PracaGrupypl.praca.dyskusje › Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?

  • 31. Data: 2005-07-20 13:51:32
    Temat: Re: Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?
    Od: Lia <L...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-19 18:32:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Sebastian* skreślił te oto słowa:

    > A literówki sie zdażają !!!

    zdarzają

    --
    Lia, nieustannie pomocna

  • 32. Data: 2005-07-20 14:48:14
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > A literówki sie zdażają !!!

    Szanowny Kolego Internauto!

    W pierwszych słowach mego listu pragnę zakomunikować, iż jak mawiał
    mój nieżyjący dziad, lepiej być w szacownej mniejszości, niż w większości,
    ale chamem. Mniejszość to ci, którzy wbrew przyzwoleniu na błędy
    ortograficzne, starają się ich nie robić.
    To czy się jest internautą, kosmonautą, agronautą czy agronomem nie
    zwalnia człowieka z obowiązku przestrzegania pewnych reguł. Oczywiście, nikt
    nie jest w stanie wyegzekwować przestrzegania owych reguł i właśnie dlatego
    są one takie cenne. Dawna arystokracja, choć nikt jej nie zmuszał, pijała
    rodowe nalewki z kryształowych pucharów a nie kradzioną wódę z gwinta.
    Między innymi to ją odróżniało od plebsu.
    Jestem internautą ze stażem, szanuję swoją osobę i rozumiem tudzież
    wybaczam literówki. Jednakowoż nie potrafię pojąć literówki, w której
    zamiast kombinacji "ALT" + "Z" naciskane są klawisze "R" + "Z" i to jeden po
    drugim.
    Równie dziwne jest dla mnie, iż nie może Pan, Szanowny Kolego, pisać
    długich listów, gdyż nie ma Pan czasu, gdyż Pan pracuje. Przypuszcza Pan
    również, iż wielu z nas tu obecnych nie pracuje. Nie wiem, czy jest tak w
    istocie, proponuję przejrzeć (a nie "pżejżeć") archiwum Grupy.

    Kończąc mój list ganię za błędy nie tylko ortograficzne, wynikające z
    niechlujstwa, lecz i za rzeczowe, genezę swą mające w Pańskiej tępocie, a
    mianowicie: internet nie powstał jako zabawka dla matołów, lecz dla obrony.

    Aby uspokoić Twą ciekawość Szacowny Kolego dodam, iż sprzedaję usługi
    konsultingowe, których to usług mam później przyjemność być menedżerem, lub
    jeśli Ci to sprawi przyjemność Szanowny Kolego: menedrzerem.

    Z poważaniem (powarzaniem)
    Maciej Sobczyk

    .

  • 33. Data: 2005-07-20 21:28:17
    Od: "michal" <6...@g...pl>

    Użytkownik "Lia" zwróciła uwagę:
> [...]
    > okolicznościach
    > przyrody grupowicz *Sebastian* skreślił te oto słowa:

    hyba jednak zdążają 8)

  • 34. Data: 2005-07-20 21:38:10
    Od: "michal" <6...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" zagżmiał gromkim żeczowym
    głosem:

> [...]

    > lub
    > jeśli Ci to sprawi przyjemność Szanowny Kolego: menedrzerem.

    Z wysokiej wierzy rześ pan rombnoł panie Baronie! Oby nie po prurznicy
    8))))

    michał

  • 35. Data: 2005-07-20 21:43:00
    Od: "michal" <6...@g...pl>

    Użytkownik "Lia" naprawiła, co następuje po Sebastianie:

    Jetseś pewna?
    michal

  • 36. Data: 2005-07-21 06:02:29
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: michal [Wed, 20 Jul 2005 23:38:10 +0200]:

    Ja przepraszam. Ja wzrokowiec jestem. Jesli przez Was napisze
    jakiegos takiego paskudnika, to slowo daje, kupie wielka tablice
    i mazaki, i bedziecie na zmiane przepisywac drukowanymi literami
    caly slownik ortograficzny. Az mi sie spowrotem utrwali... :>

    Kira