PracaGrupypl.praca.dyskusje › VisualC

  • 31. Data: 2002-09-24 10:59:23
    Temat: Re: VisualC
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    ?

  • 32. Data: 2002-09-24 11:01:48
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
    >Hej,

    >(cut)
    >>
    >Ano mógłby aplikować tutaj:
    >
    >AIRCOM INTERNATIONAL - Software Development Engineers - Visual C++
    >
    >Location: REDHILL SURREY
    >

    >We have a need for 2 C++ Software Development Engineers to develop
    >exciting new tools to enable to the fast development of new technology
    >within 3G mobile networks worldwide.
    >
    >Details: http://www.topjobs.co.uk/ytj.asp?c=UK&S=S01&Id=63702
    Zacytowac ogloszenia w ktorych poszukuja programistow COBOL, RPG, czy
    Asembler Motorola?

    Pozdrawiam
    Artur

  • 33. Data: 2002-09-24 11:07:09
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czesc
    (cut)

    > Zacytowac ogloszenia w ktorych poszukuja programistow COBOL, RPG, czy
    > Asembler Motorola?
    >
    > Pozdrawiam
    > Artur
    >
    > --

    Ja raczej nie poszukuję takiej pracy.... :)
    Buźka :)

  • 34. Data: 2002-09-24 11:50:45
    Od: "Piotr Kolanowski" <p...@g...net>

    > ?

    Nie przypuszczalem ze zrozumiesz...

    To mialo byc lekko sarkastyczne zakonczenie dyskusji,
    ale skoro nie dziala to: EOT

    ----
    As soon as the rush is over, I'm going
    to have a nervous breakdown.
    I worked for it, I owe it to myself and
    nobody is going to deprive me of it.

  • 35. Data: 2002-09-24 12:07:10
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc

    >Nie przypuszczalem ze zrozumiesz...
    >
    >To mialo byc lekko sarkastyczne zakonczenie dyskusji,
    >ale skoro nie dziala to: EOT
    Sarkazmu wymaga inteligencji, a juz to ustalilismy.
    Na wszelki wypadek przypomne: inteligencja i bycie fanem MSa sie
    wykluczaja.
    :P
    Dla mnie równiez EOT

    pOzdrawiam
    Artur

  • 36. Data: 2002-09-24 12:32:15
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc

    >"artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    >(cut)

    >Ja raczej nie poszukuję takiej pracy.... :)
    >Buźka :)
    Ale moze *kolega* by sie chcial przebranzowic i zdecydowanie polepszyc
    swoje szanse na znalezienie uczciwego i spokojnego zajecia?
    Cóz, moze i wspomniane przeze mnie technologie nie sa na top'ie (jak
    nie jest na topie WuCe plus(k),plus(k) ) ale mozna spekulowac ze
    wlasciciele MainFrame'ow sa jedynie odrobine konserwatywni, natomiast
    "stosowacze technologii MS" sa zdrowo "lekkomyslni".
    Przyznam ze wolalbym pracowac dla konserwatystów, niz "lekkomyslnych"
    (znam to z autopsji :(, maja spore problemy zarzadzaniem naleznosciami
    np. zapominaja placic pensji, ZUSow, itp.).
    :)

    Pozdrawiam
    Artur