PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie tanio kupić żeby sprzedać

  • 1. Data: 2005-07-17 02:05:40
    Temat: Gdzie tanio kupić żeby sprzedać
    Od: "a&B" <a...@p...onet.pl>

    Witajcie
    Mam zamiar pohandlować troche na Allegro. Na razie wiem jeszcze mało, ale
    wiem że tu są specjaliści, wieć ktoś mi pomoże. Chciałbym wiedzewć gdzie
    tanio można kupić towar, aby go z zyskiem dla siebie sprzedać na Allegro.
    Ple do działania jest szerokie, ale weżmy np takie akumulatorki R6 w sklepie
    sztuka kosztuje 10 zł a na Allegro niecałe 5zł Gdzie zatem można by je kupić
    po cenie niższej by mieć zysk. Wiem że musiałbym zakupić wtedy większą
    ilość. Mieszkam nie daleko Sosnowca, i nie prowadzę działalności gosp.
    Pozdrawiam
    Peter

  • 2. Data: 2005-07-17 06:57:30
    Temat: Re: Gdzie tanio kupić żeby sprzedać
    Od: "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl>

> [...]
    > po cenie niższej by mieć zysk. Wiem że musiałbym zakupić wtedy większą
    > ilość. Mieszkam nie daleko Sosnowca, i nie prowadzę działalności gosp.

    Gdyby wszyscy wiedzieli jak na tym zarobić kokosy to by sami handlowali :-)
    Weź pod uwagę to, że
    -musisz za każdą sztukę odpalić kasę dla allegro,
    -nikt od Ciebie nie kupi, jeśli nie masz troche pozytywnych komentarzy- na
    początku będzie ciężko,
    -rząd dobrał się do allegro i teraz jeśli sprzedawanie tam traktujesz jako
    zarobek to dobiorą Ci się do kasiorki-sprzedając w allegro zyskujesz koszta
    wynajęcia lokalu,ale prawdopodobnie tracisz więcej klientów, którzy netu nie
    znają,

    Allegro jest prostym sposobem na sprzedaż, sprzedaje się tam wszystko jak na
    stadionie, trafiają różne rzeczy, na które nie musisz mieć faktury ;-) ,
    rynek bardzo trudny. Jeśli chcesz konkurowac to musisz kupowac chyba u
    producenta.
    A jaki towar ? Tego nie wiedzą najstarsi górale ;-) Gdyby wiedzieli to sami
    by handlowali na allegro.

    powodzenia
    Michał

  • 3. Data: 2005-07-17 08:22:39
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    a&B napisał(a), że:

    > takie akumulatorki R6 w sklepie sztuka kosztuje 10 zł a na Allegro
    > niecałe 5zł (...)

    To może kup na Allegro i sprzedaj do sklepu. Jak sprzedasz po 6-7 zł, to i
    tak zarobisz sporo. ;)

    Marek A. Czepil

  • 4. Data: 2005-07-17 09:44:06
    Od: "zirhan" <z...@o...pl>

    Użytkownik "a&B" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > po cenie niższej by mieć zysk. Wiem że musiałbym zakupić wtedy większ?
    > ilo?ć. Mieszkam nie daleko Sosnowca, i nie prowadzę działalno?ci gosp.

    Najtaniej od złodziei! Przecież kradną całe TIRy z ładunkiem. Tylko musisz
    wpierw kupić taki sam towar legalnie, byś miał podkładnę w razie kontroli.
    Jednak gdy wezmą cię pod lupę, przejrzą wszystkie transakcje, to od razu
    wyjdzie, żeś paser, a za paserstwo kary są duże. Nie wiem czy to ci się
    opłaci!
    Zirhan

  • 5. Data: 2005-07-17 21:51:28
    Od: "MG42" <m...@g...pl>

    > Najtaniej od złodziei! Przecież kradną całe TIRy z ładunkiem. Tylko musisz
    > wpierw kupić taki sam towar legalnie, byś miał podkładnę w razie kontroli.

