PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie a L4?

  • 1. Data: 2007-05-15 15:43:50
    Temat: Umowa zlecenie a L4?
    Od: Bartosz Pieczyński <b...@p...vectranet.pl>

    czy pracując na umowę zlecenie można wziąć zwolnienie lekarskie?

  • 2. Data: 2007-05-15 16:16:10
    Temat: Re: Umowa zlecenie a L4?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 15 May 2007 17:43:50 +0200, Bartosz Pieczyński napisał(a):

    > czy pracując na umowę zlecenie można wziąć zwolnienie lekarskie?

    OIDP nie.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2007-05-15 16:22:11
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Kapsel nabazgrolił na ekranie:

    > OIDP nie.

    Może, ale nie będzie ono płatne ;)
    Co najwyżej wytłumaczysz się zleceniodawcy dlaczego cię nie ma.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 4. Data: 2007-05-15 16:39:23
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-05-15 18:22 [Nikiel ;)] napisał(a):

    > Może, ale nie będzie ono płatne ;)

    Będzie jeśli odprowadzanie są składki na chorobowe.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 5. Data: 2007-05-15 18:36:54
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Pe.Ka nabazgrolił na ekranie:

    > Będzie jeśli odprowadzanie są składki na chorobowe.

    Będzie, jeżeli przez ostatnie pół roku odprowadzał składki ;)

  • 6. Data: 2007-05-15 18:55:22
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Tue, 15 May 2007 18:22:11 +0200, Nikiel ;) napisał(a):

    > Może, ale nie będzie ono płatne ;)

    Po czym to wnosisz?
    *Może* być płatne

    > Co najwyżej wytłumaczysz się zleceniodawcy dlaczego cię nie ma.

    Poinformuje go że _ewentulanie_ w moje miejsce "wskoczy" na kilka dni "mój
    zastępca".
    Zakładam że UZ ma standardowe zapisy i nie zawiera klauzuli o braku tej
    możliwości - a domyślnie umowy cywilno prawne dopuszczają możliwość
    wykonywania zlecenia/dzieła przez osoby trzecie - oczywiście po
    poinformowaniu zleceniodawcy, hmmm "dziełodawcy" /jak on się nazywa? ;)/.

    Choroby się często nie wybiera a wyzdrowieć trzeba.

  • 7. Data: 2007-05-15 18:58:05
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    > Może, ale nie będzie ono płatne ;)

    Po czym to wnosisz?
    *Może* być płatne

    > Co najwyżej wytłumaczysz się zleceniodawcy dlaczego cię nie ma.

    Poinformuje go że _ewentulanie_ w jego miejsce "wskoczy" na kilka dni

  • 8. Data: 2009-03-28 12:48:40
    Od: "werka88" <w3rka@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Witam!!

    Od dnia 1 października 2008 jestem zatrudniona na Umowę Zlecenie, najpierw byłam
    zatrudniona na okres 3-miesięcy, a teraz od 2. stycznia 2009 mam umowe zlecenie na
    czas nieokreslony. W umowie jest punkt: \"Spóźnienie lub nie usprawiedliwienie
    nieobecności stanowi powód do rozwiązania niniejszej umowy ze kutkiem natychmiastowym
    bez odszkodowania ze strony Zleceniodawcy\"
    Jest ten taki punkt: \"Od wynagrodzenia potrącony zostanie odprowadzony do Urzędu
    Skarbowego zaliczika na podatek dochodowy w wysokości 18%\"
    a we wczesniejszej umowie tej od października 2008 do konca roku 2008 bylo jeszcze
    dodane \"... w wysokości 19%, składka na ubezpieczenia emerytalne i rentowe oraz
    zdrowotne\"
    Jeśli jestem teraz chora czy przysluguje mi L4? Wychodzi, ze wlacznie z
    poniedziałkiem (30.03.2009 r.) pracuje tam 180 dni- jesli liczy sie cale tygodnie z
    weekendami od 1. pazdziernika, a nie tylko te dni w ktorych bylam w pracy. Teraz w
    poniedzialek powinnam byc w pracy, czy musze iść?
    Jesli przysuguje mi L4 to czy będę miala zaplaconą cała kwote czy zostanie coś
    potrącone?
    Proszę o szybka odpowiedź.
    Z gory bardzo dziękuję!
    Pozdrawiam!

  • 9. Data: 2009-03-28 13:26:19
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "werka88" <w3rka@WYTNIJ_TOo2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze kutkiem natychmiastowym bez odszkodowania ze strony Zleceniodawcy\"

    Albo coś pokręciłaś, albo Twój pracodawca(?) jest idiotą.
    Lepiej będzie jak dasz tu całą treść tej umowy, oczywiście bez danych osobowych.

    --
    andreas

  • 10. Data: 2009-03-28 14:49:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gql6b8$a2b$1@z-news.wcss.wroc.pl werka88
    <w3rka@WYTNIJ_TOo2.pl> pisze:

    Treść umowy by się przydała, albo jakiś opis z sensem.
    To mi w ogóle wygląda na umowę o pracę, a nie zlecenie.