PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podanie o pracę

  • 1. Data: 2003-04-13 10:18:40
    Temat: Podanie o pracę
    Od: "Piotrek" <p...@g...pl>

    Witam uprzejmie.

    Ktoś może widział w sieci przykładowe podanie o prace, bo ja nie mogę
    znaleść.
    Dzięki
    Pozdr.
    Piotrek

  • 2. Data: 2003-04-13 11:06:57
    Temat: Re: Podanie o pracę
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    miasto, dnia: ...................

    Od:
    Jan Kowalski
    ulica
    kod miasto

    Do:
    Firma
    ulica
    kod adres

    PODANIE

    Zwracam sie z prosbą o przyjęcie mnie do pracy w Panstwa firmie z dniem
    ................ na stanowisku..............................

    Z poważaniem

    Jan Kowalski

  • 3. Data: 2003-04-13 11:35:58
    Od: Piotr Liskiewicz <l...@p...fm>

    Piotrek wrote:

    > Ktoś może widział w sieci przykładowe podanie o prace, bo ja nie mogę
    > znaleść.
    Nie mozesz znalezc bo teraz to nie nazywa sie podanie o prace a list
    motywacyjny. A dawny zyciorys to teraz jest CV :)
    http://www3.jobs.pl/library.nsf/(IDDokumentu)/pracow
    nik_porady_ogolne

    Pozdrawiam

    Piotrek

  • 4. Data: 2003-04-13 18:00:44
    Temat: Re: Podanie o prac
    Od: "pablo" <e...@w...pl>

    > Nie mozesz znalezc bo teraz to nie nazywa sie podanie o prace a list
    > motywacyjny. A dawny zyciorys to teraz jest CV :)
> [...]

    List motywacyjny to list motywacyjny. Podanie o pracę to się pisze chyba jak
    się ją już dostanie. Ale mogę się mylić

    Pozdr
    pablo

  • 5. Data: 2003-04-14 09:19:52
    Od: Piotr Liskiewicz <p...@s...pl>

    pablo <e...@w...pl> wrote:

    > List motywacyjny to list motywacyjny. Podanie o pracę to się pisze chyba jak
    > się ją już dostanie.
    "W zwiazku z tym, ze zostalem zatrudniony w Panstwa Firmie, bardzo prosze
    o danie mi cos do roboty." - teraz pisze sie cos takiego? ;)))

    Pozdrawiam

    Piotrek