PracaGrupypl.praca.dyskusje › Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?

  • 1. Data: 2005-07-17 10:52:58
    Temat: Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?
    Od: "Sebastian" <p...@t...pl>

    Jak w temacie - ja tapetkami(B2B) - cieżki rynek

  • 2. Data: 2005-07-17 11:40:06
    Temat: Re: Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Sebastian" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie - ja tapetkami(B2B) - cieżki rynek

    Jesli na wizytowce masz "specjalista ds. sprzedarzy" to nie dziwie sie, ze
    ciezko ci idzie.

    m.

  • 3. Data: 2005-07-17 12:02:56
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    Przy takim stopniu znajomosci ortografii to tylko sznurowadłami mozna
    handlowac.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-07-17 12:44:58
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Przy takim stopniu znajomosci ortografii to tylko sznurowadłami mozna
    > handlowac.

    jestes zalosny;

    moze powaznie myslisz, ze istnieje jakakolwiek korelacja miedzy
    powodzeniem w interesach (np. w handlu detalicznym) a poziomem
    ortografii??

    adas;

  • 5. Data: 2005-07-17 13:49:01
    Od: etylowy <e...@N...pl>

    adasiek wysilił(a) sie niczym niemowa przez radio i naskrobał(a):
    > jestes zalosny;
    > moze powaznie myslisz, ze istnieje jakakolwiek korelacja miedzy
    > powodzeniem w interesach (np. w handlu detalicznym) a poziomem
    > ortografii??

    otoż, jak miałbym dostać maila w którym to ktoś napisałby mi że "nasze
    tapety cehóją się durzą otpornością na zmywanie" to chyba nie sprzedałby
    mi zbyt wielu "sztók".

    pzdr
    etylowy

  • 6. Data: 2005-07-17 14:01:38
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 17-07-2005 o 15:49:01 etylowy <e...@N...pl> napisał:

    > otoż, jak miałbym dostać maila w którym to ktoś napisałby mi że "nasze
    > tapety cehóją się durzą otpornością na zmywanie" to chyba nie sprzedałby
    > mi zbyt wielu "sztók".

    maila? od handlarza tapetami?

  • 7. Data: 2005-07-17 14:04:22
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Jul 2005 15:49:01 +0200, etylowy napisał(a):

    > otoż, jak miałbym dostać maila w którym to ktoś napisałby mi że "nasze
    > tapety cehóją się durzą otpornością na zmywanie" to chyba nie sprzedałby
    > mi zbyt wielu "sztók".

    Masz trochę racji, ale moim zdaniem warto na początek sprawdzić, jakiej
    jakości są te tapety. Jeśli podobnej jak ortografia, wówczas pewnie
    podziękowałbym. Liczy się przede wszystkim zysk ;) - nie powiesz, że
    gdybyś miał możliwość dużego zysku, zrezygnowałbyś, bo gość robi błędy
    ortograficzne ?
    --
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-07-17 14:11:04
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Galathea [Sun, 17 Jul 2005 15:04:22 +0100]:

    > nie powiesz, że gdybyś miał możliwość dużego zysku,
    > zrezygnowałbyś, bo gość robi błędy ortograficzne ?

    W zasadzie, to istnieje minimalna szansa zeby taki ktos mial
    w ogole okazje przedstawic mi swoja oferte. W wiekszosci branz
    i przy wiekszosci produktow wybor jest duzy, wiec jesli ktos
    mnie na wejsciu olewa nie sprawdzajac co pisze, to zakladam
    ze pozniej tez mnie bedzie olewal. Bo niby czemu mialoby sie
    to nagle skokiem zmienic?

    Kira

  • 9. Data: 2005-07-17 14:26:38
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Jul 2005 16:11:04 +0200, Kira napisał(a):

> [...]
    > mnie na wejsciu olewa nie sprawdzajac co pisze, to zakladam
    > ze pozniej tez mnie bedzie olewal. Bo niby czemu mialoby sie

    No tak, ale niekoniecznie musi być to efekt olewania. Przede wszystkim
    miałem na myśli przypadek pojedynczych błędów ortograficznych (jak w
    temacie wątku). Taki błąd nieraz się może przytrafić choćby po przeczytaniu
    wielu postów zawierających błędy. Również zdarzają się błędy w
    publikacjach, ale to na szczęście rzadkość. Ja mam chwile zawahania się
    z niektórymi wyrazami ostatnio. Oczywiście nie bronię tych, którzy błędy
    popełniają. Jest słownik od tego, aby z niego korzystać ;).

    A faktycznie wybór jest i zawsze można skorzystać z usług kogoś innego.
    To nie oznacza, że usługi będą na lepszym, czy też gorszym poziomie ;).
    Wypada sprawdzić dostępne możliwości :).
    --
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2005-07-17 14:51:09
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 17-07-2005 o 16:11:04 Kira <c...@-...pl> napisał:

> [...]
    > mnie na wejsciu olewa nie sprawdzajac co pisze, to zakladam
    > ze pozniej tez mnie bedzie olewal. Bo niby czemu mialoby sie

    Od jakiegos juz czasu zauwazam u Ciebie silna skłonność do wyciagania
    bardzo ogólnych i daleko idacych wniosków dotyczących ludzi na podstawie
    bardzo drobnych i/lub niepewnych przesłanek.
    Ja jestem bardziej powsciagliwy i dlatego tylko wyraze ostrozne
    przypuszczenie, ze 3/4 miejsca przeznaczonego na korę mózgową u Ciebie
    wypełnia nadmuchane ego.