PracaGrupypl.praca.dyskusje › zestwy pytań na rozmowę rekrutacyjną po angielsku

  • 1. Data: 2002-09-16 11:45:42
    Temat: zestwy pytań na rozmowę rekrutacyjną po angielsku
    Od: "w" <...@w...pl>

    czty ktoś może wie gdzie cos takiego mogę znaleźć w sieci
    chętnie też pooglądam mataeriały po angielsku dotyvczące rozmowy i
    rekrutacji - oczywiście po angielsku

    wybieram się na rozmowę i muszę sie troche prtzygotować

    dzięki zgóry
    wojtek
    k...@w...pl

  • 2. Data: 2002-09-16 14:48:44
    Od: "uba" <u...@p...onet.pl>

    zajrzyj sobie na stronkę www.workforce.com; tam jest takie cuś jak "Topic
    forums". Znajdź Recruitment ....w tytule jest coś jeszcze; z tego, co
    pamiętam jakiś czas temu ktoś tam prosił o przykładowe pytania i dostał
    trochę linków.
    powodzenia