PracaGrupypl.praca.dyskusje › baner we flashu - ile??

  • 1. Data: 2003-04-12 22:38:31
    Temat: baner we flashu - ile??
    Od: "Tomasz K" <t...@p...csc.com.pl>

    Ile mam kasować firme za baner we flashu.

  • 2. Data: 2003-04-13 02:50:39
    Temat: Re: baner we flashu - ile??
    Od: tinta <t...@a...pl>

    To tak jakbym zapytał za ile moge sprzedac samochód....

    to zależy jak jesteś znany, jaki jest banner, ile kasy ma firma, itd.
    Ja za dobre bannery flashowe płacę 10 euro, ale zdarzyło mi się płacić i
    100 (za granicą)
    pozdroofka

    Tomasz K wymamrotał:

  • 3. Data: 2003-04-13 12:51:49
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "tinta" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > to zależy jak jesteś znany, jaki jest banner, ile kasy ma firma, itd.
    > Ja za dobre bannery flashowe płacę 10 euro, ale zdarzyło mi się płacić i

    wszystko zalezy od wielkosci zamowienia, czestotliwosci, i oczywiscie samego
    banera... od 40 zł do 1000... i wiecej...

  • 4. Data: 2003-04-13 12:56:38
    Od: "MILO" <k...@g...pl>

    Oczywiście standardowo 1/5 ceny samochodu.