PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZUS na urlopie wychowawczym

  • 1. Data: 2002-09-16 12:44:58
    Temat: ZUS na urlopie wychowawczym
    Od: "Luisa" <l...@c...com>

    W jakim wymiarze jest płacony ZUS podczas urlopu wychowawczego? Jakaś
    podstawowa stawka, czy stawka, jaką pracodawca płacił w ramach umowy o
    pracę?
    Luiza

  • 2. Data: 2002-09-16 15:00:48
    Temat: Re: ZUS na urlopie wychowawczym
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Luisa" <l...@c...com> napisał w
    wiadomości news:am4jna$ohd$1@news.gazeta.pl...
    > W jakim wymiarze jest płacony ZUS podczas urlopu wychowawczego? Jakaś
    > podstawowa stawka, czy stawka, jaką pracodawca płacił w ramach umowy o
    > pracę?

    Wcale nie jest płacony.
    Ewentualny zasiłek płaci przecież ZUS.
    Drugi filar masz zero.

    Wiesiek

  • 3. Data: 2002-09-17 07:53:23
    Od: "Luisa" <l...@c...com>

    Na pewno? Słyszałam, że podczas urlopu wychowawczego pracodawca płaci
    składki ZUS-owskie.
    Może źle sformułowałam pytanie.
    Luiza

  • 4. Data: 2002-09-18 06:44:25
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Luisa" <l...@c...com> napisał w
    wiadomości news:am6n0f$15i$1@news.gazeta.pl...
    > Na pewno? Słyszałam, że podczas urlopu wychowawczego pracodawca płaci
    > składki ZUS-owskie.
    > Może źle sformułowałam pytanie.

    Niestety. Podczas wychowawczego pracodawca nic nie płaci.

    Wiesiek