PracaGrupypl.praca.dyskusje › VisualC

  • 21. Data: 2002-09-23 07:03:32
    Temat: Re: VisualC
    Od: "Shane McGowan" <m...@h...com>

    "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3d8b4424.1070643@news.gazeta.pl...
    > Oczywiscie, tak jak mozna okrazyc ziemie na skuterku do rozwozenia
    > pizzy. (tak jak ten facet z reklamy na Discovery)
    > Czy jest to jednak normalna forma podrózowania? (wyobrazcie sobie
    > skuterki "bussines class" --dla zamoznych :)))))) )

    Porownanie zupelnie nieprzystajace do rzeczywistosci.

    > Przyznam ze ja nie jestem az *tak* ambitny (a moze po prostu jestem
    > normalny) i do takich rzeczy wole uzywac *wlasciwych* narzedzi (w tym
    > przypadku Java'y)

    Nie ma nic gorszego niz dyskusja z fanatykiem Javy, w dodatku "z zasady"
    uprzedzonym do Microsoftu (ja fanem MS tez nie jestem, ale bez przesady).
    Wlasciwosc narzedzi zalezy od zadan, do ktorych sie je wykorzystuje. Na
    Javie swiat sie nie konczy.

    > To fakt, pod tym systemem operacyjnym jest spory balagan z
    > bibliotekami, trudno sie polapac, jaka technologia jest na topie w tym
    > tygodniu...

    Zwlaszcza jak sie malo na ten temat wie.

    > Co do ich tworzenia, to równie dobrze mozna to zrobic w kazdym innym
    > *wspólczesnym* narzedziu, nie koniecznie nawet w C/C++ --uwaga jak
    > wyzej.

    No pewnie, ze mozna - nie twierdzilem, ze nie. Tylko ty stwierdziles, ze
    "nie wiesz, do czego mozna wykorzystywac VC++ oprocz pisania gier", wiec
    napisalem.

    > PS. A propos "*wspólczesnych* narzedzi" VC++ do wspólczesnosci wiele
    > brakuje.
    > IMHO: cale wieki... :)

    Jako srodowisko VC6 jest niewatpliwie przestarzaly, natomiast ciagle jest
    wykorzystywany.

    --
    Shane

  • 22. Data: 2002-09-23 07:54:52
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
> [...]
    >uprzedzonym do Microsoftu (ja fanem MS tez nie jestem, ale bez przesady).
    >Wlasciwosc narzedzi zalezy od zadan, do ktorych sie je wykorzystuje. Na

    Do niczego nie jestem "z zasady" uprzedzony.
    Na swoja zalosna acz zasluzona pozycje wspomniana firma dlugo sobie
    musiala u mnie pracowac...
    Oczywiscie ze na Java'ie swiat sie nie konczy...
    --To w koncu tylko programowanie.

    >Zwlaszcza jak sie malo na ten temat wie.

    O zgrozo wiem na ten temat za duzo. :))))
    Dzis nie moge sobie wybaczyc ze na nauke tego g***a zmarnowalem tyle
    cennego czasu.
    --Czasu mojego zycia...
    (Moglem robic tyle pozytecznych rzeczy, a nie sleczec nad ksiazkami
    uczac sie technologii funta klaków nie wartych...)
    :(

    >No pewnie, ze mozna - nie twierdzilem, ze nie. Tylko ty stwierdziles, ze
    >"nie wiesz, do czego mozna wykorzystywac VC++ oprocz pisania gier", wiec
    >napisalem.

    Jak juz wczesniej napisalem nikt nie pisze gier w WuCe plusk, plusk.
    Problemy z rozumieniem polskiego?

    >Jako srodowisko VC6 jest niewatpliwie przestarzaly, natomiast ciagle jest
    >wykorzystywany.

    Zapewne tylko w krajach trzeciego swiata (Polsce).
    :)

    Pozdrawiam
    Artur

    PS.
    Ta dyskusja od poczatku jest OT, ale teraz to jest juz na prawde
    nudna...
    EOT?

  • 23. Data: 2002-09-23 07:58:17
    Od: "Shane McGowan" <m...@h...com>

    > Zapewne tylko w krajach trzeciego swiata (Polsce).
    > :)

    Pudlo. W krajach pierwszego swiata tez.

    > Ta dyskusja od poczatku jest OT, ale teraz to jest juz na prawde
    > nudna...
    > EOT?

