PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okres wypowiedzenia a odbyte praktyki

  • 1. Data: 2007-05-15 13:47:39
    Temat: Okres wypowiedzenia a odbyte praktyki
    Od: "EmDzej" <...@w...pl>

    Witam,
    chcialbym zlozyc wypowiedzenie w firmie w ktorej obecnie pracuje - pracuje w
    niej krocej niz 3 lata zatem okres wypowiedzenia wedlug mnie wynosi 1
    miesiac. Mam jednak jedna watpliwosc, otoz przed podpisaniem umowy o prace z
    obecnym jeszcze zakładem byłem w tej firmie na praktyach - pozniej z praktyk
    przeszedlem bezposrednio do pracy. Czy okres praktyk rowniez wlicza sie w do
    czasu od jakiego zalezy okres wypowiedzenia? Praktyki mialem platne, ale z
    tego copamietam byla to umowa o dzielo.

  • 2. Data: 2007-05-15 14:18:24
    Temat: Re: Okres wypowiedzenia a odbyte praktyki
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu EmDzej porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy okres praktyk rowniez wlicza sie w do
    > czasu od jakiego zalezy okres wypowiedzenia? Praktyki mialem platne, ale z
    > tego copamietam byla to umowa o dzielo.
    Do stazu pracy zalicza sie tylko czas pracy na umowe o prace.
    --
    badzio