PracaGrupypl.praca.dyskusje › burza muzgów

  • 1. Data: 2005-09-26 03:04:55
    Temat: burza muzgów
    Od: "boio" <b...@o...pl>

    od kilku tygodni obserwuję aktywnie tą grupę. a może przestać narekać i zacząć
    szukać rozwiązań na własnych podwórkach?
    jestem z opolskiego. sprubuję zmontować grupę bezrobotnych o różnych
    specjalnościach w celu ustalenia dalszego toku postępowania (,może założenia
    spółdzielni?).
    czekam...

  • 2. Data: 2005-09-26 06:08:07
    Temat: Re: burza muzgów
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    boio napisał(a):
> [...]
    > jestem z opolskiego. sprubuję zmontować grupę bezrobotnych o różnych
    > specjalnościach w celu ustalenia dalszego toku postępowania (,może założenia

    Ciekawe. Pisales juz o tym na opolska grupe? Warto.

    --
    http://www.ef2.prv.pl
    fotografia ślubna | monochromatyczna | retro

  • 3. Data: 2005-09-26 07:18:15
    Od: "Forest" <g...@w...pl>

    z całego serca życzę powodzenia, nareszcie ktoś zamiast narzekać próbuje coś
    zrobić

  • 4. Data: 2005-09-28 05:51:46
    Od: b...@o...pl

    > z całego serca życzę powodzenia, nareszcie ktoś zamiast narzekać próbuje coś
    > zrobić
    >
    > --
    ale jak widać zainteresowanie żadne...

  • 5. Data: 2005-09-28 05:52:52
    Od: b...@o...pl

    > Ciekawe. Pisales juz o tym na opolska grupe? Warto.
    >

    > --
    >             http://www.ef2.prv.pl
    > fotografia ślubna  |  monochromatyczna  |  retro
    ale nie ma opolskiej grupy!

  • 6. Data: 2005-09-29 15:37:48
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "boio" napisał w wiadomości

> [...]
    > bezrobotnych o różnych specjalnościach w celu ustalenia
    > dalszego toku postępowania (,może założenia spółdzielni?).

    Zacznij od ukończenia jakiegoś przyspieszonego kursu
    ortografii...

    --
    Koziorozec

  • 7. Data: 2005-09-29 18:44:27
    Od: " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > jestem z opolskiego. sprubuję zmontować grupę bezrobotnych o różnych
    > specjalnościach w celu ustalenia dalszego toku postępowania (,może

    lepiej partie polityczna?

    nie rozumiem i tak jednego, ty chcesz ich sam zmontowac?

  • 8. Data: 2005-09-30 04:00:18
    Od: b...@o...pl

    > Zacznij od ukończenia jakiegoś przyspieszonego kursu
    > ortografii...
    >
    > --
    > Koziorozec

    jak pisałem po polsku to nie było odzewu. to i tak jest bez sensu

  • 9. Data: 2005-09-30 08:44:27
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    b...@o...pl napisał(a):

    > jak pisałem po polsku to nie było odzewu. to i tak jest bez sensu

    Może po prostu nie ma tutaj zbyt wielu bezrobotnych z opolskiego? Nie
    pomyślałeś o tym?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 10. Data: 2005-10-01 05:28:25
    Od: b...@o...pl

    > Może po prostu nie ma tutaj zbyt wielu bezrobotnych z opolskiego? Nie
> [...]
    właśnie trafiłem na statystyki bezrobocia...
    sprawa bezrobocia jest rozdmuchana. to istnienie chyba tylko w związku z
    kiepskimi zarobkami (większość ofert pracy to min krajowe)
    a tak pracy w bród.
    chodziło mi o godne zarabianie. jestem już blisko finalizacji pewnego projektu
    ale niestety dotyczy tylko mojej osoby a chciałem "zabrać z wycieczką" kilka
    osób