PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej

  • 1. Data: 2006-09-28 09:39:50
    Temat: Dziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "Ola" <o...@g...pl>

    Jest wątek o "trudnych pytaniach" na RK. Ja chciałam Was zapytać, jakie
    dziwne pytania Wam zadawano. Mój kolega na przykład podczas rozmowy dostał
    pytanie: "czemu wieka od studzienek kanalizacyjnych są okrągłe?" dodam
    tylko, że starał się o pracę biurową :)

    Pozdrawiam
    Ola

    ---
    avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta. | Baza sygnatur wirusow (VPS): 0639-3,
    2006-09-27
    Data skanowania: 06-09-28 11:39:52

  • 2. Data: 2006-09-28 09:47:05
    Temat: Re: Dziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: kondi <k...@g...pl>

    Ola napisał(a):
> [...]
    > dziwne pytania Wam zadawano. Mój kolega na przykład podczas rozmowy dostał
    > pytanie: "czemu wieka od studzienek kanalizacyjnych są okrągłe?" dodam

    widac, ze rekruterzy czytali kiedys jeden artykul w wyborczej i sie
    rzejeli, chcieli byc oryginalni hehs

  • 3. Data: 2006-09-28 09:48:35
    Od: "Stclaus" <s...@a...pl>

    witam,

    Użytkownik "Ola" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziwne pytania Wam zadawano. Mój kolega na przykład podczas rozmowy dostał
    > pytanie: "czemu wieka od studzienek kanalizacyjnych są okrągłe?" dodam

    zeby nie wpadly do srodka. jakbeda kwadratowe to bok jest krotszy niz
    przekatna i przy nakladaniu istnieje mozliwosci wpadniecia. Zauwaz ze jednak
    sa i kwadratowe. Jednak one maja zawiasy.

    pozdro
    stclaus

  • 4. Data: 2006-09-28 09:49:36
    Od: "Ola" <o...@g...pl>

    > zeby nie wpadly do srodka. jakbeda kwadratowe to bok jest krotszy niz
    > przekatna i przy nakladaniu istnieje mozliwosci wpadniecia. Zauwaz ze
    > jednak
    > sa i kwadratowe. Jednak one maja zawiasy.

    ja wiem, jaka jest odpowiedź na to pytanie ;) pytam o inne pytania ;)

    Pozdrowionka :)
    Ola

    ---
    avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta. | Baza sygnatur wirusow (VPS): 0639-3,
    2006-09-27
    Data skanowania: 06-09-28 11:49:37

  • 5. Data: 2006-09-28 09:50:28
    Od: "Stclaus" <s...@a...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Ola" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jest wątek o "trudnych pytaniach" na RK. Ja chciałam Was zapytać, jakie
    > dziwne pytania Wam zadawano. Mój kolega na przykład podczas rozmowy dostał

    Dorzuce tylko ja dziwne pytanie dostalem nie podczas rozmowy kwalifikacyjnej
    tylko rozmowy z panami policjantami (wtrakcie wypisywania mandatu -
    negocjacji wartosci): " Jakie nowosci dvd poleca Pan? Ktory film jest dobry
    dla nas (tu pokazal mi jaka ulotke z filmami z empiku czy skasik)?"

    Pozdro

    stclaus

  • 6. Data: 2006-09-28 10:00:36
    Od: "Any User" <a...@m...com>

> [...]
    > dziwne pytania Wam zadawano. Mój kolega na przykład podczas rozmowy dostał
    > pytanie: "czemu wieka od studzienek kanalizacyjnych są okrągłe?" dodam

    Gdzieś kiedyś czytałem o pewnej dziewczynie, która starała się o pracę w
    jakiejś firmie - rozmowę odbywała z prezesem, grubym facetem po 50-tce.
    Pytał on ją o takie rzeczy, jak (piszę z pamięci) "co by pani zrobiła,
    gdybyśmy byli w delegacji i w hotelu byłby tylko jeden pokój 2-osobowy". I
    jeszcze kilka tego typu pytań, nawet odważniejszych :)

  • 7. Data: 2006-09-28 10:05:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Any User napisał(a):

> [...]
    > gdybyśmy byli w delegacji i w hotelu byłby tylko jeden pokój 2-osobowy". I
    > jeszcze kilka tego typu pytań, nawet odważniejszych :)

    I co odpowiedziała? Swoją drogą czytałem o pewnym prezesie polskie
    firmy, który otworzył oddział tuż przy graniczy czeskiej i chciał
    zatrudnić kilka Czeszek. Skończyło się na tym, że wszystkie z jakimi
    rozmawiał uciekły. A pytał tylko: "Czy jest pani panną?" ;P

    j.

    btw. panna - po czesku dziewica ;)

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 8. Data: 2006-09-28 10:09:13
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > I co odpowiedziała? Swoją drogą czytałem o pewnym prezesie polskie

    Ze starań o tą pracę zrezygnowała i powiadomiła jakąś gazetę (chyba Super
    Express, ale pewien bardzo nie jestem, bo to kilka lat temu było, i to kilka
    rzędu prawie 10).

  • 9. Data: 2006-09-28 10:29:37
    Od: "-=lapacz=-" <l...@g...pl>

> [...]
    > dziwne pytania Wam zadawano. Mój kolega na przykład podczas rozmowy dostał
    > pytanie: "czemu wieka od studzienek kanalizacyjnych są okrągłe?" dodam

    Rozmowa na stanowisko informatyka, szef zadal mi pytanie:
    Czy umie Pan gotować ?
    Inne z serii madrych z hr,
    Jeżeli miał by Pan być drzewem to jakim ?
    Ulubiona bajka z dzieciństwa. ?

    Tego sa tysiące najgorzej jak sie jakiś idiota naczyta jakiegoś innego
    mądrego i zaczyna praktykowac takie pytania.

    Pozdrawiam,
    Powodzenia,
    lapacz

  • 10. Data: 2006-09-28 10:58:30
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Ola wrote:
    > Jest wątek o "trudnych pytaniach" na RK. Ja chciałam Was zapytać, jakie
    > dziwne pytania Wam zadawano.

    Mnie zaskoczyli pytaniem (po przedstawieniu swojej oferty i mojej
    wstepnej zgodzie) "Co by moglo sprawic, ze bys zmienila zdanie i bys nie
    chciala u nas pracowac?". Zaskoczenie bylo chwilowe, szybko
    odpowiedzialam zgodnie z prawda, ze zla atmosfera.

    Bardzo mi sie podobaly pytania, z ktorych trzeba bylo opisac swoich
    dawnych szefow/kierownikow i wymienic ich zalety i wady. Tez bylam
    calkowicie nie przygotowana na takie pytanie, ale mowic prawde jest
    latwo. Docenilam subtelnosc - rzeczywista tresc pytania byla przeciez z
    tych, ktore Jotte by skomentowal "za krotko sie znamy" :)

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)