PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fatalny PR IV RP

  • 1. Data: 2006-09-28 09:41:15
    Temat: Fatalny PR IV RP
    Od: "Bezrobotny" <g...@o...pl>

    Ostatnie wydarzenia na polskiej scenie politycznej są świtną lekcją dla
    wszystkich ludzi związanych z marketingiem i kreowaniem marki, od pracodawców
    przez biznesmenów do studentów uczelni ekonomicznych.
    Śledząc poczynania polityków z ostatnicz 60 godzin mamy świtny przykład samych
    błędów z dziedziny PR łącznie z wczorajszym orędziem. Zamiast zastaniwć się
    się zakomunikować wytłumaczenie społeczństwu zaistniałej sytuacji chcąc
    obronić sowje 4 literki oraz kolesiów rządzący wysyłaja rano jakiś V ligowych
    graczy na konferencjuę prasową, szef do orędzia czyli przez 20 godzin robi
    uniki - co powduje zamiast złagodzenia sytuacji i ucięcia spekulacji ich
    wzrost, a czołowi frontierzy zamiast wyciągać wniski z historii Nixona czy
    innych polityków przeszłości i umiejętnie się bronić, wyśpiewują piosenki o
    kolejnych układach, spiskach, służbach i innych kocomołach powodując
    ośmieszanie się i przyspierzenie początku trendu spatkowego ich partii.

  • 2. Data: 2006-09-28 10:38:37
    Temat: Re: Fatalny PR IV RP
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Bezrobotny wrote:

    > Śledząc poczynania polityków z ostatnicz 60 godzin mamy świtny przykład samych
    > błędów z dziedziny PR łącznie z wczorajszym orędziem.

    Nie ta grupa.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 3. Data: 2006-09-28 15:29:50
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 28 Sep 2006 22:38:37 +1200, Immona <c...@n...gmailu>
    w <efg8no$3k1$3@inews.gazeta.pl> napisał:

    > Nie ta grupa.

    A dodatkowo orędzie jest bardzo ładnym przykładem technik PR.
    Odwołanie się d oautorytetów (nawet wymyślonych, a co), użycie mocnych
    słów typu "Jestem przekonany", "wierzę", "obiecuję".

    Bardzo ładne warsztatowo, ale nie z tej bajki.

    Można się z tego uczyć do rozmowy kwalifikacyjnej.

    > I.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 4. Data: 2006-09-28 22:22:37
    Od: "Reduktor" <l...@t...pl>

    Jakub Lisowski napisał(a):
> [...]
    >
    > Bardzo ładne warsztatowo, ale nie z tej bajki.
    >
    > Można się z tego uczyć do rozmowy kwalifikacyjnej.

    IMO, to był jakiś marketingowy bełkot a nie PR. Jarosław najpierw
    niczym gomułka wskazał sukcesy, zrobiliśmy to, to, to, to... i
    przypominało to reklamę supermarketu, po czym wskazał na zaplute
    karły układu. Dwa kłamstwa podane w czekoladowej polewie. O tym, że
    ręce gdzieś zniknęły premierowi nie wspominam.

    RN

  • 5. Data: 2006-09-28 22:34:48
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    > A dodatkowo orędzie jest bardzo ładnym przykładem technik PR.
    > Odwołanie się d oautorytetów (nawet wymyślonych, a co), użycie mocnych
    > słów typu "Jestem przekonany", "wierzę", "obiecuję".

    Jest bardzo ładnym przykładem, że same techniki PR są tylko opakowaniem,
    które nie jest wiele warte, jeśli nie zawiera treści. Orędzie było
    słabo przekonujące, zmontowane w pośpiechu z kilku nakręconych wersji,
    wygłoszone za szybko i za wysokim głosem, z wyczuwalnym zdenerwowaniem.
    A jak padły słowa "będziemy tego kierunku bronić...", to od razu
    skojarzył mi się Jaruzelski z jego "socjalizmu będziemy bronić jak
    niepodległości".

    Szkoda, bo po niezłym expose sejmowym wygłoszonym bez kartki
    z autentyczną pasją i zaangażowaniem sądziłem, że Kaczyńskiego
    stać na więcej.

    T.

  • 6. Data: 2006-09-28 22:55:00
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    Jakub Lisowski napisał(a):
    > A dodatkowo orędzie jest bardzo ładnym przykładem technik PR.
    > Odwołanie się d oautorytetów (nawet wymyślonych, a co), użycie mocnych
    > słów typu "Jestem przekonany", "wierzę", "obiecuję".
    Mnie się najbardziej podoba usilne stosowanie NLP.
    "Polska ma teraz wielkie możliwości. Otrzymaliśmy szansę. Wielką szansę.
    Wielka szansa stoi przed Polską. Trzeba tylko z niej skorzystać.
    Premier Lepper otrzymał szansę..." I jakoś niby przypadkiem każdy sobie
    wyobraża wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelką szansę, jaką otrzymał
    Lepper. Taka niby przypadkowa kolejność słów: Polska, szansa, wielka
    szansa, wielka szansa dla Polski, szansa dla Leppera. Dał dupy nie
    skorzystał burak (z wielkiej szansy, jaka od razu nam się nasuwa).

    pozdr.
    Maciek

  • 7. Data: 2006-09-29 06:30:15
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Reduktor wrote:

> [...]
    > zaplute karły układu. Dwa kłamstwa podane w czekoladowej
    > polewie. O tym, że ręce gdzieś zniknęły premierowi nie

    A i owszem, nie maja takiego ptrzygotowania jak komuchy, ktorych
    szkolil latami niejaki profesor Wiatr. Ale ja wole jednak takich
    jakimi sa zamiast takich jak na Wegrzech ...
    Dopoki sie nie posprzata po komunie i nie pozamiata po "okraglym
    stole" to ciagle bedziemy mieli problemy z korupcja i tym
    podobnymi zjawiskami jak przy prywatyzacji. Dla przypomnienia
    tekst (z pamieci) Pana ministra Lewandowskiego "domy towarowe
    Centrum sa warte tyle ile ktos chce zaplacic" wiec mozna je
    "sprzedac" koledze za symboliczna zlotowke.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 8. Data: 2006-09-29 07:54:43
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 29 Sep 2006 00:55:00 +0200, użyszkodnik Irving Washington
    <m...@d...doPLer> napisał:

> [...]
    > szansa, wielka szansa dla Polski, szansa dla Leppera. Dał dupy nie
    > skorzystał burak (z wielkiej szansy, jaka od razu nam się nasuwa).

    Lepper nic mądrzejszego zrobić nie mógł. co jak co ale stanowisko
    ministra rolnictwa nie jest dla niego, on lepiej sprawdza się w roli
    krzykacza nie zaś osoby która merytorycznie coś robi

    --
    futszaK
    601061867

  • 9. Data: 2006-09-29 08:41:26
    Od: "Inf" <u...@v...pl>

    > Śledząc poczynania polityków z ostatnicz 60 godzin mamy świtny przykład
    > samych
    > błędów z dziedziny PR łącznie z wczorajszym orędziem.

    człowieku ! czy wiesz o czym Ty piszesz ?
    to co Ty proponujesz brzmi mniej więcej tak:
    "chcę być skuteczniej i bardziej profesjonalnie oszukiwany, tak aby mi się
    wydawało, że słońce świeci a świat jest piękny"

    ja już wolę PiS, który jest mniej więcej taki jak Polacy, niedoskonały, z
    wadami ale pracujący dla dobra Polski, bo co mnie obchodzi dobro pani Beger
    czy innego Leppera,
    demokracja sprawiła, że pani Beger w 460 części rządzi Polską i to jest
    dramat,

  • 10. Data: 2006-09-29 08:53:25
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > Lepper nic mądrzejszego zrobić nie mógł. co jak co ale stanowisko
    > ministra rolnictwa nie jest dla niego, on lepiej sprawdza się w roli
    > krzykacza nie zaś osoby która merytorycznie coś robi

    Nie wiem, czy czytałeś, ale ponoć z Brukseli dochodzą nieoficjalne głosy, że
    Lepper był ministrem bardzo merytorycznym, grzecznym, rzeczowym itd.

    W każdym razie wolę Leppera, niż np. Giertycha. Lepper stara się o coś
    więcej, niż bycie drugim, i nie chce Polski rozwalać. Giertych natomiast
    zdaje sobie sprawę, że zajście wyżej realnie mu nie grozi, że osiągnął
    właśnie szczyt i stara się aktywnie realizować swoje pomysły.