eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca jako konsultant telefoniczny
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2007-05-15 10:33:17
    Temat: praca jako konsultant telefoniczny
    Od: "p...@e...pl" <p...@e...pl>

    Jesteśmy dobrze prosperującą firmą zajmującą sie doradztwem
    personalnym i dla naszego Klienta, lidera w outsourcingu usług
    telefonicznych w Polsce, poszukujemy pracowników na stanowisko:


    KONSULTANT TELEFONICZNY, nr ref.: TM/ECP/07


    W zależności od przydziału, bądź wyboru projektu, osoba zatrudniona na
    tym stanowisku, odpowiedzialna będzie za przeprowadzanie kampanii
    informacyjnej lub sprzedażowej przez telefon. Jeśli masz chęci do
    pracy i uważasz, że to jest praca dla Ciebie, zgłoś się do nas. Każdy
    ma szansę, bowiem człowieka ocenimy indywidualnie.

    Wymagamy:
    - komunikatywności,
    - dobrej dykcji,
    - otwartości,
    - chęci,
    - dobrej organizacji pracy,
    - współpracy z zespołem

    Oferujemy:
    - elastyczny czas pracy,
    - możliwość wyboru projektu, który dana osoba będzie prowadzić
    (wydawnictwo, finanse, telekomunikacja)
    - doskonałą atmosferę,
    - rozliczanie za faktyczny czas pracy,
    - pakiet szkoleń z zakresu komunikacji interpersonalnej i znajomości
    produktów,
    - wynagrodzenie składa się z podstawy i prowizji


    Osoby, które zainteresowała powyższa oferta, prosimy o kontakt.
    W CV proszę umieścić klauzulę o ochronie danych osobowych.

    Dane kontaktowe:
    Europejskie Centrum Pracy Sp. z o.o.
    ul. Tęczowa 22
    53-602 Wrocław Dolnośląskie
    Telefon: +48 071 34 28 823 Faks: +48 071 78 99 117
    mail: r...@e...pl


  • 2. Data: 2007-05-15 12:17:52
    Temat: Re: praca jako konsultant telefoniczny
    Od: Kira <k...@o...pl>


    Re to: p...@e...pl [15 May 2007 03:33:17 -0700]:


    > Jesteśmy dobrze prosperującą firmą zajmującą sie doradztwem
    > personalnym i dla naszego Klienta, lidera w outsourcingu usług
    > telefonicznych w Polsce, poszukujemy pracowników na stanowisko:
    >
    > KONSULTANT TELEFONICZNY, nr ref.: TM/ECP/07

    A czy umiejętność czytania ze zrozumieniem:
    a) nie jest konieczna, pracownik nie powinien odstawać od
    kierownictwa
    b) jest konieczna, ktoś w firmie w końcu musi umieć
    ?


    Kira (zaciekawiona)

    --
    _ _ ____ _______________________________________
    | ' /| |_ http://www.Cyber-Girl.NET ~ GG 1565217 |
    |_|_\|_| ~ I am what I am - I do what I want ~ _|


  • 3. Data: 2007-05-15 13:48:19
    Temat: Re: praca jako konsultant telefoniczny
    Od: "HawkEye" <H...@g...pl>

    >KONSULTANT TELEFONICZNY, nr ref.: TM/ECP/07
    ....
    mmmm jak to dumnie brzmi ;)

    >W zależności od przydziału, bądź wyboru projektu, osoba zatrudniona na
    >tym stanowisku, odpowiedzialna będzie za przeprowadzanie kampanii
    >informacyjnej lub sprzedażowej przez telefon. Jeśli masz chęci do
    .....

    zwlaszcza, gdy zamiast "sprzedawca/spamer/sciemniacz/naciagacz telefoniczny"
    jest to magiczne slowo "KONSULTANT" :D To tak, jak z domokrazcami-KONSULTANT
    DOMOWY-opiekun klienta-help desk... a w zalozeniach : nagabuj ile wlezie,
    byle bys sprzedal minimum , jakie ci przydzielono... Chcesz wiecej, to
    naciagaj jak chcesz, byle by dostac te kilka zl wiecej prowizji ;) Czyz
    Tele2 tak nie dzialalo? Tam sami "konsultanci" pracowali w "duzej
    miedzynarodowej firmie" w "mlodym zespole" ;)



  • 4. Data: 2007-05-15 19:37:14
    Temat: Re: praca jako konsultant telefoniczny
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Kira wrote:

    > Re to: p...@e...pl [15 May 2007 03:33:17 -0700]:
    >
    >
    >
    >>Jesteśmy dobrze prosperującą firmą zajmującą sie doradztwem
    >>personalnym i dla naszego Klienta, lidera w outsourcingu usług
    >>telefonicznych w Polsce, poszukujemy pracowników na stanowisko:
    >>
    >>KONSULTANT TELEFONICZNY, nr ref.: TM/ECP/07
    >
    >
    > A czy umiejętność czytania ze zrozumieniem:
    > a) nie jest konieczna, pracownik nie powinien odstawać od
    > kierownictwa
    > b) jest konieczna, ktoś w firmie w końcu musi umieć
    > ?
    >
    >
    > Kira (zaciekawiona)
    >

