PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prawo pracy a kwestie rekrutacji

  • 1. Data: 2005-09-26 07:43:54
    Temat: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Jak uważacie, czy Prawo Pracy powinno regulować kwestie przeprowadzania
    rekrutacji? Jak ta sprawa wygląda w innych krajach?

    EF

  • 2. Data: 2005-09-26 08:10:13
    Temat: Re: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 26-09-2005 o 09:43:54 Efendi <f...@r...di> napisał:

    > Jak uważacie, czy Prawo Pracy powinno regulować kwestie przeprowadzania
    > rekrutacji?

    Nie.

    --
    The man who doesn't read good books has no advantage over the man who
    can't read them.

  • 3. Data: 2005-09-26 08:11:26
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał :

    > Nie.

    Dziękujemy panu za wyczerpującą wypowiedź. Czekamy na następne opinie.
    EF

  • 4. Data: 2005-09-26 08:28:23
    Od: WL <n...@m...com>

    Efendi wrote:
    > Jak uważacie, czy Prawo Pracy powinno regulować kwestie przeprowadzania
    > rekrutacji? Jak ta sprawa wygląda w innych krajach?

    Nie

    WL

  • 5. Data: 2005-09-26 08:29:06
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Efendi" <f...@r...di> napisał w wiadomości

    > Dziękujemy panu za wyczerpującą wypowiedź. Czekamy na następne opinie.

    Oczywiscie, ze powinien regulowac.
    Nedopuszczalne jest na przyklad, że człowiek pisze te cefałki, znaczki
    kupuje, koszty ponosi, czas marnuje a potem zero odpowiedzi.
    Powinien byc przepis, zeby firma dająca ogłoszenie wpłacała na konto n.p.
    urzędu pracy jakąś sume z której potem bezrobotni bedą dostawac pieniądze na
    zakup papieru listowego, znaczka i biletu, żeby na poczte dojechac.

    vertret

  • 6. Data: 2005-09-26 08:34:31
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 26-09-2005 o 10:29:06 vertret <vertret@@@op.pl> napisał:

    > Oczywiscie, ze powinien regulowac.
    > Nedopuszczalne jest na przyklad, ?e cz?owiek pisze te cefa?ki, znaczki
    > kupuje, koszty ponosi, czas marnuje a potem zero odpowiedzi.
    > Powinien byc przepis, zeby firma daj?ca og?oszenie wp?aca?a na konto n.p.
    > urz?du pracy jak?? sume z której potem bezrobotni bed? dostawac
    > pieni?dze na
    > zakup papieru listowego, znaczka i biletu, ?eby na poczte dojechac.

    Doszczętnie oszalałeś? Jeszcze to przeczytają i wprowadzą...

  • 7. Data: 2005-09-26 09:12:11
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    26.09.2005 # 08:43:54, Efendi napisał:

    > Jak uważacie, czy Prawo Pracy powinno regulować kwestie przeprowadzania
    > rekrutacji? Jak ta sprawa wygląda w innych krajach?

    Jeśli już, to co najwyżej obowiązek odpowiedzi (jeśli o korespondencję
    elektroniczną chodzi). Obawiam się, że większe regulacje mogłyby
    niekorzystnie wpłynąć na proces rekrutacji - osoba z HR mogłaby uznać:
    "po co 'rozkręcać' rekrutację, skoro można 'na lewo' kogoś przyjąć"
    (zwłaszcza, gdy chodzi o przyjęcie jednej, dwóch osób na stanowisko.
    --
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-09-26 09:24:01
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 26-09-2005 o 11:12:11 Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > "po co 'rozkręcać' rekrutację, skoro można 'na lewo' kogoś przyjąć"
    > (zwłaszcza, gdy chodzi o przyjęcie jednej, dwóch osób na stanowisko.

    Regulacje dobrowolnych prywatnych umów są niedopuszczalne z powodów
    zasadniczych - a nie dlatego, że "mogłoby to wpłynąć niekorzystnie na..."

    Nawiasem pisząc, tak właśnie wygląda różnica między "pragmatycznym
    łże-liberalizmem" w stylu PO a liberalizmem.

  • 9. Data: 2005-09-26 09:41:07
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    Minimalnie już reguluje:
    w prawie pracy jest np. zakaz dyskryminacji, najniższa płaca.

  • 10. Data: 2005-09-26 09:47:29
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    26.09.2005 # 10:24:01, Tomasz Płókarz napisał:

    > Regulacje dobrowolnych prywatnych umów są niedopuszczalne z powodów
    > zasadniczych - a nie dlatego, że "mogłoby to wpłynąć niekorzystnie na..."

    Ja powiedziałbym że są niedopuszczalne z powodów zasadniczych _i_
    dlatego, że mogłyby wpłynąć niekorzystnie na [...]
    To tak w ramach uściślenia.
    --
    pozdrawiam