PracaGrupypl.praca.dyskusje › wycena pracy

  • 1. Data: 2005-09-26 07:08:02
    Temat: Re: wycena pracy
    Od: "thaZ [xpect]" <t...@S...pl>

    > instalacja (jakiegoś linucha) na komputerze + kofiguracja wg potrzeb
    > klienta.
    > Krótkomówiąc zbyt duzo roboty nie ma.

    50pln za godz. pracy.

    pozdr,
    thaZ
    www.pracowniakreatywna.pl

  • 2. Data: 2005-09-26 07:10:12
    Temat: wycena pracy
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Witam,
    potrzebuje wycenić pewna robotke:

    instalacja (jakiegoś linucha) na komputerze + kofiguracja wg potrzeb
    klienta.
    Krótkomówiąc zbyt duzo roboty nie ma.
    Na ile byście to wycenili? Obiektywnie
    thx

  • 3. Data: 2005-09-26 07:15:55
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Mariusz napisał(a):

    > instalacja (jakiegoś linucha) na komputerze + kofiguracja wg potrzeb
    > klienta.
    > Krótkomówiąc zbyt duzo roboty nie ma.

    To się nie zdziw jak się okaże, że sprzęt jest nietypowy, a ma działać, to
    co sobie klient zażyczy.

    > Na ile byście to wycenili?

    To zależy właśnie od tej konfiguracji. 50-200 zł.

    > Obiektywnie

    ;]

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 4. Data: 2005-09-26 07:17:17
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Mariusz napisał(a):

    > nie chodzi mi o stawke godzinową chodzi mi o wykonanie konkretnego
    > zlecenia. Jeden wykona to w 30 min a innemu zajmie 5 dni :( i bedzie sie
    > do tego opier....

    Ale o to chodzi. Ten co zrobi w 30 minut ceni swoją godzinę na 200 zł.
    Amator, co dwa dni się będzie męczył - może cenić na 10. Wychodzi to samo.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 5. Data: 2005-09-26 07:19:19
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

  • 6. Data: 2005-09-26 07:43:36
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@t...ds.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:dh879s$gec$1@panorama.wcss.wroc.pl...

    > Ale o to chodzi. Ten co zrobi w 30 minut ceni swoją godzinę na 200 zł.
    > Amator, co dwa dni się będzie męczył - może cenić na 10. Wychodzi to samo.

    no nie do konca bo amator moze jeszcze nagiac godziny w góre

  • 7. Data: 2005-09-26 09:11:35
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego poniedziałek, 26 września 2005 09:10 szanowny(a) Mariusz
    zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > instalacja (jakiegoś linucha)

    Już po tym stwierdzeniu radzę Ci zrezygnować z tej roboty.

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: admin(malpeczka)linuxace(kropeczka)net

  • 8. Data: 2005-09-26 09:53:41
    Od: Staruszek <s...@u...cad.pl>

    Mariusz wrote:

    > instalacja (jakiegoś linucha) na komputerze + kofiguracja wg potrzeb
    > klienta.
    Ten "linuch" to jakiś strasznie mało znany system, proponuję stawkę x3.

    --
    -=:| Staruszek |:=-

  • 9. Data: 2005-09-26 10:21:49
    Od: lynx <s...@g...com>

    On Mon, 26 Sep 2005 09:19:19 +0200, Mariusz <b...@b...pl> wrote:

    > nie chodzi mi o stawke godzinową chodzi mi o wykonanie konkretnego
    > zlecenia.

    czy tak trudno policzyć ile godzin na to potrzebujesz i przemnożyć przez
    stawke godzinową :>

    --
    lynx

  • 10. Data: 2005-09-26 10:26:16
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Filip "Fatman" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>
    napisał w wiadomości news:3607864.FUuspgymfU@laptop...
    > Dnia pańskiego poniedziałek, 26 września 2005 09:10 szanowny(a) Mariusz
    > zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Już po tym stwierdzeniu radzę Ci zrezygnować z tej roboty.

    hehe dzieki za dobre rady ale nie skorzystam, a to pytanie miało na celu
    zweryfikowanie oferty.
    Dam ci dobrą rade jeżeli nie masz nic do powierdzenia w treści merytorycznej
    pytania to nie zabieraj głosu bo się człowieku ośmieszasz.
    Nie każdy kto pyta uchodzi za taką osobe jak Ci się wydaje. A tak na
    marginesie to u mnie roboty byś nie znalazł nawet przy kopianiu rowów.