PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie a L4?

  • 11. Data: 2009-03-28 18:18:54
    Temat: Re: Umowa zlecenie a L4?
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > Treść umowy by się przydała, albo jakiś opis z sensem.
    > To mi w ogóle wygląda na umowę o pracę, a nie zlecenie.

    Tak chłopie, pracownik podpisał nie tę umowę co chciał.

  • 12. Data: 2009-03-28 21:29:35
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    Noe Bat pisze:
    > Tak chłopie, pracownik podpisał nie tę umowę co chciał.

    widzisz chłopie, jest spora różnica między kodeksem pracy a kodeksem
    cywilnym, jest też wręcz powszechna chęc obchodzenia wszystkich
    mozliwych uwarunkowań prawnych bez patrzenia na konsekwencje. A potem
    ktos np. mówi o L4 w przypadku zlecenia (pomijając że już coś takiego
    faktycznie nie istnieje, tylko jest ZUS ZLA) i tak dalej i tak dalej.
    Grunt to mieć namieszane w głowie i dawac się wykorzystywać :)