PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o praktyke, czy wypada?

  • 1. Data: 2003-04-12 19:44:07
    Temat: Pytanie o praktyke, czy wypada?
    Od: "MałgosiaM" <m...@2...pl>

    Witam!

    Czy wypada do firmy wyslac e-mail'a z pytaniem czy przyjma mnie na
    miesieczna wakacyjna praktyke studencka. Jak to moze byc odebrane przez
    firme? Czy lepiej osobiscie przejsc sie do firmy i sie przypytac?

    I tak przy okazji, jak to sie ma do poszukiwania pracy? Czy jak w e-mail'u
    napisze z grupsza swoje CV (wyksztalcenie i umiejestnosci). Czy moge liczyc
    na powazne potraktowanie przez firme czy raczej moje szanse spadna od razu
    na starcie?
    Zdaje sobie sprawe ze w ten sposob pytanie o prace to lekkie przegiecie, ale
    tak z ciekawosci czy taki sposob sie praktykuje?

    MałgosiaM

    (Usuń NOSPAM z mojego adresu!)
    m...@2...pl

  • 2. Data: 2003-04-12 20:17:47
    Temat: Odp: Pytanie o praktyke, czy wypada?
    Od: "nornik" <m...@w...pl>

    Witam
    Najlepiej byloby osobiscie, ale chyba moze byc problem z odwiedzeniem np.
    30-50 firm
    Jesli pojdziesz osobiscie zawsze jest to lepiej widziane przez firme
    nornik

  • 3. Data: 2003-04-12 22:51:50
    Temat: Re: Pytanie o praktyke, czy wypada?
    Od: "Konrad Chechłacz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "MałgosiaM" <m...@2...pl> napisał w wiadomości
    > Czy wypada do firmy wyslac e-mail'a z pytaniem czy przyjma mnie na
    > miesieczna wakacyjna praktyke studencka. Jak to moze byc odebrane przez
    > firme? Czy lepiej osobiscie przejsc sie do firmy i sie przypytac?

    A nie lepiej zamiast zapytać czy Cię przyjmą na praktykę czy ogranizują
    praktyki?
    Wielu moich znajomych taki robi i z reguły dostają odpowiedź.

    Pzdr

  • 4. Data: 2003-04-13 08:32:35
    Od: "MałgosiaM" <m...@2...pl>

    > A nie lepiej zamiast zapytać czy Cię przyjmą na praktykę czy ogranizują
    > praktyki?

    Wiesz czy przyjmują a czy przyjmą to dwie rozne rzeczy. Mnie bardziej
    interesują konkrety i wolę sie spytac czy mnie przyjmą na praktyke a nie czy
    w ogole organizuja praktyki?

    MałgosiaM

    (Usuń NOSPAM z mojego adresu!)
    m...@2...pl

  • 5. Data: 2003-04-14 09:22:32
    Od: "tribeca" <t...@g...pl>

> [...]
    > miesieczna wakacyjna praktyke studencka. Jak to moze byc odebrane przez
    > firme? Czy lepiej osobiscie przejsc sie do firmy i sie przypytac?

    ja poszłabym osobiście - sama tak zrobilam parę lat temu:) wcześniej
    poprosiłam swojego promotora o pismo polecające (ta praktyka miała mi pomóc
    w pisaniu pracy mgr) - okazało się, ze było potrzebne

    pozdrawiam
    TriBeCa