PracaGrupypl.praca.dyskusje › Za dobry...

  • 1. Data: 2003-04-12 20:22:26
    Temat: Za dobry...
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Czy powodem nie przyjęcia kogoś na dane stanowisko może być powód taki, że
    kandydat jest "za dobry"??? Wydaje mi się to absurdalne, aczkolwiek
    spotkałem się z kilkoma takimi opiniami.

    --
    motto
    icq: 238159966

  • 2. Data: 2003-04-12 20:30:59
    Temat: Re: Za dobry...
    Od: "Wojtek" <e...@t...pl>

    Codziennosc..... ehh

  • 3. Data: 2003-04-12 20:56:39
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > motto
    > icq: 238159966
    >
    > Można się spotkać z czymś takim , tylko pytanie jest takie.
    Idąc pierwszy raz na rozmowę nie sądze żeby pracodawca powiedział że ktoś
    jest za dobry na dane stanowisko bez praktyki?- znał tego człowieka?
    Chyba że w firmie w której już pracuje, to zgadzam się.
    Prędzej tu może chodzić o wykształcenie .
    Np. spotkałam się z czymś takim że kobieta po studiach nie została przyjęta
    na sprzątaczkę ze względu na wykształcenie.
    Ale nie powiedziane że była za dobra.
    Gosia

  • 4. Data: 2003-04-12 21:25:33
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Gotex" <N...@n...com> napisał w wiadomości
    > Np. spotkałam się z czymś takim że kobieta po studiach nie została
    przyjęta
    > na sprzątaczkę ze względu na wykształcenie.
    A mojemu koledze powiedziano tak, bo ponoć ma za duże szanse na wygryzienie
    kierownictwa. (to cytat), gdybym tego nie słyszał nie uwierzyłbym.

  • 5. Data: 2003-04-12 22:00:18
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) motto napisal(a) Sat, 12 Apr 2003 22:22:26 +0200:
    >Czy powodem nie przyjęcia kogoś na dane stanowisko może być powód taki, że
    >kandydat jest "za dobry"??? Wydaje mi się to absurdalne, aczkolwiek
    >spotkałem się z kilkoma takimi opiniami.

    Ale czy to byla opinia prezesa firmy, czy sfrustrowanego
    niedoszlego pracownika?
    I za dobry w czym?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 6. Data: 2003-04-12 22:14:56
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "motto" <m...@o...pl> wrote in message
    > Czy powodem nie przyjęcia kogoś na dane stanowisko może być powód taki, że
    > kandydat jest "za dobry"??? Wydaje mi się to absurdalne, aczkolwiek
    > spotkałem się z kilkoma takimi opiniami.

    Absurdalne, to nie jest, ale może nie u nas.
    Pracownik na takim stanowisku będzie się nudził, bo nie spełnia swoich
    oczekiwań i bardzo szybko zacznie sobie szukać innej pracy.
    Żaden pomysł mi do głowy nie przychodzi, ale np. wyobraź sobie Wodeckiego
    uczącego muzyki w szkole.

  • 7. Data: 2003-04-12 23:52:27
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 12 Apr 2003 22:22:26 +0200, "motto"
    <m...@o...pl> zakodował:

    >Czy powodem nie przyjęcia kogoś na dane stanowisko może być powód taki, że
    >kandydat jest "za dobry"??? Wydaje mi się to absurdalne, aczkolwiek
    >spotkałem się z kilkoma takimi opiniami.

    Oczywiście, że ktoś może być za dobry.
    Często w czasie rekrutacji tworzony jest profil stanowiska i profil
    kandydata. Najlepiej, gdy kandydat pasuje idealnie.
    Trudno spodziewać się, że profesor filozofii znający 5 współczesnych
    języków itd itp będzie usatysfakcjonowany pracą na stanowisku
    portiera.
    Gdyby trafił na takie stanowisko, to nie najlepiej by to wpływało na
    morale pracowników jak i jego. Jest też spora szansa, że traktuje tę
    pracę jako tymczasową i szuka innej.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 8. Data: 2003-04-13 02:30:27
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    13 kwiecień 2003 (niedziela).Patrzę,a tu o 1:52 *Kaizen*
    <t...@4...com> namalował/a:

> [...]
    > Gdyby trafił na takie stanowisko, to nie najlepiej by to wpływało na
    > morale pracowników jak i jego. Jest też spora szansa, że traktuje tę

    Ten profesor i tak nie dostałby pracy portiera,bo zbyli by go zaraz
    pytaniem,czy już pracowal jako portier i jak długo.
    Tak samo jest z innymi stanowiskami pracy.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 9. Data: 2003-04-13 07:36:23
    Od: "RzP" <r...@w...pl>

    :: Czy powodem nie przyjęcia kogoś na dane stanowisko może być powód
    :: taki, że kandydat jest "za dobry"???

    Spotkałem się z sytuacją, że plany emigracyjne do N.Zelandii nie powiodły
    się (były związane z ofertą pracy) bo firma w której osoba z Polski miała
    pracować była za dobra (tzn. doświadczenie, wykształcenie).

    pozdr RzP

  • 10. Data: 2003-04-13 11:43:28
    Od: "Kaczmar" <k...@g...pl>

    Tak miałem taki przypadek, na stanowisko inpektora jakości w Rockwoolu w
    Cigacicach.
    Rozmowa szła w miarę gładko, potem zeszliśmy na temat obsługi komputera -
    jak zaczełem wymieniać swoje kwalifikacje na ten temat to gośc stwierdził
    mi iż uważa iż taka praca nię będzie mnie satysfakcjonować. Paranoja.

    --
    Maciej KACZMAREK
    gg:2475019

    motto <m...@o...pl> napisał(a) w artykule