepna spolecznosc?

    > Jedna dobra pozycja w portfolio mi wystarczy.

    > j.w.

    > To ja pytam o wolny termin.

    > Nie wydaje mi sie, bym traktowal webdesignerow niekulturalnie i bez
    > szacunku.

    > ROTFL. Hmmm... no daje mi to jakis obraz :))))))

    Większość dyskutantów okropnie wyładowuje swoje kompleksy na Panu, współczuję.

    Czy próbował Pan którychś z poniższych:
    www.jmc.pl
    www.epox.pl
    www.genero.pl
    www.isens.pl
    www.william.pl
    www.efabrika.pl
    www.byss.pl
    www.artegence.pl
    www.os3.pl
    www.mamastudio.pl
    www.conecto.pl
    www.ecreation.pl
    www.ngi.pl
    www.maxweber.com
    www.engine.pl
    www.click5.pl
    www.eo.pl
    www.pro-creation.pl
    www.k2.pl
    www.opcom.pl
    www.curtweber.pl
    (lista losowo wybrana z moich zakładek)

    Większość powinna mieć wyspecjalizowanych account menedżerów oprócz zapracowanych
    grafików,
    web developerów i kierowników projektów. :) Powodzenia.

  • 28. Data: 2006-11-30 23:18:19
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 30 Nov 2006 23:19:20 +0100, Cezary <e...@w...pl>
    w <7...@n...onet.pl> napisał:

    [ ... ]
    Po pierwsze - po jaką cholerę zostawiłeś cały poprzedni post?

    > Większość dyskutantów okropnie wyładowuje swoje kompleksy na Panu, współczuję.

    Oferowanie 3kzł za taki serwis to śmiech na sali. Jeżeli uważasz
    inaczej, to sugeruję oflagowanie się z inicjatorem wątku, ponieważ
    pomiędzy wami a ludźmi żyjącymi z programowania istnieje nieredukowalna
    różnica poglądów. Około 12 tysięcy poglądów, i pora się z tym pogodzić.

    > Czy próbował Pan którychś z poniższych:
    [ cut reklama ]
    > (lista losowo wybrana z moich zakładek)
    >
    > Większość powinna mieć wyspecjalizowanych account menedżerów oprócz zapracowanych
    grafików,
    > web developerów i kierowników projektów. :) Powodzenia.

    Do kupienia za 3kzł. Rzeczywiście powodzenia.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 29. Data: 2006-11-30 23:54:04
    Od: "gslabs" <g...@w...pl>

    "Cezary" <e...@w...pl> wrote in message

    > Większość dyskutantów okropnie wyładowuje swoje kompleksy na Panu,
    > współczuję.
    [...]
    > Większość powinna mieć wyspecjalizowanych account menedżerów oprócz
    > zapracowanych grafików,
    > web developerów i kierowników projektów. :) Powodzenia.

    Dziekuje za glos rozsadku - jest ich kilka w tej dyskusji.

    Odpowiadajac wszystkim:
    - temat projektow e-commerce jest mi obcy, ale przylozylem sie nalezycie do
    konkretnego
    sprecyzowania i przedstawienia mojego zlecenia.
    - tresci zapytania ofertowego nie podam, bo uwazam, ze na potrzeby dyskusji
    to co podalem
    wystarczy
    - w zapytaniu podaje przyklad istniejacego serwisu liczac na to, ze
    projektant jest w stanie
    dzieki temu precyzyjnie ustalic, czego ja oczekuje
    - odzew mam ok. 30% z czego wiekszosc po 2-3 tygodniach
    - z lektury odpowiedzi w tym watku wiem dlaczego tak jest (bez ironii)
    - wsrod odpowiedzi polowa jest nie na temat (dla autorskiego projektu oferta
    pudelkowego
    osCommerce)
    - w 2 przypadkach proponowano mi uiszczenie oplaty za wycene, w 2
    przypadkach osobiste
    spotkanie (bez wstepnej szacunkowej wyceny), co odbieram jako podejrzliwosc
    co do moich
    intencji (ze niby jako konkurencja badam rynek?)
    - szukam teraz wsrod znajomych, bo ci mi zaufaja (choc niekoniecznie maja
    dobre portfolio)

    pozdrawiam
    gslabs

  • 30. Data: 2006-11-30 23:57:08
    Od: "gslabs" <g...@w...pl>

    "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> wrote in message

> [...]
    > pomiędzy wami a ludźmi żyjącymi z programowania istnieje nieredukowalna
    > różnica poglądów. Około 12 tysięcy poglądów, i pora się z tym pogodzić.

    Gdzie ja napisalem cos o suficie cenowym jaki chce zaplacic???
    Za "taki" serwis? Skad wiesz za JAKI ?
    Przysnilo Ci sie te 3k, czy od dawna juz Ci sie sni jako koszmar?

    pozdrawiam
    gslabs