PracaGrupypl.praca.dyskusjeVisualC › Re: VisualC
    From: "Shane McGowan" <m...@h...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: VisualC
    Date: Mon, 23 Sep 2002 09:03:32 +0200

    "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3d8b4424.1070643@news.gazeta.pl...
    > Oczywiscie, tak jak mozna okrazyc ziemie na skuterku do rozwozenia
    > pizzy. (tak jak ten facet z reklamy na Discovery)
    > Czy jest to jednak normalna forma podrózowania? (wyobrazcie sobie
    > skuterki "bussines class" --dla zamoznych :)))))) )

    Porownanie zupelnie nieprzystajace do rzeczywistosci.

    > Przyznam ze ja nie jestem az *tak* ambitny (a moze po prostu jestem
    > normalny) i do takich rzeczy wole uzywac *wlasciwych* narzedzi (w tym
    > przypadku Java'y)

    Nie ma nic gorszego niz dyskusja z fanatykiem Javy, w dodatku "z zasady"
    uprzedzonym do Microsoftu (ja fanem MS tez nie jestem, ale bez przesady).
    Wlasciwosc narzedzi zalezy od zadan, do ktorych sie je wykorzystuje. Na
    Javie swiat sie nie konczy.

    > To fakt, pod tym systemem operacyjnym jest spory balagan z
    > bibliotekami, trudno sie polapac, jaka technologia jest na topie w tym
    > tygodniu...

    Zwlaszcza jak sie malo na ten temat wie.

    > Co do ich tworzenia, to równie dobrze mozna to zrobic w kazdym innym
    > *wspólczesnym* narzedziu, nie koniecznie nawet w C/C++ --uwaga jak
    > wyzej.

    No pewnie, ze mozna - nie twierdzilem, ze nie. Tylko ty stwierdziles, ze
    "nie wiesz, do czego mozna wykorzystywac VC++ oprocz pisania gier", wiec
    napisalem.

    > PS. A propos "*wspólczesnych* narzedzi" VC++ do wspólczesnosci wiele
    > brakuje.
    > IMHO: cale wieki... :)

    Jako srodowisko VC6 jest niewatpliwie przestarzaly, natomiast ciagle jest
    wykorzystywany.

    --
    Shane