    Troche jest postow wyslanych na usenet z ich firmowego @ecp.pl, na
    przyklad ponizsza opowiesc o kupie:

    http://groups.google.co.nz/group/pl.listserv.chomor-
    l/msg/4938ecc5e9055fd3?dmode=source&hl=en


    Ich specjalista ds. rekrutach na jednym ze swoich serwisow
    spolecznosciowych pisze o swoich kwalifikacjach m.in.: "Angielski -
    chociaż "władanie" to pojęcie względne;) "

    Nazwiska prezesa nie mozna znalezc nigdzie poza "katalogami ludzi
    biznesu", jak www.polandbusinessnetwork.pl/ i www.biznespolska.pl.

    Spamuja ogloszeniami wszelkie, nawet malutkie serwisy i fora, pod
    warunkiem, ze sa darmowe.

    Potwierdzenie profesjonalizmu mozna tez znalezc na
    wup.walbrzych.sisco.info/zalaczniki/317/wykazy.xls

    Ich strona i nazwa sugeruje mocno, ze maja zwiazki z instytucjami Unii
    Europejskiej i ze nie sa prywatna firma (sa, zwiazkow nie maja) -
    oczywiscie nie mogli uzyc poprawnej ilosci gwiazdek w grafice unijnej,
    bo by sie za bardzo wystawili na konsekwencje bezprawnego uzycia logo
    UE. Ale potwierdza sie teoria, ze firemki probujace swiecic ukradzionym
    cudzym blaskiem i probujace podszyc sie pod instytucje niekomercyjne to
    cos, od czego trzeba sie trzymac z daleka.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533


  • 5. Data: 2007-05-15 20:00:57
    Temat: Re: praca jako konsultant telefoniczny
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Immona napisał(a):
    > Ale potwierdza sie teoria, ze firemki probujace swiecic ukradzionym
    > cudzym blaskiem i probujace podszyc sie pod instytucje niekomercyjne to
    > cos, od czego trzeba sie trzymac z daleka.
    To ja się podepnę pod wątek. Za cel wziąłem sobie stronę www a
    konkretnie dział "Szkolenia". Jakżeby inaczej :)
    Obiecujący tytuł "Czym są szkolenia" sugeruje, że za poznamy ekspercką
    definicję tego, czym szkolenia są. No właśnie - czym szkolenia są?
    "Szkolenia to najefektywniejsza metoda podnoszenia kwalifikacji". Na jak
    wielu stronach już to czytałem? I jak często mija się to z prawdą?
    I dalej: "szkolenie dzieli się na część teoretyczną i praktyczną. W
    teoretycznej uczestnicy zdobywają wiedzę. W praktycznej uczą się jej
    zastosowania". Z tekstu wynika, że teoria i praktyka są od siebie
    oddzielone. Szanowni specjaliści z ECP, czy słyszeli Państwo o cyklu
    Kolba? Za chwilę pojawia się sformułowanie "sesje treningowe". Znaczy,
    że szkolenia od warsztatu od treningu nie odróżniają. Drobiazg. Ale za
    to co potem, to już kuriozum: "sesje treningowe są przygotowane... w
    formie różnych gier etc.". Heh. Przypomina mi się, jak mój niegdysiejszy
    szef, pytany o scenariusz _treningu_ interpersonalnego z kamienną twarzą
    odpowiadał pytaniem: "a czy pani zna scenariusz piątkowego meczu?". A ci
    potrafią przygotować z góry. No, no.
    No i dalej: dyskusja grupowa to też sesja treningowa. Rozumiem, że
    aktywność uczestników ich szkoleń jest ściśle zaplanowana. Poza czasem
    na nią przeznaczoną - bubeł w kubeł. Trenera mi tu słuchać bo
    certyfikatów nie dostaniecie!
    Następny artykuł: "Organizacja szkoleń". Znowu słowo szkolenie pojawia
    się na przemian z treningiem. Pojawia się też coś nowego: "inwestycja
    szkolenia". Pardon, szto eto?
    Przechodzę do zakładki "Rodzje szkoleń". Nie, to nie literówka.
    Faktycznie piszą "roDZJe". No dobra, co tam mają? Szkolenia twarde:
    profesjonalna asystentka, customer service, trening (trening to coś
    "twardego", matkie ratuj!!), telemarketing. ROTFL. Chryste, na każdym
    warsztacie morduję się, by załatwić sprzedaż maksymalnie miękko. By
    grupa chciała, by się nie bała. By polubiła. By się utożsamiła. By było
    przyjemnie, miętko, procesowo etc. Uczestnicy jadą mi po batach, bo w
    trakcie gier wychodzą emocje. Ja się morduję a tu się okazuje, że można
    na twardo - podzielić "trening", po równo, na teorię i praktykę. 8
    godzin wkuwać a potem do kompaaaania! Do sceeeeenek - biegiem maaaarsz!

    Ehh, dlaczego psują rynek takimi bzdetami?
    M.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie
    A.T.Tappman, kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1