PracaGrupypl.praca.dyskusje › wciaz ten sam

  • 1. Data: 2006-11-24 16:29:17
    Temat: wciaz ten sam
    Od: "czlowiek ktory wie" <z...@N...gazeta.pl>

    Co do kwoty - gdzies miedzy 20 a 25.000 brutto to jest moim zdaniem wlasciwa
    kwota jezeli to ta firma i ta praca jaka opisales. Do tego oczywiscie typowy
    pakiet - samochod, telefon i laptop plus mocno dotowane prywatne ubezpieczenie
    zdrowotne - to tez powinny byc podstawy ale zawsze warto sprawdzic szczegoly
    bo umowa umowie nierowna.

    Co do dyskrecji - hmm, no tak jestes na widelcu z tymi danymi ktore podales.
    Modl sie zeby nikt z twoich przyszlych potencjalnych pracodawcow tego nie
    czytal, ani zeby nikt z twoich konkurentow do stoleczka nie podeslal tego do
    HR jako "zyczliwy" obywatel. Ja za bardzo nie chcialbym miec takiego
    pracownika co dyskutuje takie szczegoly na forum - i nie chodzi tu o wysokosc
    wynagrodzenia bynajmniej.

  • 2. Data: 2006-11-24 16:30:47
    Temat: Apple
    Od: "Jan Kowalski" <z...@W...gazeta.pl>

    zlowiek ktory wie <z...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > pracownika co dyskutuje takie szczegoly na forum - i nie chodzi tu o wysokosc

    Cos mi sie pomylilo. W razie czego odpowiadalem na temat Apple