PracaGrupypl.praca.dyskusjeTak Polska to normalny kraj.... › Re: Tak Polska to normalny kraj....
    From: "motto" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tak Polska to normalny kraj....
    Date: Sun, 13 Apr 2003 09:42:11 +0200

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnb9h2ud.d4.wojsal1@wojtek.sal.com...
    > Bez przesady.
    > Teraz jest zle, a przedtem bylo tragicznie. Ot, cala roznica.
    Nie wiem, jak było wcześniej, za bardzo nie pamiętam, ale np. mój wujek
    który swojego czasu nie dał złego słowa na solidarność powiedzieć, dziś sam
    mówi że gdyby mu wtedy zomo tak do dupy nakopało żeby solidarności i
    demokracji mu się do końca życia odechciało to by ich teraz "po dupie
    całował". Fakt z lekka przesadził, bo historie w szkołach też miałem, ale
    odnoszę wrażenie, że ludzie nie o taką Polskę, nie o taką demokrację i nie o
    taki kapitalizm walczyli.

    > To jest oczywiscie chore.
    > Recepta na rozwiazanie wielu problemow obecnych (bezrobocie,
    > korupcja, slabosc panstwa itp) nie jest bynajmniej powrot
    > do komunizmu ani nie kontynuowanie tej durnej demokracji.
    Coś sugerujesz?? Ehhh ja napisze wprost, zjednoczmy się i wyrżnijmy w pień
    plutokratów i burżujów :P Nabijmy ich na pale... Stwórzmy system od nowa bo
    ten nie wyrabia. Albo wybijmy wszystkich którzy nie mają wyższego, wtedy
    każdy Polak będzie miał wyższe... Bo co jest mniej humanitarne, zabicie czy
    pozwolenie na śmierć z głodu??

    > Po prostu przydalby sie porzadny gospodarz panstwa (wlasciciel)
    > i zrobil porzadek (surowe prawo karne) a nam pozwolil normalnie
    > pracowac, zyc, robic biznesy (liberalne prawo gospodarcze).
    Piłsudzki już raz w Polsce był, myślisz że drugi rat to by pomogło??

    > Niestety nie zanosi sie na to i dlatego czekaja nas na przemian
    > rzady socjalistow (z bylej PZPR) oraz rzady socjalistow (z bylej
    > Solidarnosci).
    Nie no mamy jeszcze oszołomów z Leperem na czele, a o UW nie będę się
    wypowiadał. Więc kosy w dłoń i ruszamy na Warszawę, powstania czerwcowego
    jeszcze w Polsce nie było, więc może tak wstępnie umówmy się na czerwiec.

    --
    motto
    icq: 238159966

    ps. ...żeby Polska była Polską...