PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prawo pracy a kwestie rekrutacji

  • 71. Data: 2005-10-06 07:05:55
    Temat: Re: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Koziorozec [Thu, 6 Oct 2005 03:10:04 +0200]:

    > A swoim wyborcom on nie będzie dziękował, że go wybierali,
    > bo to oni powinni mu dziękować, że zgodził się na kandydowanie
    > na tak odpowiedzialną funkcję - szczyt bezczelności!

    A wiesz, powiem Ci szczerze, że to jest akurat jeden z dość
    istotnych elementów jego postawy, który sprawia że faceta
    lubię. Włazidupstwa przedwyborczego mam serdecznie dosyć, i
    jeśli kiedyś pojawi się kandydat z rzetelnym programem plus
    właśnie taką postawą, to mur beton na niego zagłosuję.

    Kira

  • 72. Data: 2005-10-06 17:29:23
    Od: "zebi" <z...@p...fm>

> [...]
    > jeśli kiedyś pojawi się kandydat z rzetelnym programem plus
    > właśnie taką postawą, to mur beton na niego zagłosuję.

    dla mnie liczy się to co taki kandydat zrobił już dla kraju, a nie to że
    potrafi dobrze gadać, nie mając niczym się pochwalić (tak jak tusk czy
    kaczynski)

  • 73. Data: 2005-10-06 17:57:51
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 06-10-2005 o 19:29:23 zebi <z...@p...fm> napisał:

    > dla mnie liczy si? to co taki kandydat zrobi? ju? dla kraju, a nie to ?e
    > potrafi dobrze gadaae, nie maj?c niczym si? pochwaliae (tak jak tusk czy
    > kaczynski)

    Prezydent nie powinien nic dobrego dla kraju robić. Prezydent ma dbać o
    państwo, a jednym ze składników tego "dbania" jest to, by państwo nie było
    dla kraju zbyt wielkim ciężarem.

    --
    W powietrzu wisi coś podłego | Irracjonalne jakieś zło
    Ma się ochotę na jednego | I prawdę mówiąc, tylko to

  • 74. Data: 2005-10-06 19:06:01
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: zebi [Thu, 6 Oct 2005 19:29:23 +0200]:

    > dla mnie liczy się to co taki kandydat zrobił już dla kraju

    Nie mówię że nie, ale bardziej jestem skłonna dać kredyt
    zaufania komuś, kto jeszcze nie miał okazji namieszać ;)
    ale prezentuje, z mojego punktu widzenia, dobrą postawę,
    niż komuś, kto miał okazję i się popisał... ;)

    Kira

  • 75. Data: 2005-10-06 19:33:05
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

> [...]
    > jeśli kiedyś pojawi się kandydat z rzetelnym programem plus
    > właśnie taką postawą, to mur beton na niego zagłosuję.

    To powinnaś grzecznie siedzieć w domu i czekać na męża
    z obiadkiem :>>>

    --
    Koziorozec

  • 76. Data: 2005-10-06 21:05:48
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Koziorozec [Thu, 6 Oct 2005 21:33:05 +0200]:

    > To powinnaś grzecznie siedzieć w domu i czekać na męża
    > z obiadkiem :>>>

    Chłop już nakarmiony i smacznie śpi ;)) Ale dzięki za
    troskę ;)

    Tyle że się nie rozumiemy: ja nie mówię o poglądach pana
    JKM, tylko o jego podejściu do wyborów. Mi się ono bardziej
    podoba, niż ogólne włazidupstwo...

    Kira

    --
    Poszukiwany/Poszukiwana:
    * zarabiający/-a 1400

  • 77. Data: 2005-10-07 23:55:58
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Immona" napisał w wiadomości

    > Wystarczyloby zdjac z pracodawcy czesc ponoszonych przez
    > niego ciezarow i przeniesc je np. na panstwo, skoro juz musza
    > byc, a obawa przy zatrudnianiu by zmalala.

    A skąd państwo weźmie na to dodatkowe pieniądze?
    Z podatków. Również tych od przedsiębiorców.

    --
    Koziorozec[EOT]

  • 78. Data: 2005-10-08 11:41:01
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A skąd państwo weźmie na to dodatkowe pieniądze?
    > Z podatków. Również tych od przedsiębiorców.

    Masz racje, ale jest pewien element, ktory pomijasz.
    Jesli panstwo wezmie na siebie te swiadczenia, wtedy obciazenia pracodawcy
    nie beda wynikaly z ilosci zatrudnionych osob, tylko z zysku, od ktorego
    placi podatek. Jesli ktos juz zaplacil swoj podatek i tak, to bedzie
    bardziej sklonny zatrudnic nowa osobe, wypracowujaca mu zysk, jesli bedzie
    to dla niego tanie (bez dodatkowych obciazen podatkowych) niz jesli bedzie
    sie to wiazac z kolejnym oddawaniem kasy na rzecz panstwa. Wiem, ze
    antypanstwowcy mnie zaraz zaatakuja, ale byloby to rozwiazanie w stylu
    "mniejszego zla" przy zalozeniu, ze te obciazenia pracy kosztami socjalnymi
    juz musza byc.

    I.