PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy

  • 41. Data: 2006-09-29 14:20:33
    Temat: Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > A gdzie tu ktoś wspominał o programistach?

    Nikt nie wspominał. Zamiast programisty, możesz wziąć pierwszy lepszy zawód
    _ściśle_ umysłowy.

  • 42. Data: 2006-09-29 15:05:33
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Any User" <a...@m...com> napisał w wiadomości

    > Tak. Normalne pieniądze, to są takie, za które opłacisz podstawowe
    > rachunki. Ale odkładanie, to już jest luksus.

    <cut>

    LOL :DDDDD

  • 43. Data: 2006-09-29 16:20:28
    Od: "Piotrek" <g...@i...pl>

    ty jakis pojebany jestes ......

  • 44. Data: 2006-09-29 18:25:19
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    > Wiesz, absolutnie nie chcę powrotu do państwa policyjnego, ani w całości,
    > ani w części. Po prostu chciałbym, aby jakoś się wreszcie ukróciło ten
    > pracowniczy terror, że się im pracować nie opłaca i kokosów jakichś
    chcą...

    Bo się nie opłaca ... Nie pasuje bierz sie do roboty, bo tak to jest że albo
    ty kokosy albo oni

  • 45. Data: 2006-09-29 20:10:36
    Temat: Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekaj? z Poznania na Wyspy
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 29 Sep 2006 18:20:28 +0200, użyszkodnik "Piotrek"
    <g...@i...pl> napisał:

    > ty jakis pojebany jestes ......

    kto ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 46. Data: 2006-09-29 20:24:39
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Any User wrote:

    > Tak. Normalne pieniądze, to są takie, za które opłacisz podstawowe
    > rachunki. Ale odkładanie, to już jest luksus.

    > Znowu przesadzasz. Chcesz mieć kasę na luksusy, to poświęcaj się dla
    > firmy, zostań dostrzeżony, awansuj i miej. Najlepiej to każdemu robolowi
    > kokosy dawać za to tylko, że raczy popracować przez 8 godzin...

    Any User, mam wrazenie, ze jestes zgorzknialy i nie chcesz, zeby innym
    bylo lepiej niz Tobie.
    Miales start w trudnych okolicznosciach - wspolczuje. Przezwyciezyles te
    okolicznosci - podziwiam i ciesze sie z jeszcze jednego przykladu, ze
    mozna. Ale to, ze Ty zdobywales to, co masz, poprzez zaharowywanie sie
    na smierc za poczatkowo grosze, a Twoi rodzice mieli te 1000 zl na
    miesiac i nabrales wyobrazenia o pewnych rzeczach, ze to luksusy, nie
    oznacza, ze masz sciagac innych do tego samego poziomu. Mnostwo ludzi ma
    kase na "luksusy" i to w szerszym zakresie niz opisujesz, bez
    szczegolnego poswiecania sie dla firmy i pracujac 8 godzin.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 47. Data: 2006-09-29 21:12:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:efj7qk$o3b$1@news2.ipartners.pl Any User
    <a...@m...com> pisze:

> [...]

    > Znowu przesadzasz. Chcesz mieć kasę na luksusy, to poświęcaj się dla
    > firmy, zostań dostrzeżony, awansuj i miej. Najlepiej to każdemu
    > robolowi kokosy dawać za to tylko, że raczy popracować przez 8 godzin...

    > Popatrz na to z drugiej strony. Dzięki takim warunkom pracownik ma
    > nieporównywalnie lepszą motywację do pracy. A dlaczego? Otóż jeśli
    > pracownik dysponuje "backupem", to nie pracuje tak wydajnie i ofiarnie,
    > jak mógłby, gdyż właśnie zdaje sobie sprawę, że w razie czego, to ... -
    > a jeśli nie ma żadnego odwrotu, to pomaga mu pracować lepiej i być

    Tak sobie luźno domniemywam - biedny sfrustrowany pojeb, prymitywny
    prowokator czy gówniany pracodawczyna udający niewolnika?

    --
    Jotte

  • 48. Data: 2006-09-29 21:29:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:efiquu$g9k$1@news2.ipartners.pl Any User
    <a...@m...com> pisze:

    > Po prostu chciałbym, aby jakoś się wreszcie ukróciło ten pracowniczy
    > terror, że się im pracować nie opłaca i kokosów jakichś
    > chcą...
    To marzenie niejednego pracodaFcy-wyzyskiwacza.
    Ale przecież bardzo łatwo w najmniejszym stopniu nie być dotkniętym tym
    "pracowniczym terrorem" (co za termin, musiał się w chorym umyśle ulęgnąć).
    Wystarczy nikogo nie zatrudniać, przymus jest jakiś czy co?
    A jak ktoś się dobrowolnie decyduje ludzi zatrudniać to ma psi obowiązek
    przestrzegać prawa pracy.
    Jasne?

    --
    Jotte

  • 49. Data: 2006-09-29 21:35:42
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > A jak ktoś się dobrowolnie decyduje ludzi zatrudniać to ma psi obowiązek
    > przestrzegać prawa pracy.

    Ale kto mówi, aby go nie przestrzegać? W końcu pensja minimalna jest, do
    tego na czas, a do niczego niestandardowego się pracownika nie zmusza. W
    końcu niewolnictwa już nie ma, jak to słusznie zauważono na tej grupie. Co
    najwyżej pewne rzeczy się sugeruje, ale decyzja należy zawsze do pracownika,
    który zawsze może stwierdzić, że mu się praca nie podoba i nie będzie >8
    godzin "tyrał". I nic więcej, ponad zwykłe wypowiedzenie, mu się nie stanie.

  • 50. Data: 2006-09-29 22:03:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:efk3je$17r2$1@news2.ipartners.pl Any User
    <a...@m...com> pisze:

> [...]
    > pracownika, który zawsze może stwierdzić, że mu się praca nie podoba i
    > nie będzie >8 godzin "tyrał". I nic więcej, ponad zwykłe wypowiedzenie,
    Facet, ja ciebie chyba nie rozumiem - jaki ty masz cel pisząc te bzdety?
    Prawo pracy wyraźnie określa warunki pracy, w tym również w godzinach
    nadliczbowych. Są prawem określone przypadki, kiedy pracodawca ma prawo
    zlecic pracownikowi pracę w tym trybie, jakie są ograniczenia i jak
    pracownik ma być za to wynagradzany. Są też zapisy dotyczące ewidencji czasu
    pracy.
    Więc wykonywać i nie chrzanić o "sugerowaniu", bo to działa w obie strony i
    można zgodnie z prawem zostać bez pracownika z dnia na dzień, mieć sprawę o
    odszkodowanie i jeszcze wizyty przedstawicieli odpowiednich organów
    kontrolnych, że o mediach nie wspomnę.
    Poza tym czasy niebezpieczne są, nie żebym coś sugerował, bo decyzja zawsze
    należy do pracodawcy...

    --
    Jotte