PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prawo pracy a kwestie rekrutacji

  • 21. Data: 2005-09-26 12:45:20
    Temat: Re: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 26-09-2005 o 14:43:22 Efendi <f...@r...di> napisał:

    > I co, zapobiega? Ile rocznie wytacza się tam procesów o dyskryminację? A
    > ile
    > u nas?

    Chłopie, dyskryminacja jest wtedy, gdy mi sie ktoś wpierdala w decyzję, z
    kim mam podpisac umowę.

    --
    The man who doesn't read good books has no advantage over the man who
    can't read them.

  • 22. Data: 2005-09-26 12:46:39
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał :
    > Pierwsze pytanie bylo zamkniete. To jaka mogla byc inna odpowiedz? :)

    Po części racja. Ale pytanie zawierało wstęp: "jak uważacie", który zachęcał
    do rozwinięcia tematu. Odpowiedź więc lepiej wyglądałaby gdyby brzmiała:
    "nie, bo uważam iż..."

    EF

  • 23. Data: 2005-09-26 12:50:27
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :
    > Zdrajco! Judaszu! Jak mogles?!
    >
    > Kira (zapomniales o regulaminowych mundurkach, zeby sie nikt
    > nie mogl wdziankiem zasugerowac)

    Pani Kira proszona jest o udanie się z takimi komentarzami na grupę
    pl.soc.humor i nie obrażanie uczestników dyskusji.
    Skoro dla pani jestem śmieszny i śmieszne są moje posty, to ja sobie nie
    życzę, żeby pani komentowała moje wątki. Jeśli historia będzie się
    powtarzać - zgłoszę sprawę do administratora grupy.

  • 24. Data: 2005-09-26 12:52:05
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał :
    > Chłopie, dyskryminacja jest wtedy, gdy mi sie ktoś wpierdala w decyzję, z
    > kim mam podpisac umowę.

    Rozumiem. Jeśli nie chcesz z kimś podpisać umowy mówisz mu jasno i dobitnie:
    "spierdalaj". Gratuluję dobrego wychowania.
    EF

  • 25. Data: 2005-09-26 12:52:55
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 26-09-2005 o 14:50:27 Efendi <f...@r...di> napisał:

> [...]
    > życzę, żeby pani komentowała moje wątki. Jeśli historia będzie się
    > powtarzać - zgłoszę sprawę do administratora grupy.

    buahahahahahahaha - a mówią, że głupawki dostaje się w piątek...

  • 26. Data: 2005-09-26 12:54:48
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 26-09-2005 o 14:52:05 Efendi <f...@r...di> napisał:

    > Rozumiem.

    To stwierdzenie dowodzi twoich kłopotów z samoświadomością.

  • 27. Data: 2005-09-26 12:57:12
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Efendi" <f...@r...di> napisał w wiadomości

> [...]
    > życzę, żeby pani komentowała moje wątki. Jeśli historia będzie się
    > powtarzać - zgłoszę sprawę do administratora grupy.

    Nie ma kogos takiego jak administrator grupy. Panuje tu jedynie lokalne
    prawo obyczajowe. :)
    Nie wymusisz prawem szacunku do siebie i lubienia Ciebie, jesli swoim
    zachowaniem nie budzisz tego szacunku i sympatii.

    I.

  • 28. Data: 2005-09-26 13:00:45
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Efendi [Mon, 26 Sep 2005 14:50:27 +0200]:

    > Skoro dla pani jestem śmieszny i śmieszne są moje posty, to
    > ja sobie nie życzę, żeby pani komentowała moje wątki.

    Pani Kira ma w nosie co sobie zyczysz.

    > Jeśli historia będzie się powtarzać - zgłoszę sprawę do
    > administratora grupy.

    Powodzenia :)) (HINT: tu nie ma administratora)

    Kira

  • 29. Data: 2005-09-26 13:12:01
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    napisał :
    > buahahahahahahaha - a mówią, że głupawki dostaje się w piątek...

    Przepraszam, wydawało mi się, że trafiłem na poważnych ludzi.
    Anuluję subskrybcję grupy.
    GT

  • 30. Data: 2005-09-26 13:12:45
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > Użytkownik "stokrotka" napisała
    > .... przy rekrutacji prywatnej, do prywatnej firmy nie powinno byc
    > zadnych regulacji.

    > To nie jest regulacja dotyczaca _rekrutacji_,...

    To nik , nigdy ,nikogo, w czasie rekrutacji nie pytał:
    "Ile pan/pani chciałby zarabiać ?

    Z doświadczenia wiem, że jest to podstawowe pytanie na rozmowie
    kwalifikacyjnej, a pszynajmniej 50% "rekrutacji" jest organizowanych
    dla tego właśnie pytania.