PracaGrupypl.praca.dyskusjeSamobójstwo › Re: Samobójstwo
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Samobójstwo
    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    Date: 13 Apr 2003 21:03:01 +0200

    k...@p...onet.pl wrote in
    news:7b02.0000174e.3e99a2ea@newsgate.onet.pl:

    /ciach.../

    > ekspres wawa-olsztyn. najlepiej ten co wyjezdza o 7.00 z olka. kumpel
    > tak skonczyl. nie wiem czy to bylo bezbolesne ale przynajmniej nie
    > krzyczal.

    Odrobina taktu i inteligencji wystarczy, aby zrozumiec, ze tego typu pytanie
    zdesperowanej osoby jest w istocie zakamuflowana prosba o pomoc i podswiadomym
    szukaniem potwierdzenia, ze to nie jest jednak rozwiazanie problemu.

    Wiec troszeczke sie pohamujcie - moze Wam wydaje sie, ze siedzicie tylko przed
    monitorkiem i stukacie niewinnie w klawisze - ale osoba zdesperowana uwaznie odbiera
    wszelkie sygnaly z otoczenia i ma sklonnosc do ich nadinterpretowania. A jesli o nie
    prosi
    to oznacza, ze nie jest jeszcze tak zle ! Tak wiec Anna, opisz na grupie cale podloze

    Twojego chwilowego bezrobocia (czym sie zajmowalas, czego szukasz, jak szukasz) - a
    cos doradzimy. Moze w to w tej chwili nie wierzysz i nie zdajesz sobie z tego sprawy,
    ale
    moze wtedy padnie kilka interesujacych sugestii, ktorych wczesniej nie bralas pod
    uwage.
    A killwaterow i innych anonimowych "jeleni" bardzo prosze o pohamowanie sie.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.