    Tu sie zgadzam w 100%. EOT.

    Pozdr.,

    Shane

  • 24. Data: 2002-09-23 09:56:37
    Od: "Vetch" <v...@m...pl.USUN_TO>

    Hej !

    "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> wrote

    > Te nastolatki to sie smieja z byle czego...
    > :))))))))))))))))))

    ojej, naprawdę mi Ciebie żal :-)
    Musiałeś się dowartościować ?
    Widocznie jesteś starym prykiem :-)

    > www.Google.com.pl
    > Troche wysilku i po sprawie

    nie podałeś źródeł, bo nie masz żadnych,
    oszołomie.

    PLONK

    --
    Vetch
    http://vetch.magot.pl/

  • 25. Data: 2002-09-23 15:04:09
    Od: Roman Kubik <r...@n...protest.com.pl>

    > Zapewne tylko w krajach trzeciego swiata (Polsce).
    > :)

    no tak, na zachod od Odry popularniejszy jest VB :-)

    a na Jawie tez mozna swiat okrazyc, tylko po co jak sa samoloty? :))))

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 26. Data: 2002-09-23 15:47:35
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc

    >no tak, na zachod od Odry popularniejszy jest VB :-)
    >
    >a na Jawie tez mozna swiat okrazyc, tylko po co jak sa samoloty? :))))
    >
    >pozdrawiam
    >
    >romekk
    Wierze ze chodzi o motor a nie jezyk programowania!
    ;-)

    Pozdrawiam
    Artur

  • 27. Data: 2002-09-23 22:08:46
    Od: "Yaten" <y...@p...warszawa.sdi.tpnet.pl>

    Użytkownik "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3d8ec512.4658810@news.gazeta.pl...
    [...]
    > Jak juz wczesniej napisalem nikt nie pisze gier w WuCe plusk, plusk.
    > Problemy z rozumieniem polskiego?

    Nie wiem skad bierzesz takie pomysly. Bardzo wiele gier pisze sie wlasnie w
    VC++.
    Pracuje wlasnie w www.peoplecanfly.com , piszemy gierke w VC++, z
    wykorzystaniem
    kilku middleware'owych engine'ow klasy swiatowej przystosowanych PRZEDE
    WSZYSTKIM
    do VC++, i jak na razie wyglada ze gdy wyjdzie, bedzie na topie.

    Nie rob z siebie wiekszego idioty niz jestes...

    Yaten

  • 28. Data: 2002-09-24 06:05:02
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    On Tue, 24 Sep 2002 00:08:46 +0200, "Yaten"
    <y...@p...warszawa.sdi.tpnet.pl> wrote:

> [...]
    >do VC++, i jak na razie wyglada ze gdy wyjdzie, bedzie na topie.
    >
    >Nie rob z siebie wiekszego idioty niz jestes...

    Coz MS Glupek...
    PLONK

  • 29. Data: 2002-09-24 07:20:06
    Od: "Piotr Kolanowski" <p...@g...net>

    Zadziwiajace ze istnieja osoby, ktore walce z jakas
    firma sa w stanie poswiecic tak wiele...
    Nie ma to jak miec ISTOTNEGO w zyciu.... ;-((((
    chociaz nie wiem czy bym tak osobiscie chcial.

    Do pewnego stopnia to w czym pisze jest mi naprawde obojetne
    (do pewnego poniewaz sa rzeczy w ktorych pisac sie po prostu nie da)
    dopoki moge na tym zarobic, i dopoki wiem ze wyjdzie nastepna wersja
    kompilatora... I czy to bedzie MS, Borland czy inne g. - who cares after
    all?

    ----
    As soon as the rush is over, I'm going
    to have a nervous breakdown.
    I worked for it, I owe it to myself and
    nobody is going to deprive me of it.

  • 30. Data: 2002-09-24 08:21:45
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    Hej,

    > "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> wrote
    (cut)

    Ano mógłby aplikować tutaj:

    AIRCOM INTERNATIONAL - Software Development Engineers - Visual C++

    Location: REDHILL SURREY

    We have a need for 2 C++ Software Development Engineers to develop
    exciting new tools to enable to the fast development of new technology
    within 3G mobile networks worldwide.

    Details: http://www.topjobs.co.uk/ytj.asp?c=UK&S=S01&Id=63702

    Buźka :)