PracaGrupypl.praca.dyskusje › Samobójstwo

  • 51. Data: 2003-04-14 18:23:04
    Temat: Re: Samobójstwo
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    > Bo moze nie siedzi na sieci caly dzien.

    Tylko w samotnosci zastanawia sie jak skonczyc z soba.

    > Cwiczenie myslowe - potrzebuje pomocy ale nie chce sie ujawniac (nie
    > probuj tego zrozumiec, bo Ci sie obwody przegrzeja ;) ).

    Watpie czy ktos czytajacy te grupe, bedzie szukal Anny Oleckiej w ksiazce
    telefonicznej zeby jej pomoc.

    > Albo po prostu
    > nie jest nawykla do internetu, a moze jest i wie, ze grupy to "kolka
    > rozancowe" z dosyc mala publika.

    To po co zaczyna watek. ;-)

    > Gdziezby smial zaprzeczac - szczegolnie jak np. ktos jest inwalida albo
    > osoba w starszym wieku ;).
    Inwaldzi inwalidami, starsi starszymi a my tu o czym innym.

    > To moze sam pojdziesz do McDonalda
    Juz bylem i to nie raz

    i zarobisz na czynsz i rodzine, a
    > moze rodzina pomoze, bo za to co zarobisz w Macu to nawet na czynsz nie
    > wystarczy. I mysle, ze rodzina bedzie dumna z Ciebie i tylko dlatego
    > bedzie doplacac cale zycie do twojego utrzymania - w koncu nie kazdy
    > moze powiedziec, ze pracuje w McDonaldzie! ;).

    Nie rozumiem o co chodzi. Chyba nie masz pojecia w jakim kraju zyjemy (wiem
    ze masz, ale tak napisane lepiej wyglada ;-) ). W McDonalds pracuja samotne
    matki wychowujace dzieci, malzenstwa tez wychowujace dzieci. I coz chociaz
    wlos mi sie jezy na glowie jak to pisze, ale nie jest to najgorzej platna
    praca, na najgorszych warunkach jakie mozna u nas spotkac. Wiec mysle, iz
    ogolnie to podobnie myslimy jednak teraz to sie pomyliles..

    Serwisant81

  • 52. Data: 2003-04-14 18:48:44
    Od: "LadyRoot" <L...@p...onet.pl>

    :
    : Jessuu! to jakaś epidemia nie chcę cię dołować ani traktować sprawy nie
    : poważnie ale to naprawdę nie jest powód do samobójstwa.

    ciekawe, a co jest powodem?
    bo ja za miesiąc będę na centralnym koblować bo nie mam już za co żyć. To
    JEST powód.

    trzymaj się! Jakoś to będzie! (mam nadzieję)

    --
    Anka
    vel LadyRoot

  • 53. Data: 2003-04-14 20:52:50
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

    > Czujesz sie jak śmieć niepotrzebna nikt cię nie chce przyjąć bo jesteś
    > kiepska.
    > Masz racje skończ ze sobą nałykaj się zbyt dużą dawkę leków nasennych
    > i spadaj do piekła.

    Jesteś, chłopcze, śmieciem.

    Jarek

  • 54. Data: 2003-04-14 23:38:30
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Serwisant81 napisał:

    > Ja tez pewnie nie jedna szanse stracilem, ale w ogolnym rozrachunku to
    > mialem co jesc i dzis mam porzadna prace.

    Widac nie doczytales moich innych postow. 800 zl brutto nie starczy mi
    na czynsz. I pracujac nie jestem "chroniony" przed eksmisja. Co mam
    wybrac - czekanie na lepsza szanse, posiadanie pieniedzy na jedzenia ale
    nie na mieszkanie czy moze cos innego?

    Nie dramatyzuje bo nie musze, tak tylko sie pytam.

    Flyer

  • 55. Data: 2003-04-14 23:38:37
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Serwisant81 napisał:

    > Watpie czy ktos czytajacy te grupe, bedzie szukal Anny Oleckiej w ksiazce
    > telefonicznej zeby jej pomoc.

    Nawet jestes blisko wyjasnienia. ;)

> [...]
    > praca, na najgorszych warunkach jakie mozna u nas spotkac. Wiec mysle, iz
    > ogolnie to podobnie myslimy jednak teraz to sie pomyliles..

    I co, starcza im na czynsz, telefon? A moze zyja na dlugach - kiedy ich
    eksmituja juz ich nie spotkasz w McDonaldzie, bo pograza sie w
    "odmetach". Moze to co widziesz nie jest reprezentatywna grupa, a tylko
    ich etapem przejsciowym.

    Tak swoja droga, to sie teraz zastanawiam, czy jedzac hamburgera (a
    robie to bardzo rzadko) powinienem dziekowac obsludze, ze umozliwia
    realizacje zysku firmie matce w USA wlasnym kosztem?

    Flyer

  • 56. Data: 2003-04-15 01:40:09
    Temat: Re: Re: Samobójstwo
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> writes:

    > Tak swoja droga, to sie teraz zastanawiam, czy jedzac hamburgera (a
    > robie to bardzo rzadko) powinienem dziekowac obsludze, ze umozliwia
    > realizacje zysku firmie matce w USA wlasnym kosztem?

    o ile dobrze pametam to siec McD jest franchaisingiem. tak wiec "firma
    matka" bierze kase tylko za licencje, a co sie dzieje z reszta zysku
    to juz sprawa danego wlasciciela, ktory sie zdecydowal otworzyc filie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 57. Data: 2003-04-15 09:44:43
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Nina M. Miller napisał:

    > o ile dobrze pametam to siec McD jest franchaisingiem. tak wiec "firma
    > matka" bierze kase tylko za licencje, a co sie dzieje z reszta zysku
    > to juz sprawa danego wlasciciela, ktory sie zdecydowal otworzyc filie.

    Chyba nie wszystkie Mc. Zreszta mozna sobie rozwazac wysokosc franczyzy,
    koszty zwiazane z produktami narzucanymi przez Mc (moze jest tak jak w
    HP z jego tanimi drukarkami i drogimi tuszami), jakies obowiazkowe
    audyty i szkolenia itp. - sposobow na wyciagniecie kasy jest duzo.

    Flyer