PracaGrupypl.praca.dyskusje › Samobójstwo

  • 11. Data: 2003-04-13 17:48:27
    Temat: Re: Samobójstwo
    Od: k...@p...onet.pl

    ekspres wawa-olsztyn. najlepiej ten co wyjezdza o 7.00 z olka. kumpel tak
    skonczyl. nie wiem czy to bylo bezbolesne ale przynajmniej nie krzyczal.

  • 12. Data: 2003-04-13 18:47:45
    Temat: Odp: Samobójstwo
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik jelen <j...@j...prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7c9ha$nov$...@n...news.tpi.pl...
    > k...@p...onet.pl wypstrykal:

    kumpel tak

    > byl ostatnio artykul w kiosku onetu o przezyciach maszynistow
    > moze lepiej jednak skoczyc, albo petelka na szyje i skoczyc ;-)
    > --
    > pozdrawiam,
    > jelen

    Jesteś pan na muszce .Poniał ???????

  • 13. Data: 2003-04-13 18:56:29
    Od: "frutis" <f...@i...pl>

    nie róbmy sobie żartów z pogrzebu i wspierajmy takich ludzi
    a nie głupio komentujmy: "skocz pod pociag"
    to jest problem =sam szukam pracy i naprawdę te chwile są trudne=
    bebechy mi się przekręcają jak czytam, że trudno w Polsce i bezrobocie i
    jest ciężko
    a za chwilę idioci, piszą takie komentarze...
    ale jest to polskie piekiełko

    sytuacja jest trudna, ale może choć w takich chwilach może byśmy się
    wspierali
    chwała wszystkim którzy starali się pomóc Ani O.
    3maj się Aniu, będzie dobrze - to banał
    ale w to trzeba wierzyć
    Darek

  • 14. Data: 2003-04-13 19:03:01
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    k...@p...onet.pl wrote in

    /ciach.../

    > ekspres wawa-olsztyn. najlepiej ten co wyjezdza o 7.00 z olka. kumpel
    > tak skonczyl. nie wiem czy to bylo bezbolesne ale przynajmniej nie
    > krzyczal.

    Odrobina taktu i inteligencji wystarczy, aby zrozumiec, ze tego typu pytanie
    zdesperowanej osoby jest w istocie zakamuflowana prosba o pomoc i podswiadomym
    szukaniem potwierdzenia, ze to nie jest jednak rozwiazanie problemu.

    Wiec troszeczke sie pohamujcie - moze Wam wydaje sie, ze siedzicie tylko przed
    monitorkiem i stukacie niewinnie w klawisze - ale osoba zdesperowana uwaznie odbiera
    wszelkie sygnaly z otoczenia i ma sklonnosc do ich nadinterpretowania. A jesli o nie
    prosi
    to oznacza, ze nie jest jeszcze tak zle ! Tak wiec Anna, opisz na grupie cale podloze

    Twojego chwilowego bezrobocia (czym sie zajmowalas, czego szukasz, jak szukasz) - a
    cos doradzimy. Moze w to w tej chwili nie wierzysz i nie zdajesz sobie z tego sprawy,
    ale
    moze wtedy padnie kilka interesujacych sugestii, ktorych wczesniej nie bralas pod
    uwage.
    A killwaterow i innych anonimowych "jeleni" bardzo prosze o pohamowanie sie.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 15. Data: 2003-04-13 19:06:37
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    >Moze macie jakis dobre bezbolesne sposoby

    Nie wiem wydaje mi sie ze najlepiej podciac sobie zyly w wannie tylko czyms
    ostrym to bedzie mniej bolalo. Mozesz tez sie nazrec czegos tzn. jakis
    dziwnych lekow babci. Choc najlepsz jest chyba smierc z starosci w snie,
    wiec musisz jeszcze troche poczekac.

    Pozdrawiam
    Serwisant81

  • 16. Data: 2003-04-13 19:12:07
    Od: "MILO" <k...@g...pl>

    > ekspres wawa-olsztyn. najlepiej ten co wyjezdza o 7.00 z olka. kumpel tak
    > skonczyl. nie wiem czy to bylo bezbolesne ale przynajmniej nie krzyczal.

    Jak juz to heroina złoty strzał odlatujesz i jest przyjemnie.

  • 17. Data: 2003-04-13 19:38:10
    Od: "db501" <d...@t...net>

    Najbardziej bolesnym sposobem jest nadmiar pracy.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 18. Data: 2003-04-13 19:38:21
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Nie mam juz siły 8 miesiecy bez pracy. Powaznie sie zastanawiam nad
    > skonczenim ze soba. Moze macie jakis dobre bezbolesne sposoby

    Zrób to.
    Jest troche ludzi, którzy chcą coś zrobić, a nie tyko narzekać i nie będziesz im
    miejsca na ziemi
    zajmował.

    mer

  • 19. Data: 2003-04-13 19:43:52
    Od: jelen <j...@j...prv.pl>

    Wojciech Skrzypinski wypstrykal:

    > wczesniej nie bralas pod uwage. A killwaterow i innych anonimowych
    > "jeleni" bardzo prosze o pohamowanie sie.
    przepraszam - byl to faktycznie glupi zart
    skruszony przepraszam
    co do szukania to faktycznie samo sie nic nie zrobi
    moze jednak Anno wez jeszcze raz gleboki oddech i sprobuj jeszcze raz

    co do mojej anonimowosci to posluguje sie tym nickiem ;-)
    www.jelen.prv.pl

    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 20. Data: 2003-04-13 19:47:26
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Sun, 13 Apr 2003 12:13:00 +0000 (UTC), "Anna Olecka"
    <v...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Nie mam juz siły 8 miesiecy bez pracy. Powaznie sie zastanawiam nad
    >skonczenim ze soba. Moze macie jakis dobre bezbolesne sposoby

    Mogłabyś się przysłużyć ludzkości... Obładuj się materiałami
    wybuchowymi i wmaszeruj do oddziału ZUS w Chorzowie...Takiej bandy
    szkodliwych urzędników /m2 nie ma w żadnym innym urzędzie w Polsce.

    --
    Grendel