PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niepelnosprawny szuka pracy przy komputerze/internecie w domu!

  • 1. Data: 2002-09-16 12:31:52
    Temat: Niepelnosprawny szuka pracy przy komputerze/internecie w domu!
    Od: "TelKomNet" <t...@c...com>

    Zyciorys: Nazywam się Jacek Jasielski, mieszkam w Chełmie woj.lubelskie.
    Urodziłem się 12 kwietnia 1979 roku w Braniewie. Ukończyłem szkołę średnią z
    wynikiem maturalnym z języka polskiego na ocene bardzo dobrą (5) oraz język
    angielski na ocene dobrą (4). Po zakończeniu szkoły średniej przez okres
    jednego roku uczyłem się dodatkowo języka angielskiego w szkole języków
    obcych w Empiku, który ukończyłem z wynikiem dobrym (4). Posiadam komputer
    już od 4 lat, a stałe łącze internetowe (SDI) od przeszło 2 lat, nie
    wspominając początków około roku na modemie poprzez numer dostępowy TP S.A.

    Bardzo chciałbym podjąć pracę ,gdyż niestety moja sytuacja finansowa jest
    bardzo ciężka. Od urodzenia jestem osobą niepełnosprawną (rdzeniowy zanik
    mięśni - 1 grupa inwalidzka) i moge wyłącznie pracować w formie w domu przy
    komputerze, praktycznie cały czas poświęcam internetowi i taka praca jest
    moim marzeniem. Nadmieniam,iż mam brata w tej samej sytuacji zdrowotnej w
    wieku 17 lat. Jestem w pełni przekonany ,że pomożecie Państwo,gdyz pieniadze
    sa nam potrzebne na zakup wózka elektrycznego... Szczegóły
    http://pomoc.isp.net.pl
    Dziekujemy za pomoc!!!!
    t...@i...net.pl

  • 2. Data: 2002-09-16 14:24:41
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    t...@c...com (TelKomNet) wrote in <am4its$5na$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    Witam !

    Mysle, ze idealna praca dla Ciebie i niezlym sposobem na zycie byloby
    zajecie opisane tutaj :

    http://www.allegro.pl/praca.html

    Termin nadsylania zgloszen mija dzisiaj - jesli to niewykonalne to
    mysle, ze niewiele spoznione zgloszenie rowniez zostanie rozpatrzone.
    przez serwis. W razie problemow postaram sie jakos pomoc. Jestem
    przekonany, ze osoba taka jak Ty moglaby nie tylko doskonale wypelniac
    powierzone obowiazki - lecz rowniez, gdy po kilku latach odkryjesz swoje
    powolanie, wykorzystywac swe talenty do pomocy innym. Mowie to jako
    niezalezny obserwator.

    Zycze powodzenia !

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2002-09-18 15:25:28
    Od: "TelKomNet" <t...@c...com>

    oto co allegro mi odpowiedzialo:
    Witam,

    Zakończył się proces rekrutacji na stanowisko "Pracownik Działu
    Obsługi Użytkownika".

    Niestety, przesłana do Allegro aplikacja została odrzucona.
    Przypuszczalnie nie spełniała w pełni określonych przez nas
    kryteriów, spośród których jednym z najistotniejszych było miejsce
    zamieszkania (Poznań lub okolice).

    Uprzejmie dziękuję za przesłanie dokumentów. Nie wykluczam, że w
    przyszłości skontaktujemy się w sprawie pracy na podobnym stanowisku.

    Życzę miłego dnia oraz powodzenia: tak w dalszej karierze zawodowej,
    w życiu prywatnym, jak i na aukcjach w Allegro.

    Serdecznie pozdrawiam.

    --
    Michał Klar
    QXL Poland Sp. z o.o.

    potem wyslalo to:

    Witam,

    Informacja o tym, że aplikacja została odrzucona z powodu
    "niespełnienia [...] określonych przez nas kryteriów, spośród których
    jednym z najistotniejszych było miejsce zamieszkania (Poznań lub
    okolice)" została przez wiele osób z Wielkopolski błędnie
    zinterpretowana.

    Wszystkie aplikacje zostały uważnie przeczytane. W przypadku osób z
    Poznania lub okolic, powodem odrzucenia było najprawdopodobniej
    niespełnienie kryteriów innych niż miejsce zamieszkania. Bardzo mi
    przykro.

    Przepraszamy za mylącą treść informacji.

    --
    Michał Klar
    QXL Poland Sp. z o.o.

    a na koniec:

    Witam,

    Dnia 18 września 2002, o godz. 12:08 otrzymałem e-mail o treści:

    T> Witam, czy osobiscie moge liczyc na jakas pomoc od allegro.pl chodzi
    glownie
    T> o jakas prace, placa nie jest wazna, lecz czas bylby wypelniony?

    Przykro mi, rekrutacja już się zakończyła i nie przewidujemy
    zwiększenia zatrudnienia.

    --
    Michał Klar
    QXL Poland Sp. z o.o.

    Prosimy o pomoc, bedziemy wdzieczni.
    Użytkownik Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:9...@8...50.48.83...

  • 4. Data: 2002-09-18 16:12:53
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ama5r9$jul$1@news.tpi.pl> TelKomNet napisał(a):
> [...]
    > Przypuszczalnie nie spełniała w pełni określonych przez nas
    > kryteriów, spośród których jednym z najistotniejszych było miejsce

    Najfajniejsze jest to, że pisali, że wcale niekoniecznie Poznań i okolice ;)
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 5. Data: 2002-09-23 16:26:44
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    t...@c...com (TelKomNet) wrote in <ama5r9$jul$1@news.tpi.pl>:

    >oto co allegro mi odpowiedzialo:

    Przykro mi, ze sie nie udalo. Skoro pereferowali osoby z Poznania i okolic,
    to mozna przypuszczac ze takie wlasnie osoby wybrali....

    Pozdrawiam,
    Wojtek