PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV do 10 na raz ?

  • 1. Data: 2005-10-25 16:28:16
    Temat: CV do 10 na raz ?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Wiadomo jak jest, wysyla sie CV do kilku pracodawcow na raz, najczesciej w
    odstepie jedno 2 , 3 dniowym, jak pozniej umawiacie sie na rozmowy ? Bo ja
    to w sumie pozniej mialem po 2 jednego dnia, a niektorzy ktorzy zglaszali
    sie pozniej to juz nie wiedzialem co mowic, bo ten chce , zeby zaczynac
    tamten pyta co i jak, a tu dzwoni jeszcze dwoch i pytaja o rozmowe ( fakt,
    ze po 3 tygodniach to narka ) .
    Jarod

  • 2. Data: 2005-10-25 17:30:32
    Temat: Re: CV do 10 na raz ?
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Jarod wrote:

> [...]
    > sie pozniej to juz nie wiedzialem co mowic, bo ten chce , zeby
    > zaczynac tamten pyta co i jak, a tu dzwoni jeszcze dwoch i

    Kup sobie kalendarz i zaznaczaj w nim godziny spotkań,
    z uwzględnieniem czasu potrzebnego na zebranie się na
    rozmowę, dojechanie na nią, powrót i ewentualnie też
    przygotowanie się na kolejną. Jaki problem...?

    Kira

  • 3. Data: 2005-10-25 18:17:04
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Kira w news:djlq92$ndd$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > Jaki problem...?

    Żadem... po prostu chciał się pochwalić jakie ma wzięcie.

    BPANMSP ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 4. Data: 2005-10-25 19:02:14
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > Żadem... po prostu chciał się pochwalić jakie ma wzięcie.
    >
    > BPANMSP ;-)

    ble... chcialem uslyszec, sensowna rade...
    Jarod

  • 5. Data: 2005-10-25 21:27:06
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Jarod wrote:

    > ble... chcialem uslyszec, sensowna rade...

    No to pokaż sensowny problem, bo nie wiem o co w zasadzie
    pytasz? Wychodzi, że o to jak się umawiać...

    Kira

  • 6. Data: 2005-10-25 22:29:42
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > No to pokaż sensowny problem, bo nie wiem o co w zasadzie
    > pytasz? Wychodzi, że o to jak się umawiać...

    Moze moje pytanie, powinno wygladac tak, jaki sredni przedzial czasowy od
    wyslania CV jest potrzebny , zeby pracodawca sie odezwal. O ile mozna
    odsunac rozpoczecie pracy ( zakladam 1 miesiac max ). Nie chodiz oto, ze mam
    problem ,zeby ich wszystkich poumawiac badzmy szczerzy chyba nikt nie ma
    takich problemow ;) Chodzi oto, zeby zawczesnie nie podjac pracy , kiedy
    moze sie okazac, ze bedzie lepsza oferta lub po prostu bardziej
    interesujaca.
    Jarod

  • 7. Data: 2005-10-25 22:31:56
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Jarod wrote:
    > Moze moje pytanie, powinno wygladac tak, jaki sredni przedzial czasowy
    > od wyslania CV jest potrzebny , zeby pracodawca sie odezwal.
    Od 1 dnia do 1 roku.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2005-10-26 05:45:58
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jarod <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Moze moje pytanie, powinno wygladac tak, jaki sredni przedzial czasowy od
    > wyslania CV jest potrzebny , zeby pracodawca sie odezwal.
    bywa i tak, ze sie nie odzywa ;-)

    > Chodzi oto, zeby zawczesnie nie podjac pracy, kiedy moze sie okazac, ze...
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    tym sposobem mozesz byc cale zycie bezrobotnym ;-)

    mowiac powaznie:
    zacznij robic notatki skoro pamiec ci nawala, albo planuj 2,3 spotkania
    dziennie z duzym rozstawem czasowym. jesli ci termin nie pasuje przeloz
    na inny. jesli nie beda chcieli go przelozyc daj sobie spokoj, bo to za
    dobrze nie wrozy w dluzszej perspektywie czasu. normalnym zjawiskiem jest
    poszukiwanie pracy i potencjalny pracodawca tez to powinien zrozumiec.

    pozdrawiam
    mhl999

  • 9. Data: 2005-10-26 06:25:19
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > tym sposobem mozesz byc cale zycie bezrobotnym ;-)

    Nie no moje pytanie jest hipotetyczne :) Bo akurat zaciekawil mnie ten
    temat, a kiedys mialem rzeczywiscie taki problem, ze 3 firmy chcialy, zeby
    juz u nich zaczac pracowac od jutra. Nie chodzi o umawianie sie na rozmowy ,
    moze z mojego pierwszego postu tak wynika ale naprawde nie oto chodzi.
    Jarod

  • 10. Data: 2005-10-26 06:32:09
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jarod <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Nie no moje pytanie jest hipotetyczne :)
    moja odpowiedz rowniez :)

    > [...] ze 3 firmy chcialy, zeby juz u nich zaczac pracowac od jutra.
    co nagle to po diable? ;-)

    > Nie chodzi o umawianie sie na rozmowy,
    > moze z mojego pierwszego postu tak wynika ale naprawde nie oto chodzi.
    no to ja moze poloze sie spac, bo od 2 dni prawie nie spie i przeczytam
    to na spokojnie :)