    Idealnie jak trafisz na TIR-a tych akumulatorków. Ile wejdzie takich
    akumulatorków do TIR-a?
    Jak popchniesz takiego TIR-a akumulatorków na Allegro za 0,5 - 1 od sztuki
    to będziesz gość.
    Nie słyszałem żeby Policja interesowała się akumulatorkami R6. Za zarobione
    pieniądze zamawiasz dwa następne TIR-y. Tak zaczynał znany śląski przestępca
    którego już od 6 lat nie potrafią skazać.

    Czytałem taki poradnik (kupiony zdaje się na allegro) jak handlować na
    aukcjach. Było tam także o źródłach zaopatrzenia kupców. W większości to
    import. Cyfrówki, RTV ze Skandynawii, UK. Inne drobne badziewie to Chiny.
    Tak twierdził poradnik.

  • 6. Data: 2005-07-18 01:29:16
    Temat: Odp: Gdzie tanio kupić żeby sprzedać
    Od: "a&B" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik zirhan <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:dbd993$kss$...@n...onet.pl...

> [...]
    > Jednak gdy wezmą cię pod lupę, przejrzą wszystkie transakcje, to od razu
    > wyjdzie, żeś paser, a za paserstwo kary są duże. Nie wiem czy to ci się

    No co wy, chcecie mi powiedzieć że wszyscy na Allegro to złodzieje. Ktoś na
    pewno kupuje większą ilość towaru, po niższej cenie i sprzedaje z zyskiem.
    Wiem że to nie są kokosy ale 10-15% zysku to całkowicie realne. Trzeba tylko
    wiedzieć gdzie :(
    Peter

  • 7. Data: 2005-07-18 06:07:31
    Od: "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl>

> [...]
    > pewno kupuje większą ilość towaru, po niższej cenie i sprzedaje z zyskiem.
    > Wiem że to nie są kokosy ale 10-15% zysku to całkowicie realne. Trzeba

    Jak się dowiesz to powiesz :-)
    oki?

  • 8. Data: 2005-07-18 08:04:57
    Temat: Re: Odp: Gdzie tanio kupiae ?eby sprzedaae
    Od: wuli <n...@j...tam.pl>

    a&B wrote:

    > No co wy, chcecie mi powiedzieae ?e wszyscy na Allegro to z?odzieje. Ktooe na
    > pewno kupuje wi?ksz? ilooeae towaru, po ni?szej cenie i sprzedaje z zyskiem.
    > Wiem ?e to nie s? kokosy ale 10-15% zysku to ca?kowicie realne. Trzeba tylko
    > wiedzieae gdzie :(

    Wieksze ilosci to import z Chin. Tam praktycznie wszystko sie produkuje.
    Tyle, ze czesto trzeba zamowic np. caly kontener. No i jest problem jak
    znalezc tego kogos od kogo bedziesz kupowal? Sa niby serwisu w sieci z
    ich ofertami ale skad wiedziec na ile wiarygodne itp.

    W przypadku mniejszych ilosci kupowalbym w hurtowniach.

    pozdrwowienia
    wuli

  • 9. Data: 2005-07-19 17:42:37
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    pewniak - idziesz na studia i tam wykazujesz się całowitym
    poddaniem i poparciem Unii Europejskiej - kontakty same się
    pojawią, przez obstawionych kolegów... no możesz też
    próbowac wykazać się na Usnecie - np. tu... widzę kilku
    kandydatów do współpracy.

  • 10. Data: 2005-07-19 17:52:46
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    Osobiście nie prowadzę takiej działalności, ale...
    w przypadku sprzętu komputerowego - zakup w hurtowni -
    później odsprzedaż na Allegro. Pomijam kwestię tego,
    czy masz firmę i sam kupisz, czy ktoś Ci to kupi i
    z małym zyskiem odsprzeda ;).

    Przyglądałem się temu jakieś dwa miesiące temu, kupując
    płytę ASUS - cena w hurtowni - 240zl netto. Po doliczeniu
    VAT około 300. Na Allegro spokojnie chodziły sobie po
    360. W większości sklepów internetowych ceny były około
    400 - 450 zł. Podobnie w zwykłych sklepach.

    Nie przyglądałem się pozostałym podzespołom, ale pewnie
    wygląda to podobnie.
    --
    pozdrawiam