PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tak Polska to normalny kraj....

  • 11. Data: 2003-04-13 00:15:44
    Temat: Re: Tak Polska to normalny kraj....
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    news:1l9h9vk4muu6ft00gb93ae9qqa4drg31pr@4ax.com...
    > Co znaczy "normalny"?
    > Jeżeli normę stanowi ogół, to ja nie jestem i nie chcę być normalny. I
    > chcę żyć w nienormalnym (czyli innym niż większość) kraju.
    Nie no co ty...?? Przecież żyjemy w pięknym normalnym kraju w którym wszyscy
    którzy tylko chcą mogą zapracować na własny dom, rodzinę, w kraju w którym
    każdy dzierży ster... Szkoda jedynie że nasza demokracja to mieszanka
    teologizmu katolickiego z plutokracją, ale przecież reszta jest ok. (no może
    z kilkoma pomijalnie ważnymi drobiazgami). A troszkę poważniej to mam takie
    dziwne wrażenie, że niebawem będzie nam przeżyć jakąś krwawą rewolucję...

    motto
    icq: 238159966

  • 12. Data: 2003-04-13 01:03:52
    Od: "MILO" <k...@g...pl>

    Motto odbija ci najpierw robisz dym na comp.pecet.pl a teraz tu stary
    wyluzuj. Jest ciężko nikt temu nie przeczy ale nie można popadać w depresję
    i paranoję jak nie dajesz rady to wyjedz granice są otwarte nie musisz
    mieszkac w Polsce.
    Wklejam ci to co napisali ci ludzie na pececie stary nie dołuj jak masz dość
    jedz stąd.
    ____________________
    |\ /| | |
    ||__|| | Please do not |
    / o o \ | feed the Trolls. |
    / \ | Thank You. |
    / \ \| |
    / _ \ \--------------------´
    / |\__\ \ ||
    / |\|_|\_../ ||
    / \|_|_|/ \ _||
    / / \ |____| ||
    / | | | --|
    | | | |____ --|
    *_ | |^|^|^| | \-/
    *--_-\ _ \ ^ ^ ^ / ||
    / _ \\ | | `´
    * / \_ /- | | |
    * c_c_c_C/ \C_c_c_c

  • 13. Data: 2003-04-13 07:20:06
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "MILO" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Motto odbija ci najpierw robisz dym na comp.pecet.pl a teraz tu stary
    > wyluzuj.
    Gdzie ty tu dym widzisz?? Poza tym nie prawdę pisze??

  • 14. Data: 2003-04-13 07:42:11
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Bez przesady.
    > Teraz jest zle, a przedtem bylo tragicznie. Ot, cala roznica.
    Nie wiem, jak było wcześniej, za bardzo nie pamiętam, ale np. mój wujek
    który swojego czasu nie dał złego słowa na solidarność powiedzieć, dziś sam
    mówi że gdyby mu wtedy zomo tak do dupy nakopało żeby solidarności i
    demokracji mu się do końca życia odechciało to by ich teraz "po dupie
    całował". Fakt z lekka przesadził, bo historie w szkołach też miałem, ale
    odnoszę wrażenie, że ludzie nie o taką Polskę, nie o taką demokrację i nie o
    taki kapitalizm walczyli.

    > To jest oczywiscie chore.
    > Recepta na rozwiazanie wielu problemow obecnych (bezrobocie,
    > korupcja, slabosc panstwa itp) nie jest bynajmniej powrot
    > do komunizmu ani nie kontynuowanie tej durnej demokracji.
    Coś sugerujesz?? Ehhh ja napisze wprost, zjednoczmy się i wyrżnijmy w pień
    plutokratów i burżujów :P Nabijmy ich na pale... Stwórzmy system od nowa bo
    ten nie wyrabia. Albo wybijmy wszystkich którzy nie mają wyższego, wtedy
    każdy Polak będzie miał wyższe... Bo co jest mniej humanitarne, zabicie czy
    pozwolenie na śmierć z głodu??

    > Po prostu przydalby sie porzadny gospodarz panstwa (wlasciciel)
    > i zrobil porzadek (surowe prawo karne) a nam pozwolil normalnie
    > pracowac, zyc, robic biznesy (liberalne prawo gospodarcze).
    Piłsudzki już raz w Polsce był, myślisz że drugi rat to by pomogło??

    > Niestety nie zanosi sie na to i dlatego czekaja nas na przemian
    > rzady socjalistow (z bylej PZPR) oraz rzady socjalistow (z bylej
    > Solidarnosci).
    Nie no mamy jeszcze oszołomów z Leperem na czele, a o UW nie będę się
    wypowiadał. Więc kosy w dłoń i ruszamy na Warszawę, powstania czerwcowego
    jeszcze w Polsce nie było, więc może tak wstępnie umówmy się na czerwiec.

    --
    motto
    icq: 238159966

    ps. ...żeby Polska była Polską...

  • 15. Data: 2003-04-13 07:47:23
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    > Ja slyszalem o lekarzach, ktorzy po studiach, zatrudniali
    > sie ZA DARMO w szpitalach by nie tracic kontaktu z zawodem.
    > To oczywista paranoja w kontekscie faktu, ze szpitali
    > u nas brakuje.
    Oj temat służby zdrowia w Polsce a dokładniej pracy w tej branży to zupełnie
    oddzielna historia....

  • 16. Data: 2003-04-13 08:55:38
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...pl>

    Użytkownik "tinta" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Zapewniam Cię że nie chciałbyś tych 500 euro mieszkając we włoszech.
    > Za to trzeba kupić paliwo do samochodu żeby dojeżdżać do pracy,
    JAkiego samochodu??? Ilu młodych Polaków zaczynających pracę stać na
    samochód. I kiedy będzie ich stać, gdy zarabiają grubo poniżej 500 Euro /
    miesiąc?

    Jakub

  • 17. Data: 2003-04-13 09:00:14
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Nie no mamy jeszcze oszołomów z Leperem na czele, a o UW nie będę się
    > wypowiadał. Więc kosy w dłoń i ruszamy na Warszawę, powstania czerwcowego
    > jeszcze w Polsce nie było, więc może tak wstępnie umówmy się na czerwiec.

    Otóż w tym cały problem, że jesteśmy wolnymi ludźmi i nie ma w Warszawie niczego do
    załatwiania.
    Możemy liczyć tylko na swoje własne ręce, tyłek, mózg lub ich dowolną kombinacje.

    mer

  • 18. Data: 2003-04-13 09:12:38
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching motto write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of nie, 13 kwi 2003 at 07:42 GMT

    >plutokratów i burżujów :P Nabijmy ich na pale... Stwórzmy system od nowa bo
    >ten nie wyrabia.

    ROTFL :) Niby jaki? Lepszy? Inny? Gimme a break.. W tym temacie zgadzam się
    z autorem 'Noteki 2015', Polakom najlepiej odpowiadałaby ustawowa anarchia...

    Pozdróvka,

    Q.
    --
    __ __.--------------------------http://yacoob.dnsalias.
    net/cv.html---.__

  • 19. Data: 2003-04-13 09:16:04
    Od: "b2d2" <modul@(olejolejolejto)gratka.pl>

    > ps. przepraszam, ale gdzieś musiałem wylać swoją flustrację

    Wyjedź do Stanów, tam cie wyleczą

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 20. Data: 2003-04-13 09:19:57
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Jakub Zysnarski" <j...@n...pl> writes:

    > Użytkownik "tinta" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
    > JAkiego samochodu??? Ilu młodych Polaków zaczynających pracę stać na

    wiesz, w niektorych krajach do pracy trzeba dojezdzac samochodem, bo
    nie wszedzie masz komunikacje publiczna.

    nie wiem jak jest we wloszech, ale w usa, o ile nie mieszasz w NYC,
    Bostonie czy Chicago, to bez samochodu nie przezyjesz, po prostu. bo
    tam NIE MA zadnej innej komunikacji. i w koszty zycia dodatkowo
    wchodzi ci samochod oraz jego utrzymanie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net