PracaGrupypl.praca.dyskusje › staż zasady

  • 1. Data: 2005-09-25 19:34:05
    Temat: staż zasady
    Od: "marian" <h...@g...pl>

    Ile trzeba pracować godzin w czasie stażu. Czy ustala to firma w ktorej jest
    staż odbywany czy jest to 8 godz? Jak Urzad Pracy wyznacza termin w czasie
    ktorego nalezey zglosic sie od UP to nalezy sie wtedy wolny dzien czy jak to
    jest. Czy mozna zrezygnowac z jednego stażu na rzecz przyjecia drugiego
    stazu bez utraty statusu bezrobotnego? Prosze o odpowiedz :) Dzieki

  • 2. Data: 2005-09-26 18:41:21
    Temat: Re: staż zasady
    Od: d...@v...pl

> [...]
    > jest. Czy mozna zrezygnowac z jednego stażu na rzecz przyjecia drugiego
    > stazu bez utraty statusu bezrobotnego? Prosze o odpowiedz :) Dzieki

    Staż powinien trwać 8 godzin dziennie, tyle ile się pracuje w danej firmie. Już
    po podpisaniu umowy stazowej raz w miesiącu trzeba pojechać do UP i przedłożyć
    tam listę obecności w pracy(na tej podtsawie wypłacą Ci stypendium), robi się to
    w godzinach pracy, pracodawca ma obowiązek Cię zwolnić na taką wizytę. Po
    upływie 30 dni pracy przysługują Ci dwa dni wolne (nie musisisz ich
    wykorzystywać na odwiedzenie UP są one dla twojego odpoczynku)
    Powodzenia
    Ja jestem na stazu już miesiąc i jestem zadowolona:)
    Dorota

  • 3. Data: 2005-09-27 20:40:05
    Od: "marian" <h...@g...pl>

    dzieki za odpowiedz :):)