PracaGrupypl.praca.dyskusjeW Polsce nie ma webdesignerow....? › Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
    From: "gslabs" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
    Date: Thu, 30 Nov 2006 23:54:04 -0000

    "Cezary" <e...@w...pl> wrote in message
    news:7c88.00000125.456f58e8@newsgate.onet.pl...

    > Większość dyskutantów okropnie wyładowuje swoje kompleksy na Panu,
    > współczuję.
    [...]
    > Większość powinna mieć wyspecjalizowanych account menedżerów oprócz
    > zapracowanych grafików,
    > web developerów i kierowników projektów. :) Powodzenia.

    Dziekuje za glos rozsadku - jest ich kilka w tej dyskusji.

    Odpowiadajac wszystkim:
    - temat projektow e-commerce jest mi obcy, ale przylozylem sie nalezycie do
    konkretnego
    sprecyzowania i przedstawienia mojego zlecenia.
    - tresci zapytania ofertowego nie podam, bo uwazam, ze na potrzeby dyskusji
    to co podalem
    wystarczy
    - w zapytaniu podaje przyklad istniejacego serwisu liczac na to, ze
    projektant jest w stanie
    dzieki temu precyzyjnie ustalic, czego ja oczekuje
    - odzew mam ok. 30% z czego wiekszosc po 2-3 tygodniach
    - z lektury odpowiedzi w tym watku wiem dlaczego tak jest (bez ironii)
    - wsrod odpowiedzi polowa jest nie na temat (dla autorskiego projektu oferta
    pudelkowego
    osCommerce)
    - w 2 przypadkach proponowano mi uiszczenie oplaty za wycene, w 2
    przypadkach osobiste
    spotkanie (bez wstepnej szacunkowej wyceny), co odbieram jako podejrzliwosc
    co do moich
    intencji (ze niby jako konkurencja badam rynek?)
    - szukam teraz wsrod znajomych, bo ci mi zaufaja (choc niekoniecznie maja
    dobre portfolio)

    pozdrawiam
    gslabs