PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Dubaju, co wy na to? › Re: Praca w Dubaju, co wy na to?
    From: "Jurek" <j...@l...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Dubaju, co wy na to?
    Date: Tue, 25 Oct 2005 20:28:59 +0200

    > I postaraj się porozmawiać szczerze z kimś, kto spędził w tym kraju
    > (regionie) trochę czasu pracując (nie zwiedzając).

    Słuchaj ta praca nie jest dla mnie, ja Dubaj znam, ojciec i wielu kolegów
    tam pracuje, arabski i angielski też, agresji ogólnej i wobec cudzoziemców
    nie ma. Będę (może - jeżeli okaże się że jest popyt na taką operacje)
    rekrutował polaków do tych krajów.

    Pytanie czy, młody średni polak, po maturze z doświadczeniem albo bez,
    znający język angielski będzie zainteresowany pracą w Zatoce. Oczywiscie nie
    można generalizować mówiąc za wszystkich tak albo nie, dlatego się pytam na
    tej liście żeby zebrać jak najwięcej opinii.
    No i faktycznie jak powiedziałeś, chodzi tu przebywanie daleko od domu,
    różnice kulturowe, itd.

    Pozdrawiam,

    Kamal