PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Dubaju, co wy na to?

  • 1. Data: 2005-10-25 16:50:44
    Temat: Praca w Dubaju, co wy na to?
    Od: "Kamal Badran" <kamal [at] lebjazz.net>

    Co powiedzielibyscie na oferte pracy w krajach jak Dubaj, Qatar czy Bahrain?
    Jestem konsultantem i ostatnio sie klient z tych krajow ze mna skontaktowal.
    Mysli o zatrudnieniu w markowych sklepach (które istnieja równiez w Polsce,
    nazw nie podam z przyczyn oczywistych) mlodych polaków z wyksztalceniem
    srednim.
    Pensja oczywiscie do uzgodnienia, dodatkowo kandydat dostaje pieniadze na
    mieszkanie, wyzywienie i transport.

    Czy ktos z was by sie skusil na 2 letni kontrakt w krajach zatoki perskiej?
    Wiedzac ze firma jest znana i miedzynarodowa, istnieje mozliwosc awansu.

    Pozdrawiam,

    Kamal

  • 2. Data: 2005-10-25 17:48:30
    Temat: Re: Praca w Dubaju, co wy na to?
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    > Czy ktos z was by sie skusil na 2 letni kontrakt w krajach zatoki
    perskiej?
    > Wiedzac ze firma jest znana i miedzynarodowa, istnieje mozliwosc awansu.

    Ja nie, ale to glownie dlatego, ze rejon zupelnie mi nie odpowiada, a po
    drugie, to bylaby jednak zmiana zawodu.

  • 3. Data: 2005-10-25 17:58:06
    Od: amfora <a...@i...pl>

    Kamal Badran <kamal [at] lebjazz.net> wrote:

    > Czy ktos z was by sie skusil na 2 letni kontrakt w krajach zatoki perskiej?

    Nie pytaj, co myślą o tym inni ludzie, tylko sam przeanalizuj fakty...
    - czy znasz język (jeśli nie arabski to choć angielski) i czy masz
    smykałkę do nauki języków?
    - czy pracowałeś kiedyś poza Polską / przebywałeś długo poza swoim
    środowiskiem? Jak sobie poradziłeś?
    - czy masz świadomość, że po 2 latach nie będziesz miał już do czego
    wracać (w sensie rozluźnienia relacji międzyludzkich)?
    - czy akceptujesz pewnien poziom ryzyka (w krajach arabskich możesz
    doświadczyć agresji, ten rejon świata nie jest ogólnie bezpieczny)?

    Zastanów się i zrób rachunek zysków i strat. :)

    I postaraj się porozmawiać szczerze z kimś, kto spędził w tym kraju
    (regionie) trochę czasu pracując (nie zwiedzając).

    amf.

    --
    ./|\. http://www.amfora.pl/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

  • 4. Data: 2005-10-25 18:02:45
    Od: "Jurek" <j...@l...net>

    > Ja nie, ale to glownie dlatego, ze rejon zupelnie mi nie odpowiada, a po
    > drugie, to bylaby jednak zmiana zawodu.

    Rozumiem, dlatego chodzi klientowi raczej o mlodych ludziach bez
    doswiadczenia.

    Kamal

  • 5. Data: 2005-10-25 18:08:56
    Od: "Matt Z" <m...@...pl.usun.koncowke>

    Użytkownik "Kamal Badran" <kamal [at] lebjazz.net> napisał w wiadomości
    > Co powiedzielibyscie na oferte pracy w krajach jak Dubaj, Qatar czy
    > Bahrain?

    Ja bardzo chętnie, jeno w innym fachu.

    --
    Matt Z
    SMSy za darmo i wygodnie? do wszystkich polskich sieci?

  • 6. Data: 2005-10-25 18:28:59
    Od: "Jurek" <j...@l...net>

    > I postaraj się porozmawiać szczerze z kimś, kto spędził w tym kraju
    > (regionie) trochę czasu pracując (nie zwiedzając).

    Słuchaj ta praca nie jest dla mnie, ja Dubaj znam, ojciec i wielu kolegów
    tam pracuje, arabski i angielski też, agresji ogólnej i wobec cudzoziemców
    nie ma. Będę (może - jeżeli okaże się że jest popyt na taką operacje)
    rekrutował polaków do tych krajów.

    Pytanie czy, młody średni polak, po maturze z doświadczeniem albo bez,
    znający język angielski będzie zainteresowany pracą w Zatoce. Oczywiscie nie
    można generalizować mówiąc za wszystkich tak albo nie, dlatego się pytam na
    tej liście żeby zebrać jak najwięcej opinii.
    No i faktycznie jak powiedziałeś, chodzi tu przebywanie daleko od domu,
    różnice kulturowe, itd.

    Pozdrawiam,

    Kamal

  • 7. Data: 2005-10-25 18:32:41
    Od: "B.Paciorek" <s...@s...pl>

    Jurek napisał(a):

> [...]
    > tej liście żeby zebrać jak najwięcej opinii.
    > No i faktycznie jak powiedziałeś, chodzi tu przebywanie daleko od domu,

    pewnie chętni się znajdą- niech tylko jakieś kilka procent tego co rwie
    do przepełnionej anglii się zdecyduje na taką wyprawe w nieznane....

  • 8. Data: 2005-10-25 19:20:08
    Od: Marek Lubiński <m...@n...spam.data.pl>

    Jurek wrote:

> [...]
    > tej liście żeby zebrać jak najwięcej opinii.
    > No i faktycznie jak powiedziałeś, chodzi tu przebywanie daleko od domu,

    To wszystko zależy od tego za jaką kasę. Jak napiszesz że za 500 eur, to
    pewnie nikt nie pojedzie. A jak za 2000 to nawet ja bym pojechał :)

  • 9. Data: 2005-10-25 19:47:12
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 25 Oct 2005 18:50:44 +0200, Kamal Badran napisał(a):

> [...]
    > Wiedzac ze firma jest znana i miedzynarodowa, istnieje mozliwosc awansu.

    Bylo w ostatnich latach kilka naborow na stewardow/stewardessy do linii
    lotniczych w Emiratach. Moze podziela sie z toba doswiadczeniami?

  • 10. Data: 2005-10-25 20:07:08
    Od: amfora <a...@i...pl>

    Jurek <j...@l...net> wrote:

> [...]
    > tam pracuje, arabski i angielski też, agresji ogólnej i wobec cudzoziemców
    > nie ma. Będę (może - jeżeli okaże się że jest popyt na taką operacje)

    Przepraszam, nie doczytałam, że jesteś "konsultantem".

    Wydaje mi się, że jak na osobę znającą realia życia w kraju arabskim
    wyrażasz się zbyt optymistycznie... No ale może Ci to przysporzy
    kandydatów na wyjazd.

    amf. (po pół roku na Bliskim Wschodzie)