PracaGrupypl.praca.dyskusje › szkola jako lata pracy

  • 1. Data: 2007-05-15 15:22:02
    Temat: szkola jako lata pracy
    Od: "Wiktorowicz Sebastian" <g...@t...net.pl>

    Witam

    Mam pytanie czy lata szkoly (studia) licza sie w lata pracy ?? jesli tak to
    po jakim max okresie musialbym znalezc prace na etat zeby sie liczyly ??
    ewentualnie co trzeba zrobic zeby sie liczyly?? czy jesli mam prace na umowe
    zlecenie moge zarejestrowac sie w urzedzie pracy jako bezrobotny??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-15 15:49:31
    Temat: Re: szkola jako lata pracy
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-05-15 17:22 [Wiktorowicz Sebastian] napisał(a):

    > Mam pytanie czy lata szkoly (studia) licza sie w lata pracy ?? jesli tak to

    Liczą się do ustalania wymiaru urlopu wypoczynkowego.

    > ewentualnie co trzeba zrobic zeby sie liczyly?? czy jesli mam prace na umowe
    > zlecenie moge zarejestrowac sie w urzedzie pracy jako bezrobotny??

    Nie.
    <quote>
    W myśl art. 2 ust. 1 pkt 2 Ustawy z 20 kwietnia 2004 r. o promocji
    zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (publikacja: Dz.U. z 2004 r. nr
    99, poz. 1001 i nr 273, poz. 2703) bezrobotnym jest osoba niezatrudniona
    i nie wykonująca innej pracy zarobkowej, zdolna i gotowa do podjęcia
    zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy obowiązującym w danym
    zawodzie. Jeżeli chodzi o ,,inną pracę zarobkową", ustawodawca określił
    jej definicję w art. 2 ust. 1 pkt. 11.; ,,Ilekroć w ustawie jest mowa o:
    11) innej pracy zarobkowej - oznacza to wykonywanie pracy lub
    świadczenie usług na podstawie umowy agencyjnej, umowy zlecenia, umowy o
    dzieło (...)".
    </quote>
    / http://www.portel.pl/artykul.php3?id_akt=16390&id_dz
    =39 /

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::