PracaGrupypl.praca.dyskusje › renta

  • 1. Data: 2005-09-25 20:59:22
    Temat: renta
    Od: "philip" <f...@o...pl>

    Mam pytanie czy pobierajac rente po zmarlym ojcu mam ubezpieczenie
    zdrowotne? jezeli tak to czy moja zona tez je ma?

  • 2. Data: 2005-09-25 23:22:25
    Temat: Re: renta
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    być może Twoja żona ma uprawnienia do ubezpieczenia zdrowotnego jako
    członek rodziny, ale aby mogła z niego korzystać musi być przez Ciebie
    zgłoszona w ZUS do ubezpieczenia zdrowotnego (dokumenty, m. in. akt
    małżeństwa).
    Dlatego trzeba pytać w ZUS, czyli u płatnika składek.

    wa

  • 3. Data: 2005-09-25 23:27:19
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    rencista ma ubezpieczenie zdrowotne i co miesiąc (do września 2005 r.)
    otrzymywał odcinek z wyszczególnioną składką zdrowotną.

